Mies joka ottaa tyytyväisenä palvelun vastaan, mutta ei koskaan itse tee/järjestä mitään?
Mieheni on tällainen, että kaiken hemmottelun ym ottaa tyytyväisenä vastaan, laitan ruokaa hänelle, hän syö kyllä tyytyväisenä tai jos ostan jotain, järjestän matkoja ym. Mutta itse ei tee mitään, ei ole edes ravintolaan vienyt, vaikka olen pyytänyt. En ymmärrä? Kuulemma hän on niin huono tällaisissa, joten jättää kaiken tekemättä.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Ei me miehet tajuta naisten vihjauksia. Kysy ap mieheltäsi selkeästi kumpana päivänä kahdesta ehdottamastasi hän haluaa viedä sinut ulos syömään. Jos ei ala tapahtua niin sitten hän ei halua.
Ketkä me miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Miksi on näin? Miksi niin monet miehet on tuollaisia?
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakautuvat halujen ja kykenemisen mukaan. En itse välitt
Mistä näitä mediatutkimuksella itsensä sivistäneitä "Suomi on sama asia kuin USA" -hörhöjä sikiää? Venäjältä?
Naiset tuovat omat asenteensa sieltä.
MeToo, Mies vs Karhu, BLM jne jne jne
Mutta miehetkö eivät sitten saa tuoda omia asenteitaan samasta paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tulee olemaan tosi kiva "iskä" pikkulapsivaiheessa. Oikeastaan hän voisi nyt jo alkaa kutsumaan sua äidiksi. Harmi vaan, että tällainen mieslapsi on 10x raskaampi kuin oikeat lapset. Lue: weaponised incompetence, tällä tyylillä häneltä ei odoteta yhtään mitään eli suomeksi pas*ka mies, jolla et tee yhtään mitään.
Näin.... nyt ollaan ketjun ytimessä. Tätä tällä palstalla haetaan.
Mutta tämähän ei ole miesvihaa. :)
Miehen isyys tulee olemaan täsmälleen samanlaista kuin hänen miehuutensa tähän asti: pelkkä läsnäolo riittääköön ja nainen hoitakoon kaiken (ja maksakoon puolet kaikesta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakautuvat halujen ja kykenemisen mukaan. En itse välittäisi leikata nurmikkoa, ja korjata auto tai e
Suomi ei ole koskaan ollut mikään Amerikka, täällä naiset ovat tehneet töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me miehet tajuta naisten vihjauksia. Kysy ap mieheltäsi selkeästi kumpana päivänä kahdesta ehdottamastasi hän haluaa viedä sinut ulos syömään. Jos ei ala tapahtua niin sitten hän ei halua.
Miksi et neuvo ap:ta järjestämään ihan itse nuo treffit. Mikä estää naisia viemästä miestä ulos syömään ja järkkäämään hyviä treffejä?
Kuka tietää, ehkä mies jopa panee teitä illan päätteeksi, jos suoriuduitte hyvin.
Miltä kuulostaa kun asian kääntää näin?
Jos aloitusta oikein luen niin ymmärtäisin, että nainen nimenomaan järjestää ja on järjetänyt itse kaikkia treffejäkin mutta mies ei koskaan halua järjestää mitään "kun on siinä huono".
Meillä on sama juttu, minä keksin aina mitä lomalla tai viikonloppuna tehdään ja varaan
Ap laittoi ruoan.
Mikä paskamyrsky nouseekaan jos mies jättää sen syömättä todeten ettei tuohon paskaan enää koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakau
Naiset tuovat omat asenteensa sieltä.
MeToo, Mies vs Karhu, BLM jne jne jne
Mutta miehetkö eivät sitten saa tuoda omia asenteitaan samasta paikasta?
Meillä käytetään näitä amerikasta pöllittyjä termejä vaikka ne sopii pirun huonosti meidän kulttuuriin. Ne ovat luvan saanet kelvata kun ei mitään muutakaan ole ollut tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tulee olemaan tosi kiva "iskä" pikkulapsivaiheessa. Oikeastaan hän voisi nyt jo alkaa kutsumaan sua äidiksi. Harmi vaan, että tällainen mieslapsi on 10x raskaampi kuin oikeat lapset. Lue: weaponised incompetence, tällä tyylillä häneltä ei odoteta yhtään mitään eli suomeksi pas*ka mies, jolla et tee yhtään mitään.
Miehen isyys tulee olemaan täsmälleen samanlaista kuin hänen miehuutensa tähän asti: pelkkä läsnäolo riittääköön ja nainen hoitakoon kaiken (ja maksakoon puolet kaikesta).
Miksi vain puolet? Se maksaa joka kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvasin oman exäni. Ja jos hänen käytös minua kohtaan (12v avioliitto) herättää sussa vihaa niin se on SINUN TUNTEESI. Minä kerroin mitä mulle tapahtui. Vai tunnistitko itsesi ja suutuit siitä? Itse en enää 15v eron jälkeen ole vihainen, mutta varoitan, ettei muille käy samoin. Tuossa on näet selkeä kaava ( liian loogista ajattelua sulle ?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakautuvat halujen ja kykenemisen mukaan. En itse välitt
Suomi ei ole koskaan ollut mikään Amerikka, täällä naiset ovat tehneet töitä.
Naisen työaika tänäpäivänä: 36.25h viikossa, miehellä 40
Sitten uhriudutte kun teette muutaman minuutin päivässä enemmän kotitöitä. Palkkatöitä kun ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et neuvo ap:ta järjestämään ihan itse nuo treffit. Mikä estää naisia viemästä miestä ulos syömään ja järkkäämään hyviä treffejä?
Kuka tietää, ehkä mies jopa panee teitä illan päätteeksi, jos suoriuduitte hyvin.
Jos aloitusta oikein luen niin ymmärtäisin, että nainen nimenomaan järjestää ja on järjetänyt itse kaikkia treffejäkin mutta mies ei koskaan halua järjestää mitään "kun on siinä huono".
Meillä on sama juttu, minä keksin aina mitä lomalla tai viikonloppuna tehdään ja varaan
Yksinkö ne teidän miehet on suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa ajattelin - missä vaiheessa Suomessa on ollut kotirouvameninki - ehkä joskus sata vuotta sitten oikein rikkaissa perheissä, oli jopa kotiapulainen. Omassa suvussani ja on kyllä sekä molemmat isoäitini tehneet aina vieraalla töitä, melkein lapsesta asti (olivat syntyneet 1900 -luvun alussa). Oma äitini (30-luvulla syntynyt) oli aina töissä, jossain vaiheessa oma yritystkin. Myös lapsena kavereideni äidit olivat töissä, joillakin saattoi olla kotona lapsia hoidossa.
Aika usea mies on tyytyväinen pelkkään arkeen ja ei osaa kuvitella (eikä haluakkaan) koko ajan olla jotain tapahtumia järjestämässä. Ravintolakäyntikin nähdään enemmän turhana kulueränä, kun ei ymmärretä sen merkitystä toiselle.
Toisekseen mikä on sitten taloudellinen tilanne, että pitäisikö oikeasti säästää/ olla enemmän säästössä kaiken varalta, ja hän ei sitten halua että kaikki nämä varalla olevat rahat pitäisi lomamatkoihin ym. törsätä heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvasin oman exäni. Ja jos hänen käytös minua kohtaan (12v avioliitto) herättää sussa vihaa niin se on SINUN TUNTEESI. Minä kerroin mitä mulle tapahtui. Vai tunnistitko itsesi ja suutuit siitä? Itse en enää 15v eron jälkeen ole vihainen, mutta varoitan, ettei muille käy samoin. Tuossa on näet selkeä kaava ( liian loogista ajattelua sulle ?)
Ei kultaseni, et kuvannut. Kerroit mitä sen mies tulee olemaan, et mitä sun exäsi on ollut.
Ja huomioikaa te muut millaisen naisen kanssa keskustelette: 30v naimisiin. 12 vuotta aviossa = 42v ero. Siitä 15 vuotta = lähes 60v
Tuo luulee tietävänsä jotain tämän päivän parikymppisten mielenmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakau
Ihan samaa ajattelin - missä vaiheessa Suomessa on ollut kotirouvameninki - ehkä joskus sata vuotta sitten oikein rikkaissa perheissä, oli jopa kotiapulainen. Omassa suvussani ja on kyllä sekä molemmat isoäitini tehneet aina vieraalla töitä, melkein lapsesta asti (olivat syntyneet 1900 -luvun alussa). Oma äitini (30-luvulla syntynyt) oli aina töissä, jossain vaiheessa oma yritystkin. Myös lapsena kavereideni äidit olivat töissä, joillakin saattoi olla kotona lapsia hoidossa.
Nainen on autellut hyllyttäjänä pari tuntia viikossa = NAISET OVAT AINA TEHNEET TÖITÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama juttu, minä keksin aina
Aika hämmentäviä kommentteja. Rakkaudellisuus ja kunnioittavuus on pitkien suhteiden peruspilareita. Ilkeily murentaa ne molemmat. Tuota menoa jää ypöyksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pekkaset, joiden myötä viikkotyömäärä putoaa sinne 37 h kohdalle.
Jos kävisit töissä niin tietäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama juttu, minä keksin aina
Mun työkaverin mies joskus heidän suhteen alkuaikoina moitti vaimonsa laittamaa ruokaa - sen päivän jälkeen vaimo lopetti ruoanlaiton ja mies siirtyi keittiöön - on siitä lähtien jo kymmenet vuodet ollut heidän perheen ruoanlaittaja. Vaimo leipoo kyllä.
Miksi miehesi pitäisi viedä sinut ravintolaan? Etkö osaa mennä itse? Tai vie sinä miehesi ravintolaan, jos haluat että syötte yhdessä. Tai menkää taksilla, niin kummankaan ei tarvitse viedä.
Vai tarkoittaako se vieminen sitä, että mies maksaisi laskun?
Mitä ruikutat täällä, idiootti? Jos asiat on huonosti, tee niille jotain. Valitus ei auta. Ai niin, mutta sähän oletkin nainen.
Meillä on sama juttu, minä keksin aina mitä lomalla tai viikonloppuna tehdään ja varaan mökit tai muun majoituksen, hommaan leffa/teatteri/laivaliput- mies kyllä tulee iloisesti perässä muttei itse koskaan keksi mitään eikä järjestä mitään.