Mies joka ottaa tyytyväisenä palvelun vastaan, mutta ei koskaan itse tee/järjestä mitään?
Mieheni on tällainen, että kaiken hemmottelun ym ottaa tyytyväisenä vastaan, laitan ruokaa hänelle, hän syö kyllä tyytyväisenä tai jos ostan jotain, järjestän matkoja ym. Mutta itse ei tee mitään, ei ole edes ravintolaan vienyt, vaikka olen pyytänyt. En ymmärrä? Kuulemma hän on niin huono tällaisissa, joten jättää kaiken tekemättä.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän on osoittanut rakastavansa sinua vaikkapa viimeisen kahden viikon aikana?
Mitä teitte kun aloitte treffailla? Riittääkö jos sanot haluavasi treffailla? Onhan mies ennenkin treffeillä käynyt?
Iso osa miehistä kasvatetaan olemaan passattavana ja käymään töissä. Jos elämä ei opeta antamaan joskus jotain takaisinkin, niin jäävät yksin. Ei kukaan jaksa parisuhdetta, jossa vain materialistiset asiat jaetaan tasan mutta humaanilla puolella toinen vain saa ja saa ja toinen riutuu.
Kuka kasvattaa? Perheitä joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on paljon. Pojat viettävät suurimman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa. Yhteiskunta on naisvetoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se sinulle ok? Jos homma toimii noin niin turha valittaa. Jos ei ole ok niin vaadi enemmän tai näytä kädestä pitäen missä on ovi.
Ei ole ollenkaan ok ja olen vaatinut enemmän, mutta mikään ei muutu. Koska hän vaan on niin huono tällaisissa.
Aikuisuus on paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella?
Arvostus ja rakastaminen ei ole liikaa pyydetty.
Näin, naista ei voi naisten mukaan arvostaa ja rakastaa ilman merkittäviä rahallisia panostuksia.
Hyvää tietoa nuorille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies mihinkään vaivautuisi kun palvelut pelaa mitään tekemättäkin.
Kiva siisti koti, puhtaat vaatteet, ruoka pöydässä ja sitä seksiä. Miksi kukaan ponnistelisi enemmän? Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai käytöksen mahdollistava?
Meillä ei ole seksiä miehen moelestä tarpeeksi. Olen yrittänyt neuvoa että haluni heräisi varmasti aika helposti jos hän vähän joskus hemmottelisi. Mutta silti hän ei tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Oletko tehnyt tutkimuksen suhteista vai mistä tempaisit tuon %-luvun?
Hän tempaisi sen tyhjästä, eli omasta päästään.
Ei me miehet tajuta naisten vihjauksia. Kysy ap mieheltäsi selkeästi kumpana päivänä kahdesta ehdottamastasi hän haluaa viedä sinut ulos syömään. Jos ei ala tapahtua niin sitten hän ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, puhtaat vaatteet, ruoka pöydässä ja sitä seksiä. Miksi kukaan ponnistelisi enemmän? Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai käytöksen mahdollistava?
Meillä ei ole seksiä miehen moelestä tarpeeksi. Olen yrittänyt neuvoa että haluni heräisi varmasti aika helposti jos hän vähän joskus hemmottelisi. Mutta silti hän ei tee mitään?
Miehellä on sen verran itsekunnioitusta ettei kohtele sinua maksullisena, vaikka selvästi olet sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Aistin aloituksessasi suuren surun. Ehkä myös roima annos vanhenevan naisen epätoivon tunteita. Elämästä ei tämän kummallisempi tullutkaan. Tällainen naisen herääminen umpikujassa usein herättää silmittömän miesvihan ja katkeruuden aallon.
Korkkarit kattoon skumppalasi kädessä ja överihenkistymään joillekin niistä lukemattomista työpajoista, joita itsensä kadottaneille naisille on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei me miehet tajuta naisten vihjauksia. Kysy ap mieheltäsi selkeästi kumpana päivänä kahdesta ehdottamastasi hän haluaa viedä sinut ulos syömään. Jos ei ala tapahtua niin sitten hän ei halua.
Miksi et neuvo ap:ta järjestämään ihan itse nuo treffit. Mikä estää naisia viemästä miestä ulos syömään ja järkkäämään hyviä treffejä?
Kuka tietää, ehkä mies jopa panee teitä illan päätteeksi, jos suoriuduitte hyvin.
Miltä kuulostaa kun asian kääntää näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Miksi on näin? Miksi niin monet miehet on tuollaisia?
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakautuvat halujen ja kykenemisen mukaan. En itse välittäisi leikata nurmikkoa, ja korjata auto tai edes vaihtaa renkaita tai pudottaa lehtiä talon räystäistä tai pilkkoa ja kantaa saunaan puita ja vettä. Mutta niitähän ei lasketa. Tärkeintä on että rouva ehtii valittaa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksikään sitten sun kanssa kiinnosta sen vertaa että viitsisi ponnistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka haluavat keskittyä elämässään pelkästään - huom pelkästään - kivoihin asioihin, päätyvät lopulta typistämään myös läheisensä pelkkien kivojen asioiden kokoisiksi. Ja koska vastavuoroisuus on hiukan epämukavaa, vastavuoroisuutta ei ole. Kaikki alkaa pyöriä vaivihkaa miehen mielihyvän ehdoilla.
Heitä rakastetaan puhki ihan vaan siitä hyvästä, että he ovat olemassa. Heidän tarvitsee tehdä vain asioita joita haluavat. Heidän tarvitsee tehdä vain asioita jotka ovat heistä kivoja. Jos tekevät jotain epämukavaa, niin siitä tulisi kiittää ja ylistää. Sellaisia jumalankuvia kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän nyt taas nainen sitten taas tekee aloitteen tähän, ei mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se sinulle ok? Jos homma toimii noin niin turha valittaa. Jos ei ole ok niin vaadi enemmän tai näytä kädestä pitäen missä on ovi.
Ei ole ollenkaan ok ja olen vaatinut enemmän, mutta mikään ei muutu. Koska hän vaan on niin huono tällaisissa.
Aikuisuus on paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella?
Näin, naista ei voi naisten mukaan arvostaa ja rakastaa ilman merkittäviä rahallisia panostuksia.
Hyvää tietoa nuorille miehille.
Älä jaksa, trolli. Sellaiset rahassa mittaamattomat jututhan olisi elintärkeitä kivan arjen pyörittämisessä. Aloitetaan vaikka sanoista "hyvää huomenta kulta!" ja "miten päivä meni?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakautuvat halujen ja kykenemisen mukaan. En itse välittäisi leikata nurmikkoa, ja korjata auto tai e
Taidat olla uusi palstalla.
Tämän ketjun ainoa tarkoitus on levittää miesvihaa.
Tää tulee olemaan tosi kiva "iskä" pikkulapsivaiheessa. Oikeastaan hän voisi nyt jo alkaa kutsumaan sua äidiksi. Harmi vaan, että tällainen mieslapsi on 10x raskaampi kuin oikeat lapset. Lue: weaponised incompetence, tällä tyylillä häneltä ei odoteta yhtään mitään eli suomeksi pas*ka mies, jolla et tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksikään sitten sun kanssa kiinnosta sen vertaa että viitsisi ponnistella.
Jep, mies kyllä panostaa jos seksi naisen kanssa on sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Tää tulee olemaan tosi kiva "iskä" pikkulapsivaiheessa. Oikeastaan hän voisi nyt jo alkaa kutsumaan sua äidiksi. Harmi vaan, että tällainen mieslapsi on 10x raskaampi kuin oikeat lapset. Lue: weaponised incompetence, tällä tyylillä häneltä ei odoteta yhtään mitään eli suomeksi pas*ka mies, jolla et tee yhtään mitään.
Näin.... nyt ollaan ketjun ytimessä. Tätä tällä palstalla haetaan.
Mutta tämähän ei ole miesvihaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakautuvat halujen ja kykenemisen mukaan. En itse välittäisi leikata nurmikkoa, ja korjata auto tai e
Mistä näitä mediatutkimuksella itsensä sivistäneitä "Suomi on sama asia kuin USA" -hörhöjä sikiää? Venäjältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vähän itsekin. Jos joutuu pyytämään toista arvostamaan ja rakastamaan voisiko suhteessa olla jotain pielessä?
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että roimasti ylipainoisen naisen mies tuntee usein lamauttavaa häpeää eikä sen vuoksi kykene kotitöihin.