Mies joka ottaa tyytyväisenä palvelun vastaan, mutta ei koskaan itse tee/järjestä mitään?
Mieheni on tällainen, että kaiken hemmottelun ym ottaa tyytyväisenä vastaan, laitan ruokaa hänelle, hän syö kyllä tyytyväisenä tai jos ostan jotain, järjestän matkoja ym. Mutta itse ei tee mitään, ei ole edes ravintolaan vienyt, vaikka olen pyytänyt. En ymmärrä? Kuulemma hän on niin huono tällaisissa, joten jättää kaiken tekemättä.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Miksi on näin? Miksi niin monet miehet on tuollaisia?
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli
Suomessa on yleistyöaika 38,25 tuntia per viikko. Jos teet 40 tuntia (teollisuudessa ja vuorotöissä usein tehdään koska se on helpompi jakaa), saat vapaata sitten sen vajaa pari tuntia /viikko. Jotkut meillä ottaa sen aina perjantaina jo työajan lyhennyksenä.
Yleistyöaika on 40h, työehtosopimuksissa voidaan sopia muusta.
Mikään ei pakota pekkasiin jos ei työehtosopimuksessa lue niin.
Huomaa että julkisen sektorin loiset ovat kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli
Heh, olen ict-alalla ja olen töissä yksityisellä ja mulla on pekkaset.
Mikä on se TES jota noudatatte, laita linkki niin voin jopa vilkaista mitä siellä sanotaan pekkasista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi pitäisi viedä sinut ravintolaan? Etkö osaa mennä itse? Tai vie sinä miehesi ravintolaan, jos haluat että syötte yhdessä. Tai menkää taksilla, niin kummankaan ei tarvitse viedä.
Vai tarkoittaako se vieminen sitä, että mies maksaisi laskun?
Minun mies vie minut ravintolaan 2-3 kertaa kuukaudessa ja maksaa laskun. Minä teen meillä ruuan, mutta en halua tehdä sitä jatkuvasti. Mies saa valita kokkaako hän itse vai menemmekö ulos syömään. Näköjään hän tykkää, että ravintolaan menemällä pääsee helpommalla.
eri
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se sinulle ok? Jos homma toimii noin niin turha valittaa. Jos ei ole ok niin vaadi enemmän tai näytä kädestä pitäen missä on ovi.
Strap-on:lla sanonko minne, niin alkaa ukkoon liikettä tulla
"epassilla ei saa ostettua toiselle lippuja, edes elokuviin."
E-passilla saa ostettua vaikka koko perheelle elokuvaliput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa puhut vissiin meidän isännästä. Täydeksi miesvauvaksi muuttui, kun yhteen muutettiin. Laiskuuden lisäksi valehtelee sujuvasti niin pienessä kuin isossakin asiassa. Ero edessä häämöttää.
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että roimasti ylipainoisen naisen mies tuntee usein lamauttavaa häpeää eikä sen vuoksi kykene kotitöihin.
Viekö se häpeä myös kyvyn hakea avioeroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se sinulle ok? Jos homma toimii noin niin turha valittaa. Jos ei ole ok niin vaadi enemmän tai näytä kädestä pitäen missä on ovi.
Ei ole ollenkaan ok ja olen vaatinut enemmän, mutta mikään ei muutu. Koska hän vaan on niin huono tällaisissa.
Odotat ja odotat, että hän muuttuisi ja viimeinkin saisit suhteelta sen minkä haluat?
Olet itse virheetön, että voit vaatia toiselta täydellisyyttä?Jos nainen tekee ja järjestää miehelle kaikkea mut mies ei samalla lailla panosta naiseen niin onhan tuo epäreilu tilanne. Eikä se ole täydellisyyden vaatimista vaan sen haluamista että mies huomioisi eikä käyttäisi naista vaan hyväksi, sillä siltä tuo tila
Maa on täynnä naisia jotka on perässä vedettäviä.
Korjaan, he tarvitsevat hemmottelua ja miehen järjestämiä yllätyksiä
Tämä onkin parasta, mitä mies voi kuvitella sillä nainen kaipaa hemmottelua. Siksi heidät saa helposti rakastumaan. Ja kun nainen on koukussa hän kerjää sitä kuin kissanpentu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies mihinkään vaivautuisi kun palvelut pelaa mitään tekemättäkin.
Kiva siisti koti, puhtaat vaatteet, ruoka pöydässä ja sitä seksiä. Miksi kukaan ponnistelisi enemmän? Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai käytöksen mahdollistava?
Naiset opetetaan empaattisiksi joten naisten on hyvin vaikea ymmärtää miesten itsekkyyttä ja oman edun tavoittelua. Ei sitä vain tahdo ymmärtää että todellakin se mies on valmis ottamaan vastaan kaiken mitä nainen vain antaa antamatta takaisin mitään ihan omasta tahdostaan. Mies antaa takaisin jotain vasta kun vaikuttaa että muuten palvelu loppuu.
Nainen vain omasta näkökulmastaan tietenkin olettaa ettei kukaan vain ota ja ota antamatta mitään, kunnes on saanut tarpeeksi monta esimerkkiä siitä että kyllä se mies vain tekee juuri niin. Ja sitten sekin syy pistetään naisen niskoille koska "mahdollisti tuon käytöksen". Koskaan ei vaadita miesten hankkivan empatiakykyä, aina vika on miesten kasvatuksessa ja myöhemmin naisissa jotka mahdollistavat huonon käytöksen, ihan kuin miehet ikinä kuuntelisivat naisia vaikka miten yrittäisivät vaatia parempaa.
Jos häntä ei kiinnosta niin paljon käydä matkoilla, että järjestäisi niitä itse. Sinä haluat matkalle joten hän lähtee mukaan koska olette pariskunta.
Hän ei pidä ruoanlaitosta ja söisi yksin ollessaan mahdollisimman helppoja ruokia. Sinä haluat tehdä ruokaa joten hän syö koska sitä on tarjolla.
Ihmettelen ainoastaan sitä, ettei hän vie sinua ravintolaan edes joskus vaikka olet pyytänyt. Ehkäpä hän ei halua syödä ravintoloissa tai pelkää mokaavansa siellä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaa
Mikä on se TES jota noudatatte, laita linkki niin voin jopa vilkaista mitä siellä sanotaan pekkasista.
hmm, minkäköhän alan tessiä ict-alalla noudatetaan?🤔
Ps. omat työssäoloehtonsa voi myös vapaasti neuvotella.
Minulla on samantyyppinen tilanne. Mieheni lähtee mielellään mukaan kaikkeen mutta ei itse järjestä mitään. Hän on ystävyyssuhteissaan sekä perheensä kanssa samanlainen eli passiivisuus ei tule esille vain parisuhteessa. Kaikki vapaa-ajan menomme ovat varmaankin 90-prosenttisesti minun ehdottamiani ja suunnittelemiani. En kuitenkaan valita, koska, kuten sanottua, mies lähtee mukaan kaikkeen. Hän yleensä viihtyy seurassa kuin seurassa ja nauttii monenlaisesta tekemisestä. Olen itse hyvin aktiivinen niin urheilun kuin kulttuurinkin suhteen, ja toki on mukavaa, kun puolisosta saa seuraa menoihin. Ajattelen, että asiat voisivat olla huonomminkin. Voisi olla puoliso, joka ei suostu lähtemään mihinkään toisen ehdottamaan, tai jos lähtee, osoittaa mieltään. On sellaisiakin, joita saa hävetä seurassa. Se, että meillä on hyvin erilaiset energiatasot ja että minä olen oma-aloitteisempi, on lopulta aika pieni haitta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Henkilökohtainen etu jota ei saa hyödyntää perheen käyttöön.
Voiko ePassilla ostaa kaverille?
Epassi-edut ovat henkilökohtaisia. Voit maksaa vain itseäsi koskevia henkilökohtaisia ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi pitäisi viedä sinut ravintolaan? Etkö osaa mennä itse? Tai vie sinä miehesi ravintolaan, jos haluat että syötte yhdessä. Tai menkää taksilla, niin kummankaan ei tarvitse viedä.
Vai tarkoittaako se vieminen sitä, että mies maksaisi laskun?
Vastaavasti, miksi naisen pitäisi olla suhteessa jossa pitää vain mennä ravintolaankin itse, tai viedä aina mies sinne, muutenkin olla aina aloitteentekijä kaikkeen tai tehdä joka tapauksessa kaikki yksin? Toisin sanoen, mikä ilo on suhteesta perässävedettävän rasitteen kanssa?
Mutta noinhan te miehet ajattelette, "vi*tuakos toi muija multa mitään pyytää", ettehän te niistä naisistanne edes pidä ettekä halua viettää aikaa yhdessä SAATI sitten ilahduttaa oma-aloitteisesti. Suhteeseen pitää päästä silti että on joku passaamassa, mutta mitään välittämistä ei ole havaittavissa.
hmm, minkäköhän alan tessiä ict-alalla noudatetaan?🤔
Ps. omat työssäoloehtonsa voi myös vapaasti neuvotella.
--
Juu kerro nyt se TES ja liittosi.
Ja sä olet siis onnistunut neuvottelemaan itsellesi PEKKASET joita ei muualla ole?
Onnittelut. Et voi kuitenkaan väittää itse neuvoteltuja työehtoja alaa koskevaksi.
Edes "ICT-alalla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epassi-edut ovat henkilökohtaisia. Voit maksaa vain itseäsi koskevia henkilökohtaisia ostoksia.
Niinhän se on sanottu siellä mutta kyllä sillä voi ostaa - tylsä se on yksinkin mennä ja kun se raha pitää johonkin käyttää. Juuri ostin keikkaliput itselleni ja siskolleni omalla epassilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos häntä ei kiinnosta niin paljon käydä matkoilla, että järjestäisi niitä itse. Sinä haluat matkalle joten hän lähtee mukaan koska olette pariskunta.
Hän ei pidä ruoanlaitosta ja söisi yksin ollessaan mahdollisimman helppoja ruokia. Sinä haluat tehdä ruokaa joten hän syö koska sitä on tarjolla.
Ihmettelen ainoastaan sitä, ettei hän vie sinua ravintolaan edes joskus vaikka olet pyytänyt. Ehkäpä hän ei halua syödä ravintoloissa tai pelkää mokaavansa siellä jotenkin.
Melko tyypillinen esimerkki miehestä, tai ylipäätään ihmisestä, jonka ihan vaan kannattaisi pysyä sinkkuna. Tai ainakin etsiä joku samanlainen tyyppi joka ei oikein halua tehdä mitään tai mennä minnekään. Mutta yleensä tällaiset ihmiset eivät hirveästi tunnu välittävän muiden seurasta vaan haluavat elää tehden mitä itse huvittaa ja yleensä aika yksinkertaisesti, ja se nyt sopii sinkkuuteen paremmin kuin suhteeseen jossa pitäisi myös olla valmis joustamaan ja antamaan itsestään, antamaan aikaansa ja joskus tekemään asioita toisten eteen vaikkei aina huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mies mihinkään vaivautuisi kun palvelut pelaa mitään tekemättäkin.
Kiva siisti koti, puhtaat vaatteet, ruoka pöydässä ja sitä seksiä. Miksi kukaan ponnistelisi enemmän? Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai käytöksen mahdollistava?
Meillä ei ole seksiä miehen moelestä tarpeeksi. Olen yrittänyt neuvoa että haluni heräisi varmasti aika helposti jos hän vähän joskus hemmottelisi. Mutta silti hän ei tee mitään?
Sitä miestä ei yksinkertaisesti kiinnosta mikään muu kuin oma napansa. Ihan turha tuollaiseen on hukata aikaansa. Mies ei tuosta mihinkään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on sanottu siellä mutta kyllä sillä voi ostaa - tylsä se on yksinkin mennä ja kun se raha pitää johonkin käyttää. Juuri ostin keikkaliput itselleni ja siskolleni omalla epassilla.
Tässä näkee naisten moraalin ja suhtautumisen sääntöihin.
Lippuihin kuitenkin tulostuu nimi, toivottavasti portsari on tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa puhut vissiin meidän isännästä. Täydeksi miesvauvaksi muuttui, kun yhteen muutettiin. Laiskuuden lisäksi valehtelee sujuvasti niin pienessä kuin isossakin asiassa. Ero edessä häämöttää.
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että roimasti ylipainoisen naisen mies tuntee usein lamauttavaa häpeää eikä sen vuoksi kykene kotitöihin.
Viekö se häpeä myös kyvyn hakea avioeroa?
Moni mies on liian laiska tekemään sitä työtä että hakisi eroa. Sen sijaan käyttävät vaikka kuukausia ilkeilyyn ja hirveään käytökseen jotta nainen kyllästyisi ja tajuaisi hakea eroa. Näin voivat myös kerjätä sympatiapisteitä kaikilta kun "paha nainen vain yhtäkkiä jätti vaikka mikään ei ollut pielessä".
Heh, olen ict-alalla ja olen töissä yksityisellä ja mulla on pekkaset.