Ostatteko joulupäytään viinit S-marketista vai Alkosta?
Meillä ei ole koskaan ollut mutta nyt vois marketista jotsin ostaa.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osteta koska meillä on viinin juonti kielletty jouluna. Olen miehenä sellaisen kiellon laittanut koska kun minä olin lapsi niin äitini joi viinaa ja kaikkea jouluna aina ja oli aivan lärvät.
Naiset pilaavat joulun aina ryyppäämällä. Se on totta.
Jep. Känni päälle ja mies ja lapset kirveen kanssa hankeen. Aika perinteisesti.
Alkosta, sekä punaviinit että glögit. Joku hyvä likööri pitäisi vielä keksiä jälkkäri täytekakun kanssa.
Tietääkseni S- tai muussakaan marketissa ei myydä viinejä, vaan jotain 8% tynnyrinhuuhteluvettä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia jouluna.
No hyvä kun yhden päivän vuodessa kykenet olemaan ilman. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei osteta koska meillä on viinin juonti kielletty jouluna. Olen miehenä sellaisen kiellon laittanut koska kun minä olin lapsi niin äitini joi viinaa ja kaikkea jouluna aina ja oli aivan lärvät.
Meillä isä ryyppäsi. Oli pahapäinen kännissä.
kotikalja ihan paras joka pv. nuo kaupan viinit kuin pilaantunutta laimennettua marjamehua. jos pakko olla viini varsinkin ruokailuun ei vain hiprakkaan, niin aina alkosta.
Kotikaljaa voi lapsetkin juoda. Itse join aina mummon tekemää.
Miksi te "en juo"- ihmiset tulette sen kertomaan tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia jouluna.
No hyvä kun yhden päivän vuodessa kykenet olemaan ilman. 👍
Vittuiletko? Juon muutenkin harvoin alkoholia.
Tässä on aikaa hakea vaikka Indonesiasta, eikä ole kiire varata lentojakaan saati hotellia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Toin viinitilalta
mikäli suomalaiselta, niin ei ole viiniä vaan marjakiljua.
Alkosta kaikki
kossut, viinit, oluet, sherryt, punchhitt, jägerit, liköörit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä isä ryyppäsi. Oli pahapäinen kännissä.
Meillä faija tissutteli sahtia perinteisesti joulunpyhät ja uudetvuodet ja kyläiltiin ja meillä kävi vieraita ja oli ihan kivaa. Hevosajeluilla käytiin päivittäin naapureissa ja pitkin kyliä. Hyviä muistoja vain on.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni S- tai muussakaan marketissa ei myydä viinejä, vaan jotain 8% tynnyrinhuuhteluvettä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja hinta kaupassa tynnyrinhuuhteluvedellä sama kuin litran pahvitölkkiviineissä Alkossa 10-12% oikeaa viiniä.
Ei viinejä kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei osteta.
Ei mekään.
Naiset pilaavat joulun aina ryyppäämällä. Se on totta.