Ostatteko joulupäytään viinit S-marketista vai Alkosta?
Meillä ei ole koskaan ollut mutta nyt vois marketista jotsin ostaa.
Kommentit (120)
Kaikki muut Alkosta paitsi keskiolutsalkku ruokakaupasta.
Varmaan sekä että, jos jaksan kantaa niin ostan myös Rodokselta.
Joulupöytään ei kuulu viini.
Itse tehtyä sahtia ja jouluolutta löytyy. Kinkun kanssa ehkä snapsi. Jälkiruoalla sitten kahvin kanssa likööri/konjakki.
Glögiä tietysti juodaan koko joulunaika.
En mistään. En käytä. Vain tyhmät hypätä ihmiset ostaa sitä litkuu mistään. Ilmankin pärjää mainiosti. Yök.
Eestissä käyn ja sieltä tuon,Orpon riistäjähallituksen kiusaksi,heh heh se oli tsoukkia,varakkuuteni riittää sen konjakin ja viinin ostoon alkosta.
Jos ostaisin viiniä, ostaisin sen Alkosta. Kaupoisssa myytävät viinit ovat kuraa.
Alkosta, myös alkoholittomat oluet ja siiderit haen mieluummin sieltä. Parempi valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Joulupöytään ei kuulu viini.
Itse tehtyä sahtia ja jouluolutta löytyy. Kinkun kanssa ehkä snapsi. Jälkiruoalla sitten kahvin kanssa likööri/konjakki.
Glögiä tietysti juodaan koko joulunaika.
Muuten samaa mieltä, mutta jälkiruokajuustojen kanssa kuuluu punaviini. Ja teen kermaliköörijälkiruuan, siihen kuuluva alkoholi on haettava joka tapauksessa Alkosta. Samoin siellä on paremmat valikoimat jouluoluita kuin kaupoissa. Siksi siis Alkoon on mentävä.
kinkun kanssa käytetään perinteisesti punaviiniä ja punaviini voi maistua paremmalta kun on normaali määrä alkoholia.
Haetaan Mercadonasta tai Carrefourista, kuten kaikki ruuatkin.
Ei osteta koska meillä on viinin juonti kielletty jouluna. Olen miehenä sellaisen kiellon laittanut koska kun minä olin lapsi niin äitini joi viinaa ja kaikkea jouluna aina ja oli aivan lärvät.
En kummastakaan. Tallinnasta. Riippuu sitten saadaanko sahtia jouluksi tutulta, jos ei niin punkkua, olutta, vettä, kotikaljaa ym. on aina kuitenkin tarjolla, kuka mitä haluaa. Konjakki- ta vodkapaukutkin saatetaan ottaa.
Alkosta. Kaupasta saatan ostaa pienen viinipullon joskus viikonloppuna, mutta maistuvathan ne vähän vedellä laimennetulle viinille. Juhlapöytään ostan "oikeaa" viiniä.
Meidän elämään ei kuulu alkoholi
En kummastakaan, alkoholia ei käytetä ollenkaan.
Miksi jouluna pitäisi juoda mitään alkoholia? Joku naisten pakkomielle, että aina pitää olla?
Tietysti Alkosta