Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä?
Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeepä hyvin tästä kysymyksestä ihmisten perusluonteen, toiset ajattelee heti niitä huonoja asioita mitä itselle on tapahtunut ja toiset taas hyviä asioita.
-ohis
Tuskin tuossa on kyse perusluonteesta, vaan siitä, onko tapahtunut hyviä vai huonoja asioita.
Voi olla den verran luonteestakin kyse että optimistinen ihminen todennäköisesti odottaa positiivisia asioita tapahtuvaksi eivätkä ne niin yllätä. Ja pessimistille taas positiiviset asiat ovat odottamattomia.
En vieläkään tajua miksi olin alkoholistin kanssa 5 vuotta.
Uskomattoman hetki oli se kun lähdin suhteesta pois
Onneksi. Elämäni paras päätös
On, löysin puolisoni ulkomailta ja olemme olleet onnellisesti naimisissa jo pitkän aikaa.
Kaipaamani henkilö lupasi, että voidaan nähdä joskus 😍
Jouduin putkaan. Olen kiltti, ujo ja raitis kotihiiri.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Juiceko?
Että täydellinen sohvaperuna ja läski voi yhtä äkkiä löytää rakkauden painoluokka urheilu lajiin ja alkaa kilpailla siinä SM tasolla.
Joo. Karmean rikossarjan uhriksi joutuminen. Tekijät keskiluokkaisia yrittäjiä, kunnon kansalaisia ja viranomaisia. Synkkää aikaa, melkein tapoin itseni. Suomi ei ole hyvä maa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeepä hyvin tästä kysymyksestä ihmisten perusluonteen, toiset ajattelee heti niitä huonoja asioita mitä itselle on tapahtunut ja toiset taas hyviä asioita.
-ohis
Tuskin tuossa on kyse perusluonteesta, vaan siitä, onko tapahtunut hyviä vai huonoja asioita.
Voi olla den verran luonteestakin kyse että optimistinen ihminen todennäköisesti odottaa positiivisia asioita tapahtuvaksi eivätkä ne niin yllätä. Ja pessimistille taas positiiviset asiat ovat odottamattomia.
Itselle ainakin kivat asiat ovat arkipäivää, pienet sellaiset siis. Negatiiviset erottuvat ja jos on kyseessä tuollainen tosi iso yllättävä väkivaltajuttu, joka tuhoaa koko perusturvallisuuden ja terveyden, niin se vertautuisi lähinnä johonkin satojen tuhansien tai miljoonien lottovoittoon. Ja sellaista ei ole (vielä) sattunut kohdalle
Antibiootti nimeltään doksisykliini tuhosi mun peniksen. Kukaan, lääkäri tai farmaseutti ei varoittanut etukäteen. Nyt tästä on kulunut jo 1 vuotta enkä huomaa mitään paranemista ja myöskään mitään rahallista korvausta en ole saanut. Mietin edelleen, että onko tämä vain pahaa unta. Miten näin voi käydä.
Ufolautanen otti minut kyytiin. Sädetti sinne sisälle. Siellä minut riisuttiin ja tutkittiin. Julmetulla sondilla pepusta.
Vierailija kirjoitti:
Että täydellinen sohvaperuna ja läski voi yhtä äkkiä löytää rakkauden painoluokka urheilu lajiin ja alkaa kilpailla siinä SM tasolla.
Kirjoitin tän eilen nopeasti. Jatkan vielä vähän. Lapsesta asti aina ylipainoinen, aina vihannut kaikkea liikuntaa.. sit yhtenä kauniina aamuna 22vuotiaana. Istun aamupalalla ja luen lehteä. Silmään osuu artikkeli tästä lajista.. Mietin mielessäni että on kyllä hurjaa touhua, vaatii kovaa kuntoa mutta myös voimaa..
Tää laji jää kummittelee mieleen, 3h myöhemmin soitan seuraan ja kysyn millon voisi tulla testaamaan.. haittaako 30kg ylipainoa? Samana iltana ja siitä se ylipaino häviää oli vastaus..
Meen treeneihin. Rakkautta ensi silmäyksellä. Alan samantien elää ja hengittää lajia. 9kk päästä olen 28kg kevyempi. 2v kohdalla osallistun ensimmäiseen kilpailuun. Nyt 12v tuosta aamupalasta aikaa ja edelleen rakastan lajia.
Vierailija kirjoitti:
Juiceko?
Ei. En tunne mehuja 🤣
Paljonkin, johtunee osin luonteesta kun olen ollut rohkea elämää kohtaan. Surullista on paljon myös kipeitä tapahtumia aikojen saattoon mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 30v kun aloin seurustella elämäni ensimmäisen kerran. En uskonut koskaan löytäväni seurustelukumppania koska olen todella arka ja ujo tutustumaan ihmisiin, enkä halua muuttaa yhteen enkä saada lapsia. Nyt olen ollut onnellisesti yhdessä sen saman ensimmäisen poikaystävän kanssa 18 vuotta josta naimisissa 8 vuotta ja koko tämän ajan omasta tahdostamme erillään asuen.
Näin 30vee ikisinkkuna kiva lukea tämmöistäkin voi tapahtua.
Itsekin olin ikisinkku 36v saakka ja ensi kuussa muutan yhteen miehen kanssa, eilen lähetin hänen mukanaan ensimmäisen muuttokuorman. Välillä elämä yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Juiceko?
Ei. En tunne mehuja 🤣
No et oo sitten kunnon huvipuisto hullu. Juice on 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut rakastuvani iäkkäänä ja nyt ihmettelen, että tämäkö toteutuisi. Olen vanhempi ihminen jolla on ollut ihan hirveä elämä.
Kts otsikko.
Et vastannut. Idiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juiceko?
Ei. En tunne mehuja 🤣
No et oo sitten kunnon huvipuisto hullu. Juice on 😂
Mä oonki Huvipuistohullu 😎
No mitä se sitten kertoo mun perusluonteesta, jos vastaan, että tappoyrityksen kohteeksi joutuminen oli tällainen tapahtuma, ja samoin oli kypsemmällä iällä kaiken toivon menettäneenä rakkauden löytyminen?
Vai oisko niin, että kyse olisikin niistä tapahtuneista asioista, eikä ihmisestä itsestään?