Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä?
Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä?
Kommentit (75)
Tapahtui kerran sellasta istuin bussissa ikkunapaikalla ja iso kivi lensi suoraan siihen ikkunaan ja bussi pysähtyi ja kaikki kääntyi kattomaan minua. Onneksi ei tullut läpi
Aika monta kertaa, jatkuvasti. Isompaa ja pienempää. Hyvää ja huonoa. Olen joskus sanonut, ettei kannattaisi kirjoittaa kirjaa omasta elämästä, kun ei kukaan pysty samaistumaan. Moni, joiden asiakas tai potilas toteaa, että mulla on ihan erilaiset jutut. Muutama ystävä toteaa usein, että joo, tuo on juuri jotain sellaista, mitä sulle tapahtuu.
Olin tuutorina yliopiston vaihtareilla ja eräs saksalainen hyväkroppainen sinisilmäinen blondi tykästyi minuun. Ulkonäöltään siis ihan suositun insta-mallin tasoa. Vietettiin monta yötä yhdessä.
En uskonut että oma taso olisi riittänyt tuollaiseen, vaikka olen kyllä pitkä mies mutta muuten arvioisin ulkonäköni vain keskitasolle enkä ole erityisen puhelias tai sosiaalinen, tosin en ihan umpiujokaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla heräsin katsoman uutisia, ja huomasin että jenkkivajakit olivat äänestäneet narsistisen ja epävakaan rikollisen valehtelijapellen presidentiksi. Täysin käsittämätöntä.
Oletpa pihalla.😵
Lenkillä puhuin puhelimessa kun vastaantuleva mies sylkäisi purkan suustaan ja se lensi suuhuni 🤢
En olisi ikinä uskonut, että minulle tulisi avioero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla heräsin katsoman uutisia, ja huomasin että jenkkivajakit olivat äänestäneet narsistisen ja epävakaan rikollisen valehtelijapellen presidentiksi. Täysin käsittämätöntä.
Oletpa pihalla.😵
Täytyy olla psykopaattinenvajakki jos siinä ei näe mitään vikaa.
Minulle kävi kuten jenkkiläisissä teinileffoissa tapahtuu.
Se koulun suosituin tyttö, jonka perään kaikki pojat katsoivat, ihastui minuun.
Vierailija kirjoitti:
Tää on todella noloa mutta kärsin nuoruudesta aikuisuuteen (tuonne 28v saakka) patista joka aina tulehtui alapään puolella ja turposi. Ja kukaan terveydenhoitaja, lääkäri tai kukaan ei tiennyt mistä se johtuu. siis ihan niin isoksi kuin 2 kananmunaa. Ihankuin joku seksitauti, paitsi olin neitsyt. Keksivät sille aina uusia nimiä mikä se voisi olla kunnes kun olin jotain 28v joku lääkäri teki jonkun pienen viillon alapäähäni ja se "kysta" ei enää koskaan kasvanut takaisin- :-D
Olisiko ollut Bartholin rauhasen tulehdus? Käsittääkseni aika tavallinen juttu kuitenkin.
Ihastuimme työkaverin kanssa ensisilmäyksellä molemminpuolisesti. Harmi vain että olemme molemmat naimisissa...