Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä?

Vierailija
06.11.2024 |

Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä? 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut rakastuvani iäkkäänä ja nyt ihmettelen, että tämäkö toteutuisi. Olen vanhempi ihminen jolla on ollut ihan hirveä elämä.

Vierailija
2/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta sitten pääsin unelmieni työpaikkaan mm-tason urheilun pariin. Samassa paikassa olen vieläkin ja edelleen sitä mieltä että tämä on maailman paras työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toivonut rakastuvani iäkkäänä ja nyt ihmettelen, että tämäkö toteutuisi. Olen vanhempi ihminen jolla on ollut ihan hirveä elämä.

Paljon onnea! 

Vierailija
4/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sun tätä. Ei kuulu sulle.

Vierailija
5/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kauan sitten ikävien asioiden kasautumiseen elämääni. Täyttä katastrofia työssä ja rakkaudessa. 

Vierailija
6/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeepä hyvin tästä kysymyksestä ihmisten perusluonteen, toiset ajattelee heti niitä huonoja asioita mitä itselle on tapahtunut ja toiset taas hyviä asioita.

-ohis

Vierailija
7/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kerran on käynyt niin, että aika eli ajatus toiminta päättyi kokonaan.

Samalla hetkellä kun noin tapahtui,

niin maailma, siinä olevat ilmiöt ja itse liukenivat olemattomiin ja niin tapahtui sulautuminen ykseyteen ja autuuteen.

Vierailija
8/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla heräsin katsoman uutisia, ja huomasin että jenkkivajakit olivat äänestäneet narsistisen ja epävakaan rikollisen valehtelijapellen presidentiksi. Täysin käsittämätöntä.

Vierailija
9/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut kylpyhuoneremontin tuntemattomalle ihmiselle. Ilman, että olen itse tuhonnut kyseistä kylpyhuonetta. 

Vierailija
10/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30v kun aloin seurustella elämäni ensimmäisen kerran. En uskonut koskaan löytäväni seurustelukumppania koska olen todella arka ja ujo tutustumaan ihmisiin, enkä halua muuttaa yhteen enkä saada lapsia. Nyt olen ollut onnellisesti yhdessä sen saman ensimmäisen poikaystävän kanssa 18 vuotta josta naimisissa 8 vuotta ja koko tämän ajan omasta tahdostamme erillään asuen.

Vierailija
11/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 30v kun aloin seurustella elämäni ensimmäisen kerran. En uskonut koskaan löytäväni seurustelukumppania koska olen todella arka ja ujo tutustumaan ihmisiin, enkä halua muuttaa yhteen enkä saada lapsia. Nyt olen ollut onnellisesti yhdessä sen saman ensimmäisen poikaystävän kanssa 18 vuotta josta naimisissa 8 vuotta ja koko tämän ajan omasta tahdostamme erillään asuen.

Näin 30vee ikisinkkuna kiva lukea tämmöistäkin voi tapahtua.

Vierailija
12/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
13/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
14/75 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeepä hyvin tästä kysymyksestä ihmisten perusluonteen, toiset ajattelee heti niitä huonoja asioita mitä itselle on tapahtunut ja toiset taas hyviä asioita.

-ohis

Ei sitten tullut mieleen, että joillekuille todella tapahtuu hirveyksiä? Minulle on toki tapahtunut kivojakin asioita, mutta ne ovat olleet sellaisia, joita olen osannut toivoa ja odottaa. Sen sijaan kohtalon kovat iskut ovat niitä, joiden ei ikinä odota osuvan juuri omalle kohdalla. Ja jos on onnekas idiootti kuten sinä, niin sitten voi syyttää negatiivisiksi ihmisiksi meitä onnettomia. 

Vierailija
15/75 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
16/75 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomien keskenmenojen jälkeen tulin raskaaksi ja synnytin terveen pojan.

Vierailija
17/75 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemattomien keskenmenojen jälkeen tulin raskaaksi ja synnytin terveen pojan.

Onneksi olkoon. Mutta eihän se ollut uskomatonta. Jos oikeasti et olisi uskonut noin voivan tapahtua, olisit käyttänyt ehkäisyä ja välttynyt keskenmenoilta. Mutta koska jatkoit yrittämistä, sinulla oli edelleen uskoa ja toivoa, jopa suorastaan tavoite.

Vierailija
18/75 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ensimmäisen kutsun Linnan juhliin.

Vierailija
19/75 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä voinut kuvitella, että lähiomainen joutuu vuosiksi vankilaan kehitysmaaolosuhteisiin. Nämä on juttuja, joista lukee lehdistä tai joita tapahtuu leffoissa, ei todellakaan itselle ja omassa, ihan tavallisessa perheessä.

Vierailija
20/75 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Tuskin tuossa on kyse perusluonteesta, vaan siitä, onko tapahtunut hyviä vai huonoja asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän