Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä?
Onko sinulle tapahtunut joskus jotain uskomatonta mitä et todellakaan olisi voinut uskoa tapahtuvan? Mitä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani henkilö lupasi, että voidaan nähdä joskus 😍
Juiceko?
Ei. En tunne mehuja 🤣
No et oo sitten kunnon huvipuisto hullu. Juice on 😂
Mä oonki Huvipuistohullu 😎
Jos et Juhaa tunne. Olet todennäköisesti vaan hullu 😂
Itseasias en taida tuntea ainuttakaan Juhaa 😃
Sairastuin vakavaan neurologiseen sairauteen. Minä, joka urheilen, elän terveellisesti enkä ole koskaan tupakoinut. Samaan aikaan ikätoverit vetää viinaa, makaa sohvalla ja elävät elämäänsä.
Olen elänyt hyvin vaikean lapsuuden ja aikuisiällä kuin kohdannut yhtä jos toista, mutta jos mietitään kevyitä aiheita niin yhden asian luulin olevan urbaani legenda ennen kuin itse törmäsin siihen. Sinänsä ymmärrän miksi näin tehtiin, mutta menin vatsataudissa lääkäriin ja (tuttu omalääkäri) halusi laittaa sormen takapuoleen. Tilanne oli erittäin hämmentävä.
Vierailija kirjoitti:
Että täydellinen sohvaperuna ja läski voi yhtä äkkiä löytää rakkauden painoluokka urheilu lajiin ja alkaa kilpailla siinä SM tasolla.
Naisten jalkaprässi 120+ kg?
Tuon lajin treenaajia näkee saleilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että täydellinen sohvaperuna ja läski voi yhtä äkkiä löytää rakkauden painoluokka urheilu lajiin ja alkaa kilpailla siinä SM tasolla.
Naisten jalkaprässi 120+ kg?
Tuon lajin treenaajia näkee saleilla.
Ei osunut. Ei edes sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Olen hankkinut kylpyhuoneremontin tuntemattomalle ihmiselle. Ilman, että olen itse tuhonnut kyseistä kylpyhuonetta.
..utan att
En tiennyt että maailmasta löytyy niin seinähullua porukkaa mitä tavannut viime vuosina. Jotenkin ihmeen kautta niiden sekaan vain joutui. Ne vaan piiloutuvat ovelasti.
Pääsy pariin työpaikkaan. Se, etten ole vieläkään ollut parisuhteessa vaikka oon 30+, edellisessä asuinpaikassa tulipalo (ei omassa asunnossa), se että pääsin moikkaamaan livenä lempparibändin laulajaa Lontoossa, se että pystyn työskentelemään näin vaativassa (rikosjutut) työssä vaikka muut pitää mua ujona/arkana ihmisenä :D Tässä muutamia. N32
Vierailija kirjoitti:
Joo. Karmean rikossarjan uhriksi joutuminen. Tekijät keskiluokkaisia yrittäjiä, kunnon kansalaisia ja viranomaisia. Synkkää aikaa, melkein tapoin itseni. Suomi ei ole hyvä maa
Wincapita-juttu?
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla heräsin katsoman uutisia, ja huomasin että jenkkivajakit olivat äänestäneet narsistisen ja epävakaan rikollisen valehtelijapellen presidentiksi. Täysin käsittämätöntä.
Nukutko sängyn vasemmalla puolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut rakastuvani iäkkäänä ja nyt ihmettelen, että tämäkö toteutuisi. Olen vanhempi ihminen jolla on ollut ihan hirveä elämä.
Kts otsikko.
Et vastannut. Idiot.
**
TÄH? MITÄ TARKOITAT? Että ei ole vastattu kysymykseenkö? Korjaan tämän kirjoittajan tekstin jotta olet tyytyväinen: Olen toivonut rakastuvani iäkkään ja nyt se on toteutunut.
Kelpaako? Sehän on niin että ei näiden vastausten todenpitävyyttä kukaan pysty tarkastamaan. Ja vaikka pystyisi niin mitä sitten. Joku unelmoi tommosesta. Antaa unelmoida - keneltä se olisi pois?
Millä oikeudella ja miksi nimittelet täällä ihmisiä joksikin idiooteiksi ja vielä ei suomenkielellä. IHMETTELENPÄ VAIN!
Vierailija: Olen toivonut rakastuvani iäkkäänä ja nyt ihmettelen, että tämäkö toteutuisi. Olen vanhempi ihminen jolla on ollut ihan hirveä elämä.
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti:
Kts otsikko.
Et vastannut. Idiot.
TÄH? MITÄ TARKOITAT? Että ei ole vastattu kysymykseenkö? Korjaan tämän kirjoittajan tekstin jotta olet tyytyväinen: Olen toivonut rakastuvani iäkkään ja nyt se on toteutunut. Kelpaako? Sehän on niin että ei näiden vastausten todenpitävyyttä kukaan pysty tarkastamaan. Ja vaikka pystyisi niin mitä sitten. Joku unelmoi tommosesta. Antaa unelmoida - keneltä se olisi pois?
Millä oikeudella ja miksi nimittelet täällä ihmisiä joksikin idiooteiksi ja vielä ei suomenkielellä. IHMETTELENPÄ VAIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija: Olen toivonut rakastuvani iäkkäänä ja nyt ihmettelen, että tämäkö toteutuisi. Olen vanhempi ihminen jolla on ollut ihan hirveä elämä.
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti:
Kts otsikko.
Et vastannut. Idiot.
TÄH? MITÄ TARKOITAT? Että ei ole vastattu kysymykseenkö? Korjaan tämän kirjoittajan tekstin jotta olet tyytyväinen: Olen toivonut rakastuvani iäkkään ja nyt se on toteutunut. Kelpaako? Sehän on niin että ei näiden vastausten todenpitävyyttä kukaan pysty tarkastamaan. Ja vaikka pystyisi niin mitä sitten. Joku unelmoi tommosesta. Antaa unelmoida - keneltä se olisi pois?
Mä ajattelin, että hän kuittasi viestinsä nimellään.
Tää on todella noloa mutta kärsin nuoruudesta aikuisuuteen (tuonne 28v saakka) patista joka aina tulehtui alapään puolella ja turposi. Ja kukaan terveydenhoitaja, lääkäri tai kukaan ei tiennyt mistä se johtuu. siis ihan niin isoksi kuin 2 kananmunaa. Ihankuin joku seksitauti, paitsi olin neitsyt. Keksivät sille aina uusia nimiä mikä se voisi olla kunnes kun olin jotain 28v joku lääkäri teki jonkun pienen viillon alapäähäni ja se "kysta" ei enää koskaan kasvanut takaisin- :-D
Jos et Juhaa tunne. Olet todennäköisesti vaan hullu 😂