Kuinka avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Onko sinulle ok?
Kysymys otsikossa. Eli kuinka avoimesti avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Illanvietoissa, kauppareissulla tai missä tahansa arkisessa tilanteessa?
Ja jos katsoo, niin onko se sinulle ok? Missä teillä menee raja asiassa? Oletko huomauttanut asiasta kumppanillesi-ja muuttuiko mikään?
Kommentit (117)
Katselee ja varmaan paneekin muita. Mies on luotu panemaan.
Katsoo hyvin usein muita naisia useimmiten sisarustaan miksei voisi katsoa vain minua 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Miksei kysynys koske sitä jos toinen katsoo muita miehiä?
Koska haluan vastauksia nimenomaan tästä näkökulmasta.
Samanlainen on oma aviomieheni,kuusikymppinen.Ymmärrän täysin tilanteesi.Ällöttävää käytöstä tuollainen oman vaimon seurassa.
Katselee ja musta se on ihan luonnollista katsoa jos näkee jotakin kaunista. Kyllä mun itsetunto sen kestää..katselen itsekin miehiä. Ei katsominen mitään vahinkoa tee kellekään. Itse katselen myös naisten perseitä ja tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä haet näillä aloituksillasi??
Mun mies ei ole sokea naiskauneudelle.
Olin nuorena mustasukkainen ja mies tietää vallan hyvin, että mikä on sopivaa ja mikä ei.
T: Tuntematon
Tämä on ensimmäinen aloitukseni tästä aiheesta koskaan, joten jos joku muu on kysynyt joskus samaa asiaa niin tapahtunee samaa muillekin.
En ole mustasukkainen. Lähinnä kiusaantunut miehen seurassa, kun hän tuijottelee toisten naisten perään ollessamme yhdessä liikkeellä.
Ilman muuta minäkin näen ympäristössä komeita miehiä, mutta en jää perään tuijottelemaan saati aiheuta noloja tilanteita toiselle tuijottelemalla muita miehiä.
Mielestäni kyse on enemmänkin käytöstavoista ja toisen kunnioittamisesta sillä, että käyttäytyy toista kohtaan arvostavasti.
En antaisi anteeksi, tai sitten kirjoitetaan yhteisiin sääntöihin se, että katselen muita miehiä!
Eksä katsoi sivusilmällä. Tosi loukkaavaa. Nykyinen huomaa vain auto. On se mukavaa!
Ei katso. On autismin kirjolla, ihmisten ilmoilla yrittää välttää kaikkea kontaktia ja erityisesti katsekontaktia muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eksä katsoi sivusilmällä. Tosi loukkaavaa. Nykyinen huomaa vain auto. On se mukavaa!
Loukkaava on se sana, millä myös kuvailisin sitä tunnetta, mikä siitä tulee, kun toinen häpeilemättä tuijottaa muita. Me-fiilis kärsii selkeästi ja tulee tunne, ettei seisotakaan vankasti toisen puolella vaan häilytään jossain välimaastossa seuraillen, olisiko jossakin jotakin parempaa. Sittenkin, että teillä pitäisi olla kaikki hyvin.
Ei katsele mikä on sinänsä outoa, kun exänsä nimenomaan sai kilareita siitä että katseli muita. Ehkä hoksasi lopettaa moisen tai sitten ex oli vainoharhainen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo ja paljonkin. Niin paljon, että se häiritsee kauppareissuja, lomamatkoja, jostain kylpyläreissuista puhumattakaan... katselee oikein päästä varpaisiin ja sitten ihmettelee, mistä taas suutuin. Läsnäolo olisi mukava juttu, varsinkin kun ollaan reissussa. Pää pyörii kuin pöllöllä konsanaan. Eipä se vilkaisu mitään haittaisi, mutta kun tämmönen käytös alkaa lähinnä vaan potuttamaan. Ei ole normaalia olla liian mustasukkainen, mutta ei minusta tuollainenkaan käytös ole normaalia. Jokaista vastaan tulevaa naista tuijotetaan kuin jotain lihapalaa. Ja mies on kuitenkin jo nelkyt! Väkisten tulee mieleen, että paranisiko vaihtamalla vai onko kaikki miehet näin juntteja...?
Totta kai paranee vaihtamalla. Jos ei odota mitään niin sitä sitten saakin.
Ei katso oikeastaan ollenkaan, mikä on toki ihanaa mutta myös hieman outoa. Olen tottunut saamaan miehen kuin miehen naismaun helposti selville seuraamalla vaivihkaa hänen katsettaan. Nykyisen miehen makua en vielä 12 vuoden jälkeenkään tarkkaan tiedä. Vain kahdesti olen nähnyt hänen katsovan toisen naisen vartaloa, ja tyytyväisenä todennut että molemmat muistuttivat hyvin paljon itseäni, eli olivat nelikymppisiä, muodokkaita naisia. Teinejä hän ei näytä huomaavan ollenkaan, mikä on kiva koska ex oli nimenomaan teinien tuijottelija, mikä tuntui puistattavalta aikuisen miehen ollessa kyseessä.
Sinänsä ei katselu haittaisi edes, tuijottaminen aina ja kaikkialla olisi eri juttu. Mutta paras tilanne näin, ei tarvitse koskaan hävetä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo ja saa katsoa!
Joo ja pitää katsoa! Mutta tuijottaa ei saa, se on typeryyttä. Joskus sanon vaimolleni että onpas kaunis nainen ja hän saattaa sanoa että onpa komea mies, niitä on kyllä tosi harvoin. Ja saattaa sanoa että katso, tosi kaunis nainen. Kauniita ihmisiä on kiva kattella.
Ei katso ollenkaan kun olen läsnä, on muutenkin aika pidättyväinen ja sellainen parisuhdemies. Olen oikein kiinnittänyt tähän huomiotta että joko tekee sen tiedostamatta tai sitten kiinnittänyt asiaan huomiota mutta ei pää käänny kyllä ikinä eikä sivusilmällä edes vilkaise. Parempi niin! Toki itsekin tätä samaa kohteliasta käytöstä harrastan itse omalta puoleltani enkä tuijottele muita miehiä.
Yksin olleessaan uskoisin että kauniita naisia katsoo ns automaattisesti ja vähintään ohimennen nopeasti kun en ole katsomassa?
Sama ongelma. Joka kerta missä tahansa ollaan yhdessä, niin mies etsii katsekontaktia johonkuhun kivannäköiseen naiseen. Olen ollut kuin puulla päähän lyöty hänen käytöksestään ja olen huomauttanut siitä muutamaan otteeseen, ettei ole ok, jos ollaan yhdessä liikkeellä. Itseksensä tehköön puolestani mitä huvittaa. Koska on hän taidealalla, hän sanoo että kasvot kiinnostavat. Miksiköhän ei hymyile miehille samalla tavoinTilanne on mennyt jo sellaiseksi, että mietin haluanko lähteä hänen kanssaan minnekään. Joskus yritän tuoda tilanteeseen avoimuutta ja kysyn vaikka, että tunteeko hän kyseisen naisen jostain. En ole mustasukkainen, mutta jotenkin tarkka statuksestani siinä kohtaa. Kun ollaan pariskuntana liikkeellä, niin tuijottelu, pitkä katsekontakti ja hymyily toiselle naiselle on kumppania kohtaan mielestäni epäkunnioittavaa. Mies osoittaa sillä perinteisesti seksuaalista kiinnostusta. Muutaman kerran olen vaihtanut katseita tällaisessa tilanteessa miehen huomion kohteena olleen naisen kanssa ja ymmärtääkseni olemme olleet molemmat kysymysmerkkeinä, että mitä mies hakee siinä. Noloa kaiken kaikkiaan ehkä miehelle itselleen enemmän kuin minulle, jos ei osaa käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Sivusilmämiehet on koomisia. Pitää tuijottaa vielä silmälasien sivustakin ja vaikka olisi likinäkö. Kaikki peliin!!!
Ei miestä juurikaan kiinnosta katsoa muita ihmisiä, näkee työssään kaikenmaailman kurjimuksia, narkkareita jne. Sitä kun on tehnyt kymmeniä vuosia, niin ei juuri kiinnosta. Minä varmasti katson naisia enemmän, jos on vaikka hienot vaatteet tai hiukset.
Jos mies katsoisi muita naisia jotenkin seksimielessä, niin tottakai se häiritsisi jos mun ollessa vieressä jotenkin kuolaisi silmät pullollaan... se olisi erittäin epäkohteliasta. Jos katsoisi ollessaan jossain ilman minua, niin mitäpä se sitten haittaisi, jos ei nyt sitä naista häiritsevästi sitä tekisi, tölläisi kuin ääliö.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt tuijottavan muita. On harvinaisen lojaali ja kunnioittava.
Ihana
En ole koskaan nähnyt tuijottavan muita. On harvinaisen lojaali ja kunnioittava.