Opettaja! Ahdistaako jo? Enää viikko lomaa jäljellä
Sen jälkeen alkaa se JÄRKYTTÄVÄN alipalkattu ja UUUUUVUTTAVA kauhea työ josta lähtisit heti pois jos olisi yhtä helppoa ja alipalkattua tarjolla.
Kommentit (19)
Kyllä ahistaa. Ainoaa iloa tuovat tytöt, jotka eivät koskaan kiusaa ja häiritse, vaan ovat ahkeria ja säntillistä ja siveitä.
Lehtori55v
Ei, mutta sinua ap tuntuu ahdistavan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että opettajat ovat jo koulussa.
Suunnittelu- ja koulutuspäivät eli veso-työaika (1.8.2025 alkaen)
On nyt sentään enemmän kuin viikko. Tänään on torstai. Ke 6.8. pitää mennä töihin.
Ei ahdista. On ollut oikein hyvä ja rentouttava kesä. Pidän työstäni enkä koe sitä kuormittavana. Mukava palata töihin ja nähdä työkavereita ja oppilaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. On ollut oikein hyvä ja rentouttava kesä. Pidän työstäni enkä koe sitä kuormittavana. Mukava palata töihin ja nähdä työkavereita ja oppilaita.
Niin varmaan.
Minä jään elokuun alussa lomalle ja lomailen syyskuun puoleenväliin, yhteensä 7 viikkoa.
varhaiskasvatuksen opettaja
Vierailija kirjoitti:
Minä jään elokuun alussa lomalle ja lomailen syyskuun puoleenväliin, yhteensä 7 viikkoa.
Et ole mikään opettaja. Älä viitsi ängetä tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
On nyt sentään enemmän kuin viikko. Tänään on torstai. Ke 6.8. pitää mennä töihin.
Eikö tarvikaan mennä ennen koulun alkua? Sittenhän lomaa on vielä 2 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo. Ihana loma tulossa. Tuntuu hyvältä olla pois alkusähellyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sitten änkesit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tarvikaan mennä ennen koulun alkua?
Joo, yhdeksi päiväksi. Oppilaat tulee 7.8.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kysmys ollutkaan suunnattu päikkytädeille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut jo ovatkin tekemässä valmisteluista. Vesopäivät ovat vasta muutaman päivän koulun alun alla.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä sitten joku sijainen aloittamassa kauden?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jaat tuota mielipidettäsi esimerkiksi medioiden keskustelupalstoille jossa se on todellinen vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinua ahdistaa koko lomasi se hirvittävä tilanne töissä jossa on suoranainen HÄTÄHUUTO!!!😆
Ei. Pidän työstäni. Se on varsin helppoa. Kesätauko on riittävän pitkä ja siinä palautuu. Yläkoulun miesope