Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Onko sinulle ok?

Vierailija
05.11.2024 |

Kysymys otsikossa. Eli kuinka avoimesti avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Illanvietoissa, kauppareissulla tai missä tahansa arkisessa tilanteessa? 

Ja jos katsoo, niin onko se sinulle ok? Missä teillä menee raja asiassa? Oletko huomauttanut asiasta kumppanillesi-ja muuttuiko mikään? 

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon naiset, varmaan voitte hyvin uskoa että silloin kun miehenne eivät ole teidän seurassaan niin he katsovat naisia ihan yhtä paljon kuin sinkkuna ollessa jos on testot vielä samalla tasolla. Joten on ihan turha riitaa hommata jos mies jonkin verran katsoo seurassannekin, toki silloin pitää katsoa vähemmän ja hillitymmin, puoliksi salaa. Mutta katsovat he jokatapauksessa joten turha taistella. Naisen heiluva takamus on vain parhaimmillaan niin mukavaa nähtävää. Sehän voi olla kiva joissain tilanteissa katsoa vaikka yhdessäkin, ja arvioida. Itsekin kysyn joskus vaimolta onko joku mies hänen mielestään komea jos minun mielestäni on. Usein tosin mielipiteemme eivät osu samoihin, itse kun pidän komeana rotevaa parrakasta mopoäijää hän taas sellaista kymmenottelijan näköistä. Naisista mielipiteemme osuvat enemmän yksiin.

Vierailija
42/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voin todeta, etten ole ajatuksieni kanssa yksin. Olen kerran asiasta miehelle maininnut, kun tuijotti niin, että se oli jo häiritsevää. Eikä hän ollut tietävinään tehneensä niin. Pyysi anteeksi ja lupasi, ettei sama toistu. Silti vastikään huomasin miehen taas seuraavan toista naista silmillään, kun olimme yhdessä tilaisuudessa. Ilman, että seuraan mitenkään, katsooko mies muita. Mutta kun katse jää seuraamaan ja pää kääntyy perässä ollessasi itse vieressä, et voi sitä olla huomaamatta.

Krooninen tapaus? Vaihtoon? Ajatusta pidemmälle vietynä olen miettinyt, että millaista kaikki mahtaisi olla 10 vuoden päästä, kun kaikki on arkista, eikä toisesta enää huumaannu, samoin kuin alussa? Seuraako muitakin huonoja käytöstapoja perässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee kyllä jos näkee erityistä silmänruokaa. Tissejä selvästi katsoo koska sanoo että tuollakaan naisella ei ollut liivejä. 

Vierailija
44/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo ja paljonkin. Niin paljon, että se häiritsee kauppareissuja, lomamatkoja, jostain kylpyläreissuista puhumattakaan... katselee oikein päästä varpaisiin ja sitten ihmettelee, mistä taas suutuin. Läsnäolo olisi mukava juttu, varsinkin kun ollaan reissussa. Pää pyörii kuin pöllöllä konsanaan. Eipä se vilkaisu mitään haittaisi, mutta kun tämmönen käytös alkaa lähinnä vaan potuttamaan. Ei ole normaalia olla liian mustasukkainen, mutta ei minusta tuollainenkaan käytös ole normaalia. Jokaista vastaan tulevaa naista tuijotetaan kuin jotain lihapalaa. Ja mies on kuitenkin jo nelkyt! Väkisten tulee mieleen, että paranisiko vaihtamalla vai onko kaikki miehet näin juntteja...?

Vaihda! Sitä ennen voit tietty itsekin näyttävästi tiirailla komeita miehiä ja katsoa ketuttaako miestä.

Vierailija
45/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänellä on silmät päässä, että kyllä siinä mielessä katsoo ihan kaikkia ihmisiä sukupuolesta riippumatta eikä rupea sulkemaan silmiä naisten tullessa vastaan. Tuijottamaan ei jää.

Vierailija
46/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo jonkin verran, mutta tyylikkäitä, aikuisia, kauniita ja persoonallisia naisia. Napapaitateinejä, leggariperseitä tai mitään tyrkyttävää ei näytä koskaan huomaavan mitenkään.

Tämän miehen katseet ei minua haittaa, koska hänellä on mielestäni niin hyvä maku ja koen olevani samaa sarjaa hänen katselemiensa naisten kanssa. Aiemmassa suhteessa miehen katseet häiritsi koska niitä oli paljon enemmän ja mies tuijotti aivan erityyppisiä naisia kuin itse olen. Nykyinen ei myöskään hae katsekontaktia muihin naisiin eikä näytä tajuavan jos naiset katsovat häntä. Eksähän luuli kaikkien asiakaspalvelijoidenkin yrittävän iskeä häntä kun kerran hymyilivät hänelle. Oli kyllä harvinaisen typerä mies.

Vierailija
47/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo ja paljonkin. Niin paljon, että se häiritsee kauppareissuja, lomamatkoja, jostain kylpyläreissuista puhumattakaan... katselee oikein päästä varpaisiin ja sitten ihmettelee, mistä taas suutuin. Läsnäolo olisi mukava juttu, varsinkin kun ollaan reissussa. Pää pyörii kuin pöllöllä konsanaan. Eipä se vilkaisu mitään haittaisi, mutta kun tämmönen käytös alkaa lähinnä vaan potuttamaan. Ei ole normaalia olla liian mustasukkainen, mutta ei minusta tuollainenkaan käytös ole normaalia. Jokaista vastaan tulevaa naista tuijotetaan kuin jotain lihapalaa. Ja mies on kuitenkin jo nelkyt! Väkisten tulee mieleen, että paranisiko vaihtamalla vai onko kaikki miehet näin juntteja...?

Vaihtamalla paranee. Kaikki miehet eivät todellakaan ole noin juntteja!

Itse olisin mielummin yksin kuin tuollaisen tollon kanssa. 

Vierailija
48/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seurustelin lyhyen aikaa tuollaisen kanssa. Jumitti siis todella näkyvästi tuijottamaan, olipa kyseessä joku teinityttö tai vaikka työkaverini. Koetin sietää tätä kun mies muuten vakuutteli olevansa uskollinen.

Pian kuitenkin ymmärsin, ettei mies katsoa minua lainkaan, eikä kehu, ja kerran hän vieläpä sanoi ettei hänelle ole ulkonäölläni väliä kun hän ei ole pinnallinen ihminen. Silloin jokin mun sisällä kuoli.

En mä halua olla joku kodinkone, jota oma mies ei näe edes naisena. Vaikken mikään seksipommi varmaan olekaan, niin uskon että jossain on lähes jokaiselle eli minulle myös joku, joka katsoo ihaillen. 

Vierailija
49/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
50/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu katsovan, minä sen sijaan kommentoin vaikkapa näyttelijöitä tvs ja niihin kommentoi jotain myös. Mieheni on sitä tyyppiä, joka ei huomaisi vaikka, joku yrittäisi iskeä kunnolla. Minua kyllä huomioi ja kehuu kauniiksi etc, joten en valita.

Vierailija
51/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia katsoa tai vilkaista jos on joku tyylikäs hyvännäköinen ihminen.

Kun pysähtyä katsomaan jos joku ihminen olemuksellaan tai persoonallaan pysäyttää tai ulkonäöllään miellyttää niin että ei tajua olevansa siinä tilanteessa oman puolison kanssa. 

Ei ole ihme että satuttaa. Eikä siinä tunteessa ole mitään outoa. Jos sinua satutetaan tai loukataan niin on ok suuttua tai loukkaantua. Se ei ole sinun vika. Vika on silloin siinä toisessa ja hänen ajattelutavassa. 

Ja te jotka olevinaan olette asian yläpuolella ja suhtaudutte asiaan tyyliin siinähän katsoo ei ole minulta pois, ette ole ihan ymmärtäneet mistä tämän keskustelun aloittaja yritti keskustelua herättää. 

Kysehän ei ole pelkästään katsomisesta, jokaisella meistä on silmät päässä ja havainnoimme ympäristöä. 

Kyse on siitä miten sinua kohdellaan, miten annat itseäsi kohdeltavan. Tunnetko olevasi suhteessa arvostettu, otetaanko sinut ja sinun tunteet huomioon vai oletko muuttunut parisuhteessasi näkymättömäksi. 

Vierailija
52/117 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo jonkin verran, mutta tyylikkäitä, aikuisia, kauniita ja persoonallisia naisia. Napapaitateinejä, leggariperseitä tai mitään tyrkyttävää ei näytä koskaan huomaavan mitenkään.

Tämän miehen katseet ei minua haittaa, koska hänellä on mielestäni niin hyvä maku ja koen olevani samaa sarjaa hänen katselemiensa naisten kanssa. Aiemmassa suhteessa miehen katseet häiritsi koska niitä oli paljon enemmän ja mies tuijotti aivan erityyppisiä naisia kuin itse olen. Nykyinen ei myöskään hae katsekontaktia muihin naisiin eikä näytä tajuavan jos naiset katsovat häntä. Eksähän luuli kaikkien asiakaspalvelijoidenkin yrittävän iskeä häntä kun kerran hymyilivät hänelle. Oli kyllä harvinaisen typerä mies.

Tuo on itsellenikin aika merkittävää, minkälaisia naisia katsoo. Edellisessä suhteessani olin aika nuori ja halusin olla vapaamielinen enkä mikään nalkuttaja, ja toistelin lauseita kuten eihän se ole minulta pois ja onhan hänellä silmät päässä jne. En tiedä tajusinko silloin täysin, että hänen naismakunsa oli aivan eri kuin minä. Tuossa suhteessa voin kuitenkin vuosi vuodelta huonommin, ja itsetuntoni mureni pala palalta. 

Nykyisessä suhteessa on suorastaan uskomatonta, miten suuri ero hyvinvoinnille suhteessa tulee siitä, että tietää edustavansa miehen makua eikä tarvitse koskaan tuntea että mies haaveilee silmillään jostain muusta. Nykyinen ei siis oikeastaan koskaan katso naisia sen kauempaa tai eri tavalla kuin miehiäkään, ja jos katsoo niin olemukseltaan hyvin saman näköisiä naisia kuin minä. Exän kanssa olisi ollut aivan hirveää mennä vaikkapa rannalle. Nykyisen kanssa olen käynyt jopa nakurannalla ulkomailla, eikä hänestä kuoriudu koskaan muita kuolaavaa idioottia. 

Vierailija
53/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pysähtyä katsomaan jos joku ihminen olemuksellaan tai persoonallaan pysäyttää tai ulkonäöllään miellyttää niin että ei tajua olevansa siinä tilanteessa oman puolison kanssa. 

Ei ole ihme että satuttaa. Eikä siinä tunteessa ole mitään outoa. Jos sinua satutetaan tai loukataan niin on ok suuttua tai loukkaantua. Se ei ole sinun vika. Vika on silloin siinä toisessa ja hänen ajattelutavassa. 

Ja te jotka olevinaan olette asian yläpuolella ja suhtaudutte asiaan tyyliin siinähän katsoo ei ole minulta pois, ette ole ihan ymmärtäneet mistä tämän keskustelun aloittaja yritti keskustelua herättää. 

Kysehän ei ole pelkästään katsomisesta, jokaisella meistä on silmät päässä ja havainnoimme ympäristöä. 

Kyse on siitä miten sinua kohdellaan, miten annat itseäsi kohdeltavan. Tunnetko olevasi suhteessa

Kiitos asian sanoittamisesta ja kannanotostasi. Juuri tätä hain kirjoituksellani. Varmasti meistä jokainen näkee ympärillään jatkuvasti silmää

miellyttäviä ihmisiä. Sen huomioi mahdollisesti vilkaisten ja siinä se. Oman kumppanin seurassa keskityn yleensä häneen enkä seuraile ympäristöä ainakaan aktiivisesti niin, että bongailisin sieltä mahdollista silmänruokaa koko ajan. Saati jäisin tuijottelemaan perään.

Se on oman kumppanin arvostamista ja itselleni päivänselvää. Samaa pitäisi voida mielestäni silloin odottaa myös toiselta. 

Vierailija
54/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä juurikaan katsele muita naisia. Saattaa nopeasti vilkaista jos vastaan tulee jollain tapaa hieman gootthenkinen nainen. Eikä siis täysi gootti (eihän heitä näe muutenkaan enää juuri missään), vaan sellainen joka on yhdistänyt tavalliseen tyylikkääseen pukeutumiseen jotain goottielementtiä.

Sen sijaan muihin miehiin kyllä kiinnittää huomiota sitäkin enemmän. Miesystäväni on tarkka pukeutumisestaan ja tyylistä muutenkin ja kova kyttäämään muiden miesten pukeutumista. Lisäksi hän raportoi mielipiteensä aina minulle, kun kuljemme yhdessä. Käy kyllä hyväksi milloin mieheni hyväksyy toisen tyylin, milloin joku asia on pielessä ja milloin joku on aivan kaamea tapaus.

Vierailija
55/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä aina ollut ällöjä ukkomiehiä, jotka joka naisen pyllyn taputtavat ja käpälöivät, kaikkihan sellaisille nauravat.

Vierailija
56/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa oleva keski-ikäinen nainen ja viestittelen salaisesti hyvännäköisten miesten kanssa. En vain yksinkertaisesti voi hyvin, ellei koko ajan ole jotakin meneillään. Julkisesti en tuijota tms.

Vierailija
57/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kysynys koske sitä jos toinen katsoo muita miehiä? 

Koska täällä levitetään vain miesvihaa. Eikö se mene jakeluun?

Vierailija
58/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä miten sinua kohdellaan, miten annat itseäsi kohdeltavan. Tunnetko olevasi suhteessa

No juuri siksi koska olen arvostettu, rakastettu ja nähty suhteessani mua ei häiritse yhtään.

Ja koska tiedän mieheni vilkaisevan kahdesti vain upeita aikuisia naisia kuten joku muukin tuolla kirjoitti. Ei hän minua muihin vertaa, kunhan katsoo muutaman sekunnin ihaillen.

Katsonhan minäkin jos joku upea mies osuu kohdalle! Mutta vaikka toteaisin että miehellä on upeat hiukset se ei tarkoita etten rakastaisi oman mieheni tyylikästä lyhyttä hiustyyliä. 

Vierailija
59/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne on. Typeriä liittoja.

Vierailija
60/117 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse naisena kiinnitän huomiota yhteen piirteeseen miehissä, nimittäin pitkiin hiuksiin. Ihan sama minkä näköinen mies muuten on, niin pitkät hiukset saavat katsahtamaan toisen kerran. Arvelen että sama juttu kuin miehille vaikka isot rinnat naisella.

Oman miehen seurassa pidän tuon katseen tiukasti vilkaisuna ja siinä se, enkä kyllä yksinkään ollessani tuijottele, koska se olisi minusta yksinkertaisesti sivistymätöntä. Siksi tuntuu todella julkealta, tarkoitukselliselta ja nimenomaan m i n u a kohtaan suunnatulta viestinnältä, jos oma mies näkyvästi tuijottelee muita naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi