Kuinka avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Onko sinulle ok?
Kysymys otsikossa. Eli kuinka avoimesti avoimesti kumppanisi/puolisosi katsoo muita naisia? Illanvietoissa, kauppareissulla tai missä tahansa arkisessa tilanteessa?
Ja jos katsoo, niin onko se sinulle ok? Missä teillä menee raja asiassa? Oletko huomauttanut asiasta kumppanillesi-ja muuttuiko mikään?
Kommentit (117)
Naiset ensin vilkuilevat ja sitten alkavat välttelemään.
Sillointällöin vaimoni muistuttaa että menee uimahalliin ja kuntosalille, ja silmäkarkkia tarjolla muttei sinulle.
Katsoo varovasti muita naisia, eikä kyllä pahastu jos naiset häntä katsoo, päinvastoin.
Saan käydä tyydyttämässä vieraan jos sopiva tulee kohdalle kunhan asiasta kerrotaan kotona. Ja oonkin käynyt.
Voisin pitää ao:n kysymystä myös typeränä, mutta tapailin kerran miestä, joka mm. uimahallissa käydessämme tuijotti pitkään ja häpeilemättä suu avoimena muita naisia. Tämä ei ollut mielestäni ok 😀 muissa suhteissa en ole häiriintynyt muiden tuijottomisesta
Kaikki tissit ja perseet rekisteröi prismassa. Eipä sille mitään voi 🤔
En voi tietää kuinka paljon katsoo tai huomaa. Hän on aina osannut käyttäytyä ja katsoo katsomisensa huomaamattomasti. Eikä pyri juttusille tai flirttailemaan.
Kyllä mulle on ok, kun ei loukkaa ketään. Ei nolaa kodetta tai mua.
Katson itsekin jos joku namu osuu kohdille, mutta todella harvoin osuu. Missä kaikki komistukset ovat? Tykkään ikätasoisesti, ettei nuoret miehet mulle automaattisesti näyttäydy komeina. Hopeaketut farmareissaan miellyttää silmää nyt.
Eksä vilkuili estoitta muita ja joskus jopa lähetti minulle salaa otetun kuvan jostakin kaunottaresta kahvilapöydässä ja kertoili sattumalta tapaamistaan naisista. Muutenkin se oli pahasti luonnevikainen tyyppi.
Exä katsoi täysin avoimesti ja jopa kommentoi mulle jonkun toisen naisen ulkonäköä. Mun ulkonäköä ei koskaan yhteiselon aikana kommentoinut mitenkään eli tässäkin oli varmaan sitä henkistä kiusaamista. Sitä nyt oli monessa eri asiassa, mutta tässä yksi muoto. Sanoin jopa hänelle, miten epäkunnioittavaa niin nauroi.
Jos mies katselee muita naisia niin ehkä olisi aika laittaa mies vaihtoon :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tissit ja perseet rekisteröi prismassa. Eipä sille mitään voi 🤔
Kyllä voi. Vain eläimet käyttäytyvät noin ja se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei katsele.On sen verran fiksumpi ettei varattuna miehenä katsele muita naisia.
Eikä varmasti katselisi sinkkunakaan, koska se on typerää käytöstä.Niin kuin naiset olisivat pelkkää silmänruokaa ja vapaasti arvosteltavissa ja kyylättävissä.
Inhottavaa sellainen päästä varpaisiin kyylääminen.
Tämä. Se on esineellistämistä, mutta tuntuu olevan monelle palstalaiselle outo käsite. Tiedättekö miten kiusallinen olo sille tuijotettavalle tulee? Ei, se ei ole mitenkään imartelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä haet näillä aloituksillasi??
Mun mies ei ole sokea naiskauneudelle.
Olin nuorena mustasukkainen ja mies tietää vallan hyvin, että mikä on sopivaa ja mikä ei.
T: Tuntematon
En ole ap, mutta miksi sun mielestä toi on asiallista? Käytöstavat!!!
Vierailija kirjoitti:
Katselee ja musta se on ihan luonnollista katsoa jos näkee jotakin kaunista. Kyllä mun itsetunto sen kestää..katselen itsekin miehiä. Ei katsominen mitään vahinkoa tee kellekään. Itse katselen myös naisten perseitä ja tissejä.
Ei ole luonnollista. Se on epäkunnioittavaa sekä sinua että sitä katsomisen kohdetta kohtaan. Näiden setämiesten tuijottamiset ovat todella huonoa käytöstä. Tai ihan yhtälailla naisten.
Vierailija kirjoitti:
Katselee kyllä jos näkee erityistä silmänruokaa. Tissejä selvästi katsoo koska sanoo että tuollakaan naisella ei ollut liivejä.
Hyi helvetti. Mikä se sun mies oikein luulee olevansa?
Vierailija kirjoitti:
Katsoo jonkin verran, mutta tyylikkäitä, aikuisia, kauniita ja persoonallisia naisia. Napapaitateinejä, leggariperseitä tai mitään tyrkyttävää ei näytä koskaan huomaavan mitenkään.
Tämän miehen katseet ei minua haittaa, koska hänellä on mielestäni niin hyvä maku ja koen olevani samaa sarjaa hänen katselemiensa naisten kanssa. Aiemmassa suhteessa miehen katseet häiritsi koska niitä oli paljon enemmän ja mies tuijotti aivan erityyppisiä naisia kuin itse olen. Nykyinen ei myöskään hae katsekontaktia muihin naisiin eikä näytä tajuavan jos naiset katsovat häntä. Eksähän luuli kaikkien asiakaspalvelijoidenkin yrittävän iskeä häntä kun kerran hymyilivät hänelle. Oli kyllä harvinaisen typerä mies.
Mun exä kanssa luuli, kun kaupan kassa hymyili hänelle, että on kiinnostunut. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Öö kyllä naisetkin katsoo miehiä vaikka oma mies on vieressä. Itse katson ainakin.
Eivät katso. Koska nainen ei näe edes vuodessa yhtä miestä jonka kanssa hän olisi halukas seksiin:) Toki paheksuvasti nainen voi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoo ja paljonkin. Niin paljon, että se häiritsee kauppareissuja, lomamatkoja, jostain kylpyläreissuista puhumattakaan... katselee oikein päästä varpaisiin ja sitten ihmettelee, mistä taas suutuin. Läsnäolo olisi mukava juttu, varsinkin kun ollaan reissussa. Pää pyörii kuin pöllöllä konsanaan. Eipä se vilkaisu mitään haittaisi, mutta kun tämmönen käytös alkaa lähinnä vaan potuttamaan. Ei ole normaalia olla liian mustasukkainen, mutta ei minusta tuollainenkaan käytös ole normaalia. Jokaista vastaan tulevaa naista tuijotetaan kuin jotain lihapalaa. Ja mies on kuitenkin jo nelkyt! Väkisten tulee mieleen, että paranisiko vaihtamalla vai onko kaikki miehet näin juntteja...?
Mä seurustelin lyhyen aikaa tuollaisen kanssa. Jumitti siis todella näkyvästi tuijottamaan, olipa kyseessä joku teinityttö tai vaikka työkaverini. Koetin sietää tätä kun mies muuten vakuutteli olevansa
Kamalaa, niin loukkaavaa. Onneksi, et ole enää hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä aina ollut ällöjä ukkomiehiä, jotka joka naisen pyllyn taputtavat ja käpälöivät, kaikkihan sellaisille nauravat.
Ei kuulu naureskella. Ei ole millään lailla hyväksyttävää, eikä sellaisella käytöksellä ole nykyajassa enää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katso, eikä olisi ok. En katso itsekään muita miehiä. Ei kiinnosta.
Mutta miksi joissakin miehissä tämä on niin tiukassa? Ja toiset ei alennu tällaisen ollenkaan? Onko kyse älykkyydestä, sosiaalisesta älykkyydestä tmv.? Onko koulutustasolla/taustalla vaikutusta?
Aiemmissa parisuhteissa en juuri tällaiseen ole törmännyt lukuunottamatta yhtä nuoruuden ihastusta, joka nyt osoittautui muutenkin täysin sopimattomaksi parisuhteeseen.
Ei ole tekemistä ainakaan koulutustaustalla. Lähinnä tulee mieleen omakohtaisen kokemuksen myötä, että kasvatus vaikuttaa. Exä oli koulutettu, mutta isänsä oli samanlainen törppö. Puhuivat yhdessä todella törkeästi naisista myös minun ja silloisen anoppini kuullen. Naureskelivat vielä jutuilleen.
Miehillä ei ole mitään oikeutta katsella vieraita naisia.
Mallit ,missit ja näyttelijät ovat sitä varten, että heitä katsellaan ,ja valitettavasti arvostellaankin ulkonäköä, mutta emme me tavalliset naiset .
Antakaa meidän olla rauhassa.Meille kuuluu keho -ja ulkonäkörauha ja vapaus.Me emme ole antaneet lupaa arvostella ulkonäköämme.
Joten älköön kukaan nainen ainakaan sanoko ,että on ihan ok, jos hänen miehensä katselee muita naisia.
Se ei ole ok.
Naiset eivät ole vapaata riistaa miesten häpeilemättömille ja arvosteleville katseille.