Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoin eläke-ikäistä äitiäni pankkijutuissa ja näin hänen saldonsa. Suuni loksahti auki

Vierailija
03.11.2024 |

Tiesin, että hän on elänyt säästeliäästi vuosia, mutta hänen käyttötilinsä saldo näytti 354 000€. Hänen eläkkeensä melkoisen pieniä, mutta hän on pihistellyt rahan käytössä aina. Hänen palkkansa oli myös pieni. Hän ei ole saanut perintöjä tai myynyt mitään. Hänellä ei ole edes omaisuutta. Hän asuu vuokralla.

Silti tuo tilinsaldo oli päätä huimaava. Itse olen pian 40 vuotias ja tililläni on tässä kohtaa kuusta rahaa hädin tuskin 100€.

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostako aloitusta sä aiot tehdä ja miksi? Paljo saat tästä palkkaa?

Vierailija
182/188 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataatuhatta.

Niiden asunnot menevät tulevaisuudessa purettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa puhuu aloittaja. Kai tuon nyt tietaisi, jos omalla äidillä on noin hurjasti rahaa pelkästä työnteosta. Ei niin paljon voisi pienestä palkasta pihistellä.

Toki ap voi aloittaa saman tien pihistelyn, jos uskoo omiin juttuihinsa.

Joo ihan potaskaa 

Vierailija
184/188 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole mitään äitisi tiliä nähnyt.354 on keksitty luku. Turha trollailla ja harrastaa vanhempien ihmisten syrjiviä puheita ja yrittää viedä vanhoilta toimeentulo. Onko puoluetoimistolla töitä vai haluatko eläkkeen töitä tekemättä kuten päätellä voi?

Vierailija
185/188 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä hyötyä siitä on vaikka siellä olisi miljoona tilillä, kun niitä ei raskita käyttää ja koko elämä kituutettu nuukasti elää. Se on sitä itse aiheutettua köyhyyttä eikä missään nimessä järkevää. Elämä on elämistä varten.

On siinä se järki että poliittiset riskit eivät osu niin helposti omalle kohdalle ja sekoilua ja siitä seuraavaa kurjuutta voi katsella ja ihmetellä itse vain sivusta seuraten. Jos isoja säästöjä ei olisi, joutuisi itsekin äkkiä kurimukseen mistä ei ole paluuta enää tuon ikäisenä. Ei ole mukava tulevaisuuden kuva kärsiä vähän vanhempana ihmisenä nykyisen suomalaisen yhteiskunnan armoilla tässä ilmastossa. Ihmisarvonkin menettää nykysuomessa täysin yllättävän helposti jos rahaa ei ole ja varsinkin jos ikää alkaa jo olla yli 50v.

Vierailija
186/188 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isälläni näkyi olevan 355 000€  tietysti miehellä enempi.

Minun isälläni 355 001€.

Mun isällä 355 002€ ja sentin pidempi muna kun sun isällä.

Vierailija
187/188 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kans loksahti suu auki kun vanhempani tilillä näin 1,2 milj. euroa eikä ole ollut kun muutaman vuoden töissä eikä ole saanut perintöjä.

Varastaneet jostakin, ei selitä muu.

Tai sitten hurja vuosipalkka muutamassa vuodessa.

Kerro mitä tekivät työkseen.

Vierailija
188/188 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoo kehuskella vanhempiensa rahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän