Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ketkä ei meikkaa lainkaan?

Vierailija
03.11.2024 |

Mikä heitä yhdistää?

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse meikkiä. Hyvä iho ja luonnostaan tummat kulmat ja ripset. Näyttää myös siltä että mulla olisi luomiväriä, huulipunaa ja poskipunaa, mutta kun ei ole. 

Vierailija
82/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo. 

Pitäähän ne kasvot joka tapauksessa pestä iltaisin, oli meikkiä tai ei. Meikkien poiston osuus tästä on korkeintaan 30 sekuntia.

Voi pestä vain lämpimällä vedellä ja se vie 5 sekuntia. En saa kaikkea meikkiä pois 30 sekunnissa. Esim. ripsiväriä on vielä aamullakin, vaikka käyttäisi mitä poistoaineita. Nämä liuottimet te

Minä pesen kasvot puhdistusöljyllä oli meikkiä tai ei. Sitä ennen pyyhin silmämeikit misellivedellä ja tähän menee se 30 sekuntia, loput meikit lähtee öljyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butchit?

Vierailija
84/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt sen että olen kaunis ja arvostettu ja rakastettava ihminen vaikka en näyttäisi freesiltä. Lisäksi en tykkää paljon huomiosta, haluan hukkua massaan.

Olet onnekas kun olet luonnonkaunis. Kaikki eivät ole kauniita tai edes siedettävän näköisiä ilman meikkiä. Joillakin on rumat piirteet, pienet hailakat silmät, kyömynenä, vinot hampaat, epätasainen iho, tummat silmänaluset ym.kaikki tämä samassa naamassa ja silloin totta tosiaan kannattaa meikata esimerkiksi ennen töihinlähtöä etenkin jos sattuu työskentelemään asiakaspalvelualalla. 

Itse en ainakaan palkkaisi rumaa meikkaamatonta ihmistä. 

No makeup-meikki on paras, mutta se ei ole sama kuin meikkaamattomuus. 

Eihän miehiltäkään oleteta meikkaamista, vaikkeivat olisi mitenkään erityisen hyvännäköisiä. 

Vierailija
85/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40vuotias yhtään reiluin ottein meikkaava naine näyttää transulta tai mieheltä minun silmiin. Hyvä kuulas iholman meikkiä on juuri se mitä toivon ja paras.

Vierailija
86/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikittömänä olen vain viikonloppuna kotona. Ilman meikkiä naama on kuin haudasta. Pakko olla ainakin sävyttävä kosteusvoide, kulmaväri ja vähän poskipunaa, että on ihmisen näköinen ja kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Ihan on perushuomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, että ei ole naama kuin petolinnun takalisto.

Ei oo mikään pakko kyllä. Se oot itte keksinyt tuon että näytät haudasta nousseelta, koska näet meikatun vain luonnollisena. Sut on siis aivopesty

Itse keksin että kysellään oletko sairas, etkö ole nukkunut, oletko ruvennut juomaan, mitä on tapahtunut, jos olen ilman meikkiä. Itse keksin tämän? 

Eri

Vierailija
87/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40vuotias yhtään reiluin ottein meikkaava naine näyttää transulta tai mieheltä minun silmiin. Hyvä kuulas iholman meikkiä on juuri se mitä toivon ja paras.

Kaikilla ei ole hyvää ja kuulasta ihoa luonnostaan vaan se pitää luoda meikillä...

Vierailija
88/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo. 

Pitäähän ne kasvot joka tapauksessa pestä iltaisin, oli meikkiä tai ei. Meikkien poiston osuus tästä on korkeintaan 30 sekuntia.

Voi pestä vain lämpimällä vedellä ja se vie 5 sekuntia. En saa kaikkea meikkiä pois 30 sekunnissa. Esim. ripsiväriä on vielä aamullakin, vaikka k

Juuri näitä "lämpimällä vedellä pestäviä" ripsivärejä ole käyttänyt aina, eivätkä ne lähde pois lämpimällä vedellä. Kaksi päivää kuljen pandakarhuna, kun olen ripsaria laittanut. 😆

Vierailija
89/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole hyvää ja kuulasta ihoa luonnostaan vaan se pitää luoda meikillä...

varsinkin 40+ naisten kannattaisi meikata kun hiuksetkin harvenee ja iho alkaa menettää väriä ja kimmoisuutta. 

Vierailija
90/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä yhdistä mikään. Hehän ovat not like other girls

Vierailija
91/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus ja huoli ihon terveydesta

Vierailija
92/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto, miesmäisyys, nuukuus, osaamattomuus, välinpitämättömyys, mikavuudenhalu. Tuossa nyt ensimmäisenä mieleen tulevat asiat.

Vierailija
93/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikittömänä olen vain viikonloppuna kotona. Ilman meikkiä naama on kuin haudasta. Pakko olla ainakin sävyttävä kosteusvoide, kulmaväri ja vähän poskipunaa, että on ihmisen näköinen ja kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Ihan on perushuomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, että ei ole naama kuin petolinnun takalisto.

Ei oo mikään pakko kyllä. Se oot itte keksinyt tuon että näytät haudasta nousseelta, koska näet meikatun vain luonnollisena. Sut on siis aivopesty

Itse keksin että kysellään oletko sairas, etkö ole nukkunut, oletko ruvennut juomaan, mitä on tapahtunut, jos olen ilman meikkiä. Itse keksin tämän? 

Eri

no jos oot aina kulkenut meikattuna niin tietty kysellään :D Koska ulkonän muutos. Jos et ois koskaan meikannut niin ei ois kyselty

Vierailija
94/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paksua väittää, ettei huomioi muita, jos ei meikkaa. Ketä kenenkään meikkaamattomuus muka haittaa? Kaikkea sitä pokalla nykyään väitetään. Meikkasin naamaani "parhaina vuosinani", mutta käytännöllisyys ja ajansäästö on nyt tärkeämpää kuin pinnallisuus. Jos joku pahoittaa mielensä meikittömyydestäni tai arvuuttelee sen perusteella uskontoani tai seks. suuntautumistani, niin se on hänen asiansa, ei minun.

Vierailija
95/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

no jos oot aina kulkenut meikattuna niin tietty kysellään :D Koska ulkonän muutos. Jo

Ei vaan aloin meikata päivittäin näitä kommentteja muutaman vuoden kuunneltuani. 

Vierailija
96/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrys kaksoisstandardeista. Miehen naama on hyvä heti herätessään, nainen muka vaatii pakkelia.

Mulle kyllä kelpaa meikitön nainen 👍

Vierailija
97/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla varmaan syynä haku helppouteen. Aamulla en tee naamalleni mitään, mutta jos meikkaisin, niin se pitäisi aloittaa pesemisestä ja rasvaamisesta, pitäisi odottaa lotioneiden imeytymistä, ja sitten nähdä itse meikkaamisen vaiva. Sitten olisi jotain puuterimöhnää takinkauluksessa ja silmiä kutittaa ja pitää varoa ettei levitä tai sotke mitään päivän aikana. Koko ajan iholla on vähän raskas ja tukkoinen olo. Illalla pitää taas kuurata jollain räjäytysaineilla ja sitten taas löytää ne rasvat jotka korjaa sen kun kasvoilta on hinkattu normaali rasva pois.

Aiemmin käytin meikkiä säännöllisesti ja iho oli olennaisesti huonommassa kunnossa ehkä sen jatkuvan liikapuhdistamisen takia, mikä tulee kaupan päälle. 

Vierailija
98/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilulliset naiset on usein meikittömiä. Kuntosalilla katson kun nainen meikittä hiukset ponnarilla. Siinä vain on jotain luonnollista vetovoimaa 😍

Vierailija
99/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn tähän porukkaan. Olen aina meikannut vain vähän. Onneksi löytyy edes yksi mustavalkoinen foto nuoruudesta. Siitä näkyy oikeasti minkä näköinen on ollut ja on vain ripsaria, ohuet eyelinerit ja huulipunaa. Nyt iäkkäänä saan jotain silmäongelmaa meikeistä enkä enää ymmärrä kenen vuoksi minun pitäisi näyttää tätä paremmalta. Olisi kiva satsata kivoihin vaatteisiin arkenakin mutta käyn paikoissa joihin ei edes kannata pukeutua erityisesti ja paikoissa on maaleja sun muuta sellaista enkä viitsi käyttää jotain suojatakkeja.  

Vierailija
100/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan aloin meikata päivittäin näitä kommentteja muutaman vuoden kuunneltuani. 

Alanuoli. Et sinä kauniiksi muutu joten ihan turha edes yrittää. Yhtä sairaalta näytät meikilläkin.