Naiset ketkä ei meikkaa lainkaan?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pakkomielle tulla julistamaan omaa meikkaamattomuuttaan jokaiseen meikkivinkkejä tms. koskevaan ketjuun.
Ai luulet että tää on kaikkien tai edes enemmistön juttu?
Vauvapalstalla ainakin on :D
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkauneus, kauniit piirteet ja hyvä iho.
Kyllä tiedän monia jotka eivät meikkaa ja heistä on luonnonkauneus kaukana
Miehet tykkää kun on meikkiä sopivasti. Pitävät luonnonkauniina. Eli jos olet sinkkunainen ja kaipaat miestä niin kannattaa meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt sen että olen kaunis ja arvostettu ja rakastettava ihminen vaikka en näyttäisi freesiltä. Lisäksi en tykkää paljon huomiosta, haluan hukkua massaan.
Olet onnekas kun olet luonnonkaunis. Kaikki eivät ole kauniita tai edes siedettävän näköisiä ilman meikkiä. Joillakin on rumat piirteet, pienet hailakat silmät, kyömynenä, vinot hampaat, epätasainen iho, tummat silmänaluset ym.kaikki tämä samassa naamassa ja silloin totta tosiaan kannattaa meikata esimerkiksi ennen töihinlähtöä etenkin jos sattuu työskentelemään asiakaspalvelualalla.
Itse en ainakaan palkkaisi rumaa meikkaamatonta ihmistä.
No makeup-meikki on paras, mutta se ei ole sama kuin meikkaamattomuus.
Ilmeisesti et palkkaa miehiäkään, jos kasvonpiirteet eivät miellytä tarpeeksi? Vai saavat
En palkkaa miehiä joilla on nuo kuvailemani ominaisuudet samassa naamassa, valitettavasti. Asiakaspalveluammatti, jossa täytyy olla siistin ja terveen näköinen. Nainen voi parannella onneksi ulkonäköään meikillä, mielestäni mieskin voi käyttää meikkipohjaa jos iho on kirjava/näppyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus
Mulla syynä on tämä. En vain jaksa ja viitsi nähdä vaivaa meikkaamiseen. Lisäksi minua on aina vaivannut se jos saan liikaa huomiota, enkä pidä miesten katseista. Helpommalla pääsee kaikessa kun on ilman meikkiä.
Outoa. Kun menen saunapuhtaana ravintolaan tai Pubiin minua haetaan kovasti tanssimaan, vaikka oma mieskin on vieressä. Miehet ehkä karsastavat meikattuja ja tatuoituja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonsuojelu!
Höpönlöpö.
Uskonnollinen vakaumus sanoisin.
Ihan sama meikkaako nainen vai ei, kunhan ei ole tatuoidut kulmakarvat ja tekoripset ja täytetyt huulet. Silloin nainen näyttää mieheltä, joka haluaa olla nainen. Ja se näyttää luonnottomalta.
Lesbot ei ainakaan meikkaa ja vanhat naiset kun on ryppyjä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo.
Pitäähän ne kasvot joka tapauksessa pestä iltaisin, oli meikkiä tai ei. Meikkien poiston osuus tästä on korkeintaan 30 sekuntia.
Voi pestä vain lämpimällä vedellä ja se vie 5 sekuntia. En saa kaikkea meikkiä pois 30 sekunnissa. Esim. ripsiväriä on vielä aamullakin, vaikka käyttäisi mitä poistoaineita. Nämä liuottimet tekevä silmänympärysihon ryppyiseksi. Ei siis kiitos minulle.
Käytännöllisyys. Nämä ihmiset myös pukeutuvat mukavuus edellä.
Itselläni masennus. Kun masennusjakso tulee niin en enää jaksa miettiä ulkonäköä. Syön ja lihoan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama meikkaako nainen vai ei, kunhan ei ole tatuoidut kulmakarvat ja tekoripset ja täytetyt huulet. Silloin nainen näyttää mieheltä, joka haluaa olla nainen. Ja se näyttää luonnottomalta.
Toinen m yhtyy tähän
Meikittömänä olen vain viikonloppuna kotona. Ilman meikkiä naama on kuin haudasta. Pakko olla ainakin sävyttävä kosteusvoide, kulmaväri ja vähän poskipunaa, että on ihmisen näköinen ja kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Ihan on perushuomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, että ei ole naama kuin petolinnun takalisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo.
Pitäähän ne kasvot joka tapauksessa pestä iltaisin, oli meikkiä tai ei. Meikkien poiston osuus tästä on korkeintaan 30 sekuntia.
Voi pestä vain lämpimällä vedellä ja se vie 5 sekuntia. En saa kaikkea meikkiä pois 30 sekunnissa. Esim. ripsiväriä on vielä aamullakin, vaikka käyttäisi mitä poistoaineita. Nämä liuottimet te
Nykyään on hyviä lämpimällä vedellä pois pestäviä ripsareita. Kokeile!
Itsevarmuus. Se jos mikä on naisen SEKSIKKÄIN piirre. M
Vierailija kirjoitti:
Meikittömänä olen vain viikonloppuna kotona. Ilman meikkiä naama on kuin haudasta. Pakko olla ainakin sävyttävä kosteusvoide, kulmaväri ja vähän poskipunaa, että on ihmisen näköinen ja kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Ihan on perushuomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, että ei ole naama kuin petolinnun takalisto.
Ei oo mikään pakko kyllä. Se oot itte keksinyt tuon että näytät haudasta nousseelta, koska näet meikatun vain luonnollisena. Sut on siis aivopesty
Oon niin ruma, ettei meikki mua miksikään muuta.