Naiset ketkä ei meikkaa lainkaan?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo.
Pitäähän ne kasvot joka tapauksessa pestä iltaisin, oli meikkiä tai ei. Meikkien poiston osuus tästä on korkeintaan 30 sekuntia.
Ei pidä. Pesen kasvoni vain kaksi kertaa viikossa eli samalla, kun käyn suihkussa. Nuorena pesin päivittäin, oli akne. Nykyään iho on hyvä, ei mitään syytä pestä useammin.
Enpä tiedä mutta itse en ole koskaan meikannut eikä koskaan ole kiinnostanut edes opetella.
Eipä tuo vauhtia ole haitannut eikä haittaa. Näilä mennään ja elämä on kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee "tunkkainen" olo jos meikkaan vähänkin.
Tämä. Haluan, että naama on puhdas!
Ei sitä puolta kiloa laiteta.
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo.
meikkaamiseen menee 5 min. kulmat, posket, huulet. lähtee pois iltasin suihkussa, niin heppoa se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meikkaamiseen menee 5 min. kulmat, posket, huulet. lähtee pois iltasin suihkussa, niin heppoa se on
Tämä. Valtaosa miehistäkin meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee "tunkkainen" olo jos meikkaan vähänkin.
Tämä. Haluan, että naama on puhdas!
Ei sitä puolta kiloa laiteta.
Ei niin, mutta naamalle kuulumatonta turhaa materiaa se silti on vaikka sitä olis se normaali tai vähäinenkin määrä.
Niin miksi jotkut ihmiset meikkaavat, ja toiset näyttävät hyvältä ilman meikkiä?
Ihmiset ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40vuotias yhtään reiluin ottein meikkaava naine näyttää transulta tai mieheltä minun silmiin. Hyvä kuulas iholman meikkiä on juuri se mitä toivon ja paras.
Kaikilla ei ole hyvää ja kuulasta ihoa luonnostaan vaan se pitää luoda meikillä...
varsinkin 40+ naisten kannattaisi meikata kun hiuksetkin harvenee ja iho alkaa menettää väriä ja kimmoisuutta.
Jooei todellakaan, tässä iässä (42) ne vähätkin juonteet ja rypyt näkyy kilometrin päähän, kun ja jos oon laittanut maskia naamaan. Mikään määrä pohjustutuotteita ei riitä. Kiitos vain mutta sibeliukseni ovat siedettävät ilman meikkiä.
En meikkaa, koska ei kiinnosta enää se ruljanssi. Joskus meikkasin joka arkipäivä ja ihon kanssa oli jotain säätöä koko ajan. Nykyään iho on hyvässä kunnossa.
Puhdistan ja rasvaan kasvot kyllä lähes päivittäin, kuorin ja käytän naamioita joskus, eli ei meikkaamattomuus ainakaan minun kohdallani ole sama kuin täydellinen piittaamattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Urheilulliset naiset on usein meikittömiä. Kuntosalilla katson kun nainen meikittä hiukset ponnarilla. Siinä vain on jotain luonnollista vetovoimaa 😍
Niinkö? Vaikka nainen olisi pullea perunanenäinen, kaksoisleukainen ja aknenaamainen? Aivan. Tarkoitit kaunista meikitöntä naista. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40vuotias yhtään reiluin ottein meikkaava naine näyttää transulta tai mieheltä minun silmiin. Hyvä kuulas iholman meikkiä on juuri se mitä toivon ja paras.
Kaikilla ei ole hyvää ja kuulasta ihoa luonnostaan vaan se pitää luoda meikillä...
varsinkin 40+ naisten kannattaisi meikata kun hiuksetkin harvenee ja iho alkaa menettää väriä ja kimmoisuutta.
Jooei todellakaan, tässä iässä (42) ne vähätkin juonteet ja rypyt näkyy kilometrin päähän, kun ja jos oon laittanut maskia naamaan. Mikään määrä pohjustutuotteita ei riitä. Kiitos vain mutta sibeliukseni ovat siedettävät ilman meikkiä.
Joko meikkaat väärin tai sitten käytät vääriä meikkejä ja ihonhoitotuotteita. Paksu kerros mattameikkivoidetta meikkisienellä ja puuteria päälle? Kasvovesi on turha ja ihonhoidoksi riittää vesipesu ja apteekin perusvoide?
Pitäisiköhän alkaa meikkaamaan? Ihan mielenkiinnosta, näyttäisinkö vielä paremmalta vai rumemmalta. En ole ikinä kokeillut.
N34
Hyvä itseluottamus. Tunnemme itsemme aivan riittävän hyvän näköisiksi ja muutenkin kaikin puolin kelvollisiksi ilman naamioitumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän ne kasvot joka tapauksessa pestä iltaisin, oli meikkiä tai ei. Meikkien poiston osuus tästä on korkeintaan 30 sekuntia.
Ei pidä. Pesen kasvoni vain kaksi kertaa viikossa eli samalla, kun käyn suihkussa. Nuorena pesin päivittäin, oli akne. Nykyään iho on hyvä, ei mitään syytä pestä useammin.
Siis peset itsesi vain kaksi kertaa viikossa? 🤢
"Siis peset itsesi vain kaksi kertaa viikossa? 🤢"
Mieti, että tällainenkin haisuli voi olla parisuhteessa..
Itse en vaan viitsi. Voisi se olla ihan kivaakin, mutta menisi rahaa meikkeihin ja aikaa ja vaivaa siihen, että opettelee meikkaamaan ja meikkaa. Ei se nyt sen arvoista ole.
Voisin joskus mennä yhden kerran ammattilaisen meikattavaksi, jos sattuisi olemaan rahaa. Ei tarvitsisi opetella mitään eikä jäisi mitään meikinjämiä kotiin pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä iho?
Tämä on ainakin minulla. Lisäksi herkkä iho. Ei maksa vaivaa ärsyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
"Siis peset itsesi vain kaksi kertaa viikossa? 🤢"
Mieti, että tällainenkin haisuli voi olla parisuhteessa..
Kyllä, pesuaineella vain kaksi kertaa viikossa. Usein kerran pari viikossa lisäksi pelkkä vesipesusuihku, jos satun treenaamaan vaikka pesuainesuihkupäivän jälkeisenä päivänä. Mieheni mielestä tuoksun aina ihanalta. Miehelläni samanlaiset pesutavat ja hänkin tuoksuu aina ihanalta.
Allergia, niin en meikkaa.
Tosin ennenkin mun arkimeikki töihin oli ripsiväri. Ja jos silmänaluset tosi tummat, niin siihen jotain peiteainetta + ehkä joku finni piiloon, jos tullut (ei yleensä ole).
Mutta kaikki meikittömät naiset eivät ole urheilullisia vaan hyvin kaukana siitä. Usein näillä salikissoilla sitäpaitsi on ripsipidennykset, kulmien kestovärit tai microblading ja kevyesti meikkiäkin. Et vaan tajua sitä. Oikeasti meikitön on se Prismassa kiljuvan lapsilauman kanssa raahautuva ylipainoinen rasvaletti.