Naiset ketkä ei meikkaa lainkaan?
Kommentit (215)
Eipä suomalaiset naiset ylipäätään taida niin paljon meikata. Enemmän näkee meikkaamattomia naisia kuin meikattuja jopa kaupungissa. Olen 40 plus, ja meikit vain vähentyvät. Ei vaan jaksa stressata enää ulkonäön takia, kun on tärkempiä asioita elämässä.
Hassua, kun katsoo jotain Beverly Hillsin naisia, niillä on kaikki mahdolliset pakkelikerrokset naamassa. (siis saman ikäisillä naisilla). Suomessa on erilainen kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Eipä suomalaiset naiset ylipäätään taida niin paljon meikata. Enemmän näkee meikkaamattomia naisia kuin meikattuja jopa kaupungissa. Olen 40 plus, ja meikit vain vähentyvät. Ei vaan jaksa stressata enää ulkonäön takia, kun on tärkempiä asioita elämässä.
Hassua, kun katsoo jotain Beverly Hillsin naisia, niillä on kaikki mahdolliset pakkelikerrokset naamassa. (siis saman ikäisillä naisilla). Suomessa on erilainen kulttuuri.
Mitä ne tärkeämmät asiat on?
Ei se meikkaaminen tarkoita yleensä pakkelikerrosta, vaan kevyttä ehostusta. On myös ns. näkymätöntä meikkaamista.
Kauneus ja aitous ennenkaikkea. Nainen ei meikkaamalla kaunistu. Aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilulliset naiset on usein meikittömiä. Kuntosalilla katson kun nainen meikittä hiukset ponnarilla. Siinä vain on jotain luonnollista vetovoimaa 😍
Mutta kaikki meikittömät naiset eivät ole urheilullisia vaan hyvin kaukana siitä. Usein näillä salikissoilla sitäpaitsi on ripsipidennykset, kulmien kestovärit tai microblading ja kevyesti meikkiäkin. Et vaan tajua sitä. Oikeasti meikitön on se Prismassa kiljuvan lapsilauman kanssa raahautuva ylipainoinen rasvaletti.
Tiedän minkä tyyppistä salikissaa tarkoitat - niistä on tosiaan luonnollisuus kaukana, mutta oman kaveripiirini salilla käyvät naiset on kyllä oikeasti ilman meikkiä siellä, eikä kenelläkään ole mitään tekoripsiä, tekokulmia yms.
Aivan turhaa kuvitelmaa, että itsestään huolta pitävät naiset olisivat hyvän ulkonäkönsä lisäosilla hankkineet, ja että meikitön olisi yhtäkuin ylipaino ja rasvainen tukka. Tai että lapsilauma tarkoittaisi sitä, että ne kiljuu kaupassa ja niiden vanhemmat näyttää likaiselta/ylipainoiselta tms.
Meikkaan ihan piruuttani, vaikka voisin olla ilmankin. On kivaa olla hieman huolitellumman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Liian suuret luulot omasta ulkonäöstään.
Aivan. Mites miehet, jotka ei lainkaan meikkaa? Onko heillä nämä samat suuret luulot vai?
Masennus. Pyrkimys vältellä muiden naisten kateutta ja siitä kumpuavaa ilkeyttä ja ulkopuolelle sulkemista.
Ei välttämättä mikään. Itse en meikkaa useista syistä:
1. Terveys; en halua elimistööni turhia kemikaaleja, ne imeytyvät verenkiertoon saakka
2. Ympäristökuorma; en halua kuormittaa ympäristöä turhilla litkuilla ja tököttipulloilla
3. Rahansäästö; miksi maksaisin tyhjästä?
Nainen on kiero niin sisältä kuin ulkoa. Meikataan, että näytetään paremmalta kuin oikeasti ollaan.Saadaan joku mies koukkuun ja sitten ei ulkonäöllä olekaan enää mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja aitous ennenkaikkea. Nainen ei meikkaamalla kaunistu. Aviomies.
Minun rakkaani, vaimoni on kauneimmillaan aamulla kun herätään vierekkäin. Saunapuhdas on hyvä kakkonen.
Nätti hän toki on meikattunakin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kiero niin sisältä kuin ulkoa. Meikataan, että näytetään paremmalta kuin oikeasti ollaan.Saadaan joku mies koukkuun ja sitten ei ulkonäöllä olekaan enää mitään väliä.
Jos mies on niin jumalattoman tyhmä että antaa jonkun meikkinaaman viekoitella itsesnä, ansaitsee kyllä tulla kunnolla petetyksi.
Tyhmyydestä joutuu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkauneus, kauniit piirteet ja hyvä iho.
Itse taas olen ruma. Miksi meikata, kun rumaksi haukutaan oli meikkiä tai ei?
Hmm - oikeasti vähemmän viehättäviä ei yleensä kylläkään haukuta.
Tuossa taitaa olla kyse jostain muusta...
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää kun on meikkiä sopivasti. Pitävät luonnonkauniina. Eli jos olet sinkkunainen ja kaipaat miestä niin kannattaa meikata.
Niin naiset! Jos haluatte täys-jättipotin niin meikatkaa sopivasti!
Pääpaölinto MIES! Älkää kävelkö onnenne ohitse!
:D :D :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Masennus. Pyrkimys vältellä muiden naisten kateutta ja siitä kumpuavaa ilkeyttä ja ulkopuolelle sulkemista.
:DD tässä kysyttiin yhdistävää tekijää eikä sitä mikä saattaa joillakin olla syynä meikkaamattomuudelle
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan ihan piruuttani, vaikka voisin olla ilmankin. On kivaa olla hieman huolitellumman näköinen.
Tuollainenkin myytti elää sitkeästi.
Parranajo on miesten meikkaamista. Mikä yhdistää partaa ajamattomia miehiä?
Itse taas olen ruma. Miksi meikata, kun rumaksi haukutaan oli meikkiä tai ei?