Naiset ketkä ei meikkaa lainkaan?
Kommentit (215)
Näin miehenä tuntuisi typerältä tehdä joka aamu, joku sotamaalaus ennen töihin menoa.
Toisaalta jotkut naiset meikkaavat niin hyvin/paljon, että näyttävät ilman meikkiä ihan eri ihmiseltä.
En jaksaisi enää yhtään meikata kun ikää on jo yli 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä tuntuisi typerältä tehdä joka aamu, joku sotamaalaus ennen töihin menoa.
Toisaalta jotkut naiset meikkaavat niin hyvin/paljon, että näyttävät ilman meikkiä ihan eri ihmiseltä.
Eli silkkaa valehtelua.
Mikä yhdistää miehiä, jotka ei meikkaa lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus
Ei, vaan käyttää aikansa ennemmin johonkin oleelliseen.
Tarviiko tähänkin nyt olla joku syy?
Vierailija kirjoitti:
Oli vapauttavaa kun yli viisikymppisenä päätin lopettaa meikkaamisen kokonaan. En koskaan ole paljon meikannutkaan, käytössä yleensä oli vain ripsari, värivoide, luomikynä/kajal harvemmin luomiväri, poskipuna, huulipuna. Päivittäin en ole meikannut koskaan.
Rahaa säästyy eikä tarvi maaleja olla naamasta pois pesemässä. Kaikki meikit oon jo hävittänyt pois.
Täällä toinen meikitön. Vasta keski-iässä minäkin vapauduin mokomasta hommasta. Ihana helpotus kun ei ole pakkelipakkoa. Pääsen aamulla nopeasti liikkeelle ja illalla säästyn siltä hirveältä putsausoperaatiolta. Säästyy paljon aikaa ja rahaa. Luonnollisena tunnen olevani raikkaalla tavalla nätimpi versio itsestäni.
Minä en meikkaa vaikka mulla on huono iho, en ole luonnonkaunis tms. Olen aina kotona joten miksi meikkaisin?
Vuokratalon tatuoitu röökimuija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus
Ei, vaan käyttää aikansa ennemmin johonkin oleelliseen.
Kuten vauvapalstalla kirjoitteluun?
Olen niin kaunis meikittäkin.