Miksi haukut kaveriporukassa sitä joka ei ole paikalla?
Olen huomannut tällaista käytöstä joillakin. Yksi kaveri aina arvostelee muita selän takana. Tajusin että varmaan haukkuu minutkin kun minä en ole paikalla. Mikä tällaisia juorukelloja vaivaa?
Kommentit (14)
No enkä hauku. Ei sellaiset ole mitään kavereita, jotka puhuu pahaa selän takana. Jätä sinäkin sellaiset pois elämästäsi. Tosiaan varmuudella puhuu myös sinusta, kun et ole paikalla. Minä en ainakaan sellaista teinimeininkiä jaksa yhtään. Onneksi mun vähät ystävät ei ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
No enkä hauku. Ei sellaiset ole mitään kavereita, jotka puhuu pahaa selän takana. Jätä sinäkin sellaiset pois elämästäsi. Tosiaan varmuudella puhuu myös sinusta, kun et ole paikalla. Minä en ainakaan sellaista teinimeininkiä jaksa yhtään. Onneksi mun vähät ystävät ei ole sellaisia.
Olet oikeassa, sellainen on teinimeininkiä eikä aikuisten toimintaa.
Jos haukkuu paikalla olevaa, hän saattaa puolustautua. Kun haukkuu paikalla olematonta, saa kiinnitettyä huomiota omista vioista tähän kohteeseen. Aikuiset harjoittavat tätä yhtä paljon kuin teinit.
Aika nopeasti olisi ilman kavereita ja varsinkin ystäviä tuollainen tyyppi.
Ap sulla on kyllä pienet piirit jos kuvittelet että joka porukassa tuollaista tapahtuu
En hauku, minulla ei ole kavereita eikä näin ollen kaveriporukoita.
Vierailija kirjoitti:
Ap sulla on kyllä pienet piirit jos kuvittelet että joka porukassa tuollaista tapahtuu
Sanoin että olen huomannut tällaista käytöstä JOILLAKIN
Ap
En hauku ja minulla on fiksuja kavereita.
Ei huvittanu mennä työpaikan bileisiin. Muut sano että pakko tulla tai muuten sut haukutaan. Heitäkään ei huvittanu mutta sanoivat että siksi on pakko mennä. Tällästä kivaa, NOT.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvittanu mennä työpaikan bileisiin. Muut sano että pakko tulla tai muuten sut haukutaan. Heitäkään ei huvittanu mutta sanoivat että siksi on pakko mennä. Tällästä kivaa, NOT.
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin että olen huomannut tällaista käytöstä JOILLAKIN
Ap
No millaista haukkumista siellä joillakin nyt on?
Onko sillä oikeasti merkitystä? Jos en ole paikalla, on ihan se ja sama, mitä minusta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä oikeasti merkitystä? Jos en ole paikalla, on ihan se ja sama, mitä minusta puhutaan.
Kyllä se ilmapiiriä myrkyttää.
Up