Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ketkä ei meikkaa lainkaan?

Vierailija
03.11.2024 |

Mikä heitä yhdistää?

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iho ja eläke. Nuorena oli sähkönsiniset, paksut kajalit ja mascarat. Poskipunaa ja puuteriakin kului, huulipuna oli kirkas fuksia!

Nyt riittää kosteusvoide. Ripset ja kulmat ovat tummat luonnostaan, kiitos geenien. 

Vierailija
22/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miestenkään tarvii meikata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pakkomielle tulla julistamaan omaa meikkaamattomuuttaan jokaiseen meikkivinkkejä tms. koskevaan ketjuun.

Vierailija
24/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus

Mulla syynä on tämä. En vain jaksa ja viitsi nähdä vaivaa meikkaamiseen. Lisäksi minua on aina vaivannut se jos saan liikaa huomiota, enkä pidä miesten katseista. Helpommalla pääsee kaikessa kun on ilman meikkiä.

Vierailija
25/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo. 

Vierailija
26/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pakkomielle tulla julistamaan omaa meikkaamattomuuttaan jokaiseen meikkivinkkejä tms. koskevaan ketjuun.

Ja harhaluulo siitä, että meikkiä käyttävillä on finnejä ja huono iho, joita yritetään meikillä peittää.

Vierailija
27/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee "tunkkainen" olo jos meikkaan vähänkin. 

Sama juttu! "Kiva" kuulla, että joillakin muillakin on samaa. En tiedä onko se jotain aistiyliherkkyyttä tai mitä se on, mutta meikki tuntuu koko ajan häiritsevältä. Etenkin meikkivoide ja puuteri, mutta myös esimerkiksi kynsilakka.

Olisikin loistava iho ja luonnonkauniit piirteet, kuten ketjun alussa arvailtiin :D Mutta ei, syy on vain se, että meikki tuntuu ihan kauhealta.

Vierailija
28/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus meikkaamattomuudesta ja vähäisempi kemikaalikuorma iholle leviteltävien tuotteiden osalta

Vierailija
29/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt sen että olen kaunis ja arvostettu ja rakastettava ihminen vaikka en näyttäisi freesiltä. Lisäksi en tykkää paljon huomiosta, haluan hukkua massaan.

Vierailija
30/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä kun on puhtaat kasvot ilman ylimääräistä. Meikistä ei ole mitään hyötyä. Pidän l uonnollisuudesta. 

Vierailija
31/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa kun en tykkää siitä tunteesta mikä on iholla tai ripsissä kun on meikkiä. Lisäksi siihen kuluu aikaa kun meikkaa ja sit pitää pestä pois ja hoitaa ihoa eli on myös rasittava askare. Oli mulla aika kun meikkasin joka aamu mut totesin että mieluummin sitä nukkuu aamulla pidempään ja jää ne kaikki ihonpesurutiinit pois illasta mikä sekin mukavaa. Lisäksi vähän pelkäsin että mitäköhän niistä meikeistä imetyy mun kehoon, eihän ne terveellisiä varmaan oo. 

Pitäähän ne kasvot joka tapauksessa pestä iltaisin, oli meikkiä tai ei. Meikkien poiston osuus tästä on korkeintaan 30 sekuntia.

Vierailija
32/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee "tunkkainen" olo jos meikkaan vähänkin. 

Sama juttu! "Kiva" kuulla, että joillakin muillakin on samaa. En tiedä onko se jotain aistiyliherkkyyttä tai mitä se on, mutta meikki tuntuu koko ajan häiritsevältä. Etenkin meikkivoide ja puuteri, mutta myös esimerkiksi kynsilakka.

Olisikin loistava iho ja luonnonkauniit piirteet, kuten ketjun alussa arvailtiin :D Mutta ei, syy on vain se, että meikki tuntuu ihan kauhealta.

Onko sulla samaa ettet tykkää käsivoiteiden tunteesta iholla? Mulla myös tuota. kaikki jalkarasvat ja vartalvoiteet inhottaa.

Vierailija
33/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei kiinnosta 

Vähävaraisena ne meikit ovat kalliita. On ne.

Vierailija
34/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä yhdistää rehellisyys ja luonnollinen kauneus.

Meikkaaminen on feikkaamista.

Vierailija
35/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan aika harvoin. Olen nätti näin. Pukeudun naisellisen tyylikkäästi, hiukset on nätisti leikattu, kynnet hyvin hoidetut. En vaan koe tarvetta meikille arkisin. Johonkin juhlavampaan tilaisuuteen saatan vähän meikata jos siltä tuntuu. Treffeilläkin käyn useimmiten ilman meikkiä. Ei ole kukaan mies vielä karkuun juossut.

Vierailija
36/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho?

Minulla on todella herkkä iho. Jo pelkässä perushoidossa on tarpeeksi tekemistä. Ei tee yhtään mieli käyttää enää euroakaan meikkeihin perushoitotuotteiden lisäksi. En mene kehumaan, että lehahteleva ja couperosaan taipuvainen herkkä iho olisi jotenkin hyvä iho.

Vierailija
37/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa, enkä neuvo, älä yleistä   :(

Vierailija
38/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin mielelläni kaikenlaisia tarvikkeita, mutta minulla on onnettomuudekseni atopia, joten ihoni ei siedä yhtään mitään ylimääräistä. Juu kokeiltu on jo nuorena, ja joskus vanhempanakin. Seurauksena hirveä kutina ja ihottuma, vaikka mitä lupailtaisiin pakkauksissa. Ei ole sen arvoista.

Olen siis luovuttanut, ja toivon että minut hyväksytään meikittömänä.

Vierailija
39/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai luulet että tää on kaikkien tai edes enemmistön juttu?

Vierailija
40/215 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin meitä mikään muu yhdistää kuin meikkaamattomuus. Itse en meikkaa uskonnollisista syistä, joku toinen ei meikkaa vaikkapa ihottuman takia.