Miksei aikuiset naiset vaihda itse autoonsa talvirenkaita???
Miksi vahvat itsenäiset naiset eivät vaihda itse autoihinsa renkaita vaan tarvitsevat miehiä vaihtamaan ne heille? Ihan perustason osaamista kuitenkin,kuten öljyn vaihtokin?
Kommentit (159)
Vaihdoin ennen renkaat aina itse, mutta nyt on ranteissa ja sormissa jo sellaiset kulumat ettei onnistu. Saan ne kyllä autoon ajan kanssa, vaikka siitä kipeytyy kädet...
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, että miehellekin on jotain hommaa :) olen sujuvasti miehen apurina ja seurana vieressä. Voin keittää myös kahvit.
Kiinni veti. Its a deal. Saanko pullaakin? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan kyllä itse.
Nainen 44v
Sama. Enemmän vaivaa viedä liikkeeseen, eikä minulla olisi varaa pitää hotellissa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole olemassa mitään itsenäisesti pärjääviä naisia. Hyvä kun kotitöissä edes pärjäävät ja ruuanlaittokin hoituu eineksillä.
Juu, kaupassa myydään suuret määrät peruselintarvikkeita ihan vaan siksi, että miehet kokkaa niistä. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On murheita ja on murheita. Neulotko sinä ap omat villasukkasi?
Tilaan temulta lasten tekemiä sukkia ym. Kiinassa lapsetkin osaavat tehdä asioita joista yh äitien lapset eivät koskaan selviytyisi.
Yli 16-vuotiaat lapset saavat laillisesti työskennellä Kiinassa. Vastuu lasten suojelemisesta on perheillä, kouluilla ja hallituksella.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisin Nainen niin ei tarvitsisi kantaa vastuuta mistään. Helppo elämä ois kyllä kiva.
Mistä sinä kannattaa vastuun? Perheestä? Tuskin. Hyvä kun itsestäs.
Mietteitä aloituksen ulkopuolelta .Ajatella Kymmeniä miljoonia tienaavat F1 kuskit,eivät vaihda siihen autoonsa renkaita.Olisiko aika muuttaa sääntöjä että kuskit itse kisanaikana vaihtaisivat renkaat ,tulisi kyllä mielenkiintoa paljon lisää tylsiin perässäajo kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On murheita ja on murheita. Neulotko sinä ap omat villasukkasi?
Tilaan temulta lasten tekemiä sukkia ym. Kiinassa lapsetkin osaavat tehdä asioita joista yh äitien lapset eivät koskaan selviytyisi.
Yli 16-vuotiaat lapset saavat laillisesti työskennellä Kiinassa. Vastuu lasten suojelemisesta on perheillä, kouluilla ja hallituksella.
Kyllä vastuu on myös sillä ääliöllä, joka tilaa Temusta. Aphan on tässä ketjussa esittänyt, että mies ottaa vastuun teoistaan. En näe sitä käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole olemassa mitään itsenäisesti pärjääviä naisia. Hyvä kun kotitöissä edes pärjäävät ja ruuanlaittokin hoituu eineksillä.
Istuvat siinä vieressä kun einesmakaronilaatikko lämpenee ja litkivät laatikkoviiniä. Itkeskelevät.
Vierailija kirjoitti:
Mietteitä aloituksen ulkopuolelta .Ajatella Kymmeniä miljoonia tienaavat F1 kuskit,eivät vaihda siihen autoonsa renkaita.Olisiko aika muuttaa sääntöjä että kuskit itse kisanaikana vaihtaisivat renkaat ,tulisi kyllä mielenkiintoa paljon lisää tylsiin perässäajo kisoihin.
Jos ottaisivat vastuun jostain formulakuskit eivät pösöttelisi sillä autollaan turhia päästöjä. Päästäisiin siitäkin "urheilulajista".
No miksi ei? Mikä siinä on ongelma?
Meillä mies hoitaa enimmäkseen miesten työt ja minä naisten. Toki putsaan viemäreitä ja kasaan esimerkiksi kalusteita. Mies tekee ruokaa ja joskus leipookin. Mutta renkaita en ole ikinä vaihtanut enkä vaihda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuvat siinä vieressä kun einesmakaronilaatikko lämpenee ja litkivät laatikkoviiniä. Itkeskelevät.
Anteeksi mitä? Kyllä tutkimusten mukaan 90% einesmakaronilsatikon käyttäjistä on miehiä. Alkossa myös heitä asioi enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et todellakaan määrää mitä rahoillani teen, ap.
Mutta naurattaa se että olet muka mies.
Mä oon nainen ja mulla on rahaa, ulipoika. Mitä sulla on? Rakot käsissä runkuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, että miehellekin on jotain hommaa :) olen sujuvasti miehen apurina ja seurana vieressä. Voin keittää myös kahvit.
Kiinni veti. Its a deal. Saanko pullaakin? 🤗
Viedään mielummin ammattilaiselle, kun ei jaksa sun juttujas kukaan kuunnella. Jos olet ap...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et todellakaan määrää mitä rahoillani teen, ap.
Ai niillä mitä sait mieheltäsi erossa? Jännää..
Niillä jotka saan tilipäivänä tililleni. Jännää
Osaan vaihta itsekin mutta miksi ihmeessä niin tekisin kun maksan palvelusta reangashotellille. Samalle taholle joka huolehtii myös renkaitten säilytyksestä.
Mitä teitä idareita vaivaa kun tämmösiä viitsitte pakkomielteen lailla joka toinen päivä tänne postailla. Suurin osa miehistä ei osaa vaihtaa renkaita ja puolet niistä jotka osaa ei viitsi. ainakaan ennen kuin on aivan pakko ja maassa 30cm lunta.
Vai onko kaksi kertaa vuodessa tapahtuva toistuva työ niin iso ja merkittävä ponnistus että siitä pitää meuhkata 363 päivää vuodessa? Tuskinpa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisin Nainen niin ei tarvitsisi kantaa vastuuta mistään. Helppo elämä ois kyllä kiva.
Tuohan on helppo korjata nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei? Mikä siinä on ongelma?
Meillä mies hoitaa enimmäkseen miesten työt ja minä naisten. Toki putsaan viemäreitä ja kasaan esimerkiksi kalusteita. Mies tekee ruokaa ja joskus leipookin. Mutta renkaita en ole ikinä vaihtanut enkä vaihda.
Tarkoitin siis että miksi vitussa naisten pitäisi vaihtaa renkaita? Mikä ongelma miehillä on niitä vaihtaa??
Vierailija kirjoitti:
Täällä Paula Koivuvitsa ...aikuinen nainen mä oon, en eksy rengasviidakkoon.
Miesten useimmin esittämä karaokebiisi vuodesta toiseen. Mikähän siinä niihin vetoaa
Ei oo autoa niin ei tartte niitä miehiäkään.