Miksei aikuiset naiset vaihda itse autoonsa talvirenkaita???
Miksi vahvat itsenäiset naiset eivät vaihda itse autoihinsa renkaita vaan tarvitsevat miehiä vaihtamaan ne heille? Ihan perustason osaamista kuitenkin,kuten öljyn vaihtokin?
Kommentit (159)
Ekaa syksyä amiksessa, ap? Eikä edelleenkään pllua?
Oisko ap toinen niistä TET-harjoittelijoista, jotka ei saaneet toimiston ovea auki maanantaina kun sitä olisi pitänyt kahvan painamisen lisäksi myös vetää?
T. Rengasyrittäjä, Tuusula
Olen vahva itsenäinen nainen, eikä mulla silti ole edes ajokorttia :D Oman ja muiden turvallisuuden vuoksi en sellaista aio hankkia. N32
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat laiskoja. Palkkaavat toisen tekemään. M31
Työssäkäyviä, on vara ostaa palveluja. Miksi sinä et ole työssä?
Koska pojallani on välineet siihen, ja hän vaihtaa muittenkin renkaat samalla.
Vierailija kirjoitti:
Koska pojallani on välineet siihen, ja hän vaihtaa muittenkin renkaat samalla.
Hyvä poika!
Vierailija kirjoitti:
Entä ne miehet jotka ei vaihda renkaita? Vievät jonnekin missä se tehdään.
Itse en tällä kertaa vaihda itse koska ei huvita, enkä kyllä viekään minnekään. Tilasin kiinalaisen kotipihaani hoitamaan homman.
M
Koska minun ei tarvitse. Ihana mieheni on paraikaa vaihtamassa renkaita autooni. :)
Rengashotelli tekee sen puolestani. Asunnossani ei ole tilaa renkaille.
Ne on rengashotellissa ja vaihdetaan siellä kuten miehenkin auton renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole olemassa mitään itsenäisesti pärjääviä naisia. Hyvä kun kotitöissä edes pärjäävät ja ruuanlaittokin hoituu eineksillä.
Toivottavasti sinullaei ole lapsia. Nehän kuolisivat nälkään, kun sinä et pärjää senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos maksaa mieluummin palvelusta?
Niin.
MIEHILLE joita vahva itsenäinen nainen EI tarvitse mihinkään. 😂
Oikeasti naisten elämä on täysin riippuvainen miehistä. Hyvä jos osaavat palaneen lampun itse vaihtaa
Eiväthän kaikki miehet osaa edes kahvia keittää. Puhumattakaan pyykin pesusta ja ruoan laitosta. Niitä taevitsee tehdä huomattavasti useammin kuin lampun vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Koneellisesti se olisi helpompaa. Osa kyykkii kylmässä, auton reunan alla lähes tai ruuvaa hankalassa asennossa.
Kyllä akkukäyttöisiä pulttipyssyjä myydään ihan yksityishenkilöille siellä sun paikallisessa Motonetissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten mielestä kaikkeen kykenevätja naisia älykkäämmät miehet eivät poista itse tikkejä tai ompele irronnutta nappia, miksi pitää pyytää äiti ja terveydenhoitaja noihin hommiin.
Tottakai poistan itse ja ompelen itse, ihan ajan- ja vaivansäästösyistä. Menee viisi minuuttia eikä tarvi mennä minnekään vs. ajanvaraukset+kulkemiset palveluntarjoajan luokse.
Mies
Vaihdoin renkaat ihan itse tänäkin syksynä, aivan kuten aiemminkin.
Puoliso käytti oman autonsa renkaavaihdossa.
N43
Eikö sulla AP ole rahaa maksaa ammattilaiselle renkaiden vaihdosta? Joudut itse ressukka vaihtaan, voi sua pientä.
20 vuotta vaihdoin itse autoni renkaat, välillä yksin, välillä yhdessä puolison kanssa. Sitten poika sai kortin, opetin homman hänelle ja hän vaihtoi renkaat, kun autoa enemmän käytti. Nykyisin teetän senkin homman rahalla mukavuussyistä. Taito on edelleen tallessa.
Ei moni mieskään vaihda. Niin että jos jokainen saa hoitaa/hoidattaa asian niin kuin itselle sopii?
Mä en vihaa ketään mutta ap on säälittävä ja nolo. Sinä myös. Taidat olla vtun vihainen ja puutteessa.