Miksei aikuiset naiset vaihda itse autoonsa talvirenkaita???
Miksi vahvat itsenäiset naiset eivät vaihda itse autoihinsa renkaita vaan tarvitsevat miehiä vaihtamaan ne heille? Ihan perustason osaamista kuitenkin,kuten öljyn vaihtokin?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos maksaa mieluummin palvelusta?
Niin.
MIEHILLE joita vahva itsenäinen nainen EI tarvitse mihinkään. 😂
Oikeasti naisten elämä on täysin riippuvainen miehistä. Hyvä jos osaavat palaneen lampun itse vaihtaa
Se on huoltomiehen tehtävä!
Niin juuri. Miehen.
Ei edellytä yrpää. Ammattinimike on kiinteistönhoitaja. Tuosta alalle, oli pissaputki sisäinen tai ulkoinen:
https://www.tts.fi/koulutukset/kiinteistonhoitaja-puhtaus-ja-kiinteisto…
Vahva itsenäinen mies varmaan hoitaa itse hampaansakin. Viinalla, nuuskalla ja hohtimilla.
Kuka sun Tenat vaihtaa ja maksaa, ap?
On murheita ja on murheita. Neulotko sinä ap omat villasukkasi?
Miksi vaihtaisin itse? Oletpa hupsu!
Terveisin,
Charlotta von Bonsdorff Adlercreutz
Eroottista suorastaan kiihkeää vääntöä renkaiden vaihdosta,taidan hiipiä minäkin kohta vaihtamaan talvirenkaita koviakokeneeseen autoparkaani.
Suotta tekee kun pyytämällä saa renkaat vaihdettua ja ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais opetella jos hesassa asuu. Aamulla voi olla rengas tyhjä kun tyhjäpäät iskee.
https://www.is.fi/autot/art-2000010798343.html
Onneksi touhuavat vain varakkailla asuinalueilla. Täällä kalliossa saa olla rauhassa. Ei kommunisti kommunistin autosta rengasta puhkaise on vanha sanonta.
Tykkään, että miehellekin on jotain hommaa :) olen sujuvasti miehen apurina ja seurana vieressä. Voin keittää myös kahvit.
Huoris lähti kuin kuppa Töölöstä.
No on naisilla yksi tehtävä. Synnyttäminen, sekin on oikeasti helppo juttu koska ilokaasut ja epiduraalit ym.niin ei tunnu missään.
Koska aikuinen nainen tietää arvon rakkauden?
Siksi, että näin alle 160 senttisenä ja alle 50 kiloisena mulle on aivan tarpeeksi hommaa siinä, kun kannan renkaat useamman kymmenen porrasta ylös ja sitten vielä pidemmän matkaa ulos autolle.
Täällä Paula Koivuvitsa ...aikuinen nainen mä oon, en eksy rengasviidakkoon.
Olen vaihtanut aikoinani metsäteillä kyllä sen osaa kun pitää osata, muuten käytän palvelua on se niin mukavaa ja helppoa. Hyviä pyhiä kaikille renkaanvaihtajille.
Vierailija kirjoitti:
On murheita ja on murheita. Neulotko sinä ap omat villasukkasi?
Tilaan temulta lasten tekemiä sukkia ym. Kiinassa lapsetkin osaavat tehdä asioita joista yh äitien lapset eivät koskaan selviytyisi.
Renkaanvaihto on oikeasti miesten aluetta.
Tasa-arvoa on se että mies osallistuu kaikkiin kotitöihin, erityisesti siivoukseen. Mutta nainen ei osallistu auton huoltoon eikä muuhunkaan tekniseen.
Mitä sä sanoit ap? Onko miehet tulleet jo niin laiskaksi että ei jaksa kahta kertaa vuodessa vaihtaa edes niitä autonrenkaita?