Miksei aikuiset naiset vaihda itse autoonsa talvirenkaita???
Miksi vahvat itsenäiset naiset eivät vaihda itse autoihinsa renkaita vaan tarvitsevat miehiä vaihtamaan ne heille? Ihan perustason osaamista kuitenkin,kuten öljyn vaihtokin?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Kannattais opetella jos hesassa asuu. Aamulla voi olla rengas tyhjä kun tyhjäpäät iskee.
https://www.is.fi/autot/art-2000010798343.html
Hinuri alle ja liikkeeseen renkaanvaihtoon. Kaikissa autoissa kun ei ole enää vararenkaita, eikä yhdestä välttämättä ole mitään hyötyä jos useammasta ilmat pihalla.
Tunnen erään etelänvetelän,mies on kolmikymppinen ja hänen äitinsä vaihtaa tyypin autoon renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos maksaa mieluummin palvelusta?
Niin.
MIEHILLE joita vahva itsenäinen nainen EI tarvitse mihinkään. 😂
Oikeasti naisten elämä on täysin riippuvainen miehistä. Hyvä jos osaavat palaneen lampun itse vaihtaa
Se on huoltomiehen tehtävä!
Olen kyllä vaihtanut itse renkaat useammakin kerran. Nykyään vaihdetaan miehen kanssa yhdessä.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais opetella jos hesassa asuu. Aamulla voi olla rengas tyhjä kun tyhjäpäät iskee.
Sinäkö niitä tyhjentelet? Linkkaan poliisille.
Just aamulla oli yks uliuli joka vinkui et naiselliset naiset ei vaihda itse renkaita. Ihan sama mitä tekee tai on tekemättä ni joku ulisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oikeasti naisten elämä on täysin riippuvainen miehistä. Hyvä jos osaavat palaneen lampun itse vaihtaa
Niin juuri. Miehen.
Sinä et todellakaan määrää mitä rahoillani teen, ap.
Osa vaihtaa. Osalla ei ole tiloja missä tehdä turvallisesti (pihassa) tai jos lunta. Ja osan fysiikka ei kestä tai ei muista tekniikkaa. Jos on tapaturmaherkkä ja kiire, ei kannata itse.
En vaihda. En köki maassa eikä köki mieskään. Ollaan laiskoja ja saa yritys vaihtaa renkaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Miehille jotka on apupoikia.
Renkaanvaihto vaati kuitenkin vähän tietoa ja myös oikeat työkalut, se vaati myös aika paljon voimaa, varsinkin jos edellisellä kerralla rengasliike vaihtanut ja mutteripyssyllä paukuttanut pultit/mutterit kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään etelänvetelän,mies on kolmikymppinen ja hänen äitinsä vaihtaa tyypin autoon renkaat.
Ei yllätä jos etelänvetelä 😂
Onko tääkin Huoriksen kitinäketju? Onko poju päässyt taas hullulasta huonossa kunnossa lomille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Niin juuri. Miehen.
Kiinteistönhuoltajan. Tunnen monta alan naista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta naurattaa se että olet muka mies.
Voi kun olisin Nainen niin ei tarvitsisi kantaa vastuuta mistään. Helppo elämä ois kyllä kiva.
Tietyistä asioista maksan mielelläni ja tämä kuuluu siihen. Taitaa olla ravintolaruuat mistä meillä pihdataan sekä kahvilat.
Vierailija kirjoitti:
Ai niillä mitä sait mieheltäsi erossa? Jännää..
Rengashotellissa on nainenkin töissä. Ei siihenkään hommaan *yrpää tarvita. Ne maksaa sille naiselle isompaa palkkaa kuin rengasukoille, koska se nainen johtaa yritystä.