Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti kaksi viikkoa sitten

Vierailija
30.10.2024 |

Mies jäi kaksi viikkoa sitten kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Mun elämä romahti täysin, mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä. En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta tiedostan kyllä että meillä oli mennyt niin huonosti, että ehkä se oli hänen pakotiensä tilanteesta. Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamme rakennettua uuden ja paremman suhteen.

Itse olen pysynyt kohtuu hyvin kasassa. Toki välillä ahdistus meinaa lyödä mut ihan maahan, mutta tähän asti olen sinnitellyt ylös ja yrittänyt omalta osaltani rakentaa suhdetta. Meillä on ollut enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti kahtena viime vuonna yhteensä.

Mies haluaa, että mä en vatvo enää asioita enkä huuda, mutta hän ei anna minulle mitään. Ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta hellyyteen, mutta seksiä haluaa kyllä.

Miehen viikonlopun letkautuksia oli se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin hän haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsinä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut.

Tänä aamuna hän vältteli kaikin keinoin vastaamasta kun kysyin haluaako hän työkaverinsa vai minut. Lopuksi sitten sanoi että kun ei voi ottaa kumpaakin, niin valitsee sitten minut ja lapset.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina tahallinen teko. Pettäminen ei johdu siitä että teillä meni huonosti vaan siitä että mies halusi pettää. Olisi pettänyt vaikka teillä suhteessa olisi mennyt hyvin. Monet pettää vaikka parisuhteessa on kaikki hyvin. Jos ei halua läheisyyttä ja hellyyttä vaan pelkkää seksiä niin ei teidän suhde kovin rakkaudentäyteinen ole. Pelkäät kai yksinjäämistä ja siksi et eronnut.

Vierailija
2/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt harrastamaan seksiä tuollaisen miehen kanssa? Enkä tarkoita nyt pettämistä, vaan sehän vaikuttaa ihan kuspiältä muutenkin. Miksi haluat roikkua hänessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap joko urpo tai lapanen.

Jotain kadonnut yläpäästä ja tarjoat alapäätä

Vierailija
4/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Mies ei kunnioita sinua, kunnioittaisit edes itse ja lähtisit

Vierailija
5/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 🥱🥱🥱

Vierailija
6/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun valitsee jänniksen. Kilttis ei petä koskaan.

Vierailija
7/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies. Ei jatkoon. Luottamus on joka tapauksessa mennyttä. Ja tuskin voit kunnioittaa noin urpoa ukkoa joten aika heikossa hapessa on rakkaus. Ukko panee yhä sitä toista naista. Laita ukko luiskaan...

Vierailija
8/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kovin katuvaiselta vaikuta.

Vierailija
9/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt ap, otatte vaan työkaverin kolmanneksi ja annat miehen vielä ostaa uuden auton. Voitte myös muuttaa kaikki kimppaan asumaan,  niin mies on tyytyväinen. 

Vierailija
10/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mielenkiintoinen loppuelämä edessä, jos tuon ukon kanssa jatkaa.

Vierailija
11/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mielenkiintoinen loppuelämä edessä, jos tuon ukon kanssa jatkaa.

Mielenkiintoinen mutta ei ainakaan tylsä. Possujuna ei houkuta...

Vierailija
12/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mäkeen koko ukko.

Vierailija
13/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea tyyppi koko "mies"

Vierailija
14/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ihminen haluaa elää tuollaisessa elämässä ja parisuhteessa..?

Vierailija
15/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt ap, otatte vaan työkaverin kolmanneksi ja annat miehen vielä ostaa uuden auton. Voitte myös muuttaa kaikki kimppaan asumaan,  niin mies on tyytyväinen. 

Oliko työkaveri mies vai nainen? Jos mies, niin älä nyt enää mieti, vaan VAADI sitä kolmen kivaa! Sinä panna puksuttelet sen miehen kanssa ja aviomiehesi katsoo vieressä ja vetää käpäläänsä.

Vierailija
16/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta kultakimpaleesta kannattaakin pitää kiinni kynsin hampain.

Vierailija
17/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva mies kun pettää ja vittuilee lisäksi. 

Vierailija
18/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti miestä nyt panettaa kun saa kotona ja töissä. Sinä kärsit, hänellä on juhlat.

Vierailija
19/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas ap. Poistu tuosta suhteesta välittömästi!

Vierailija
20/125 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ainoa mitä sinä teet on että säilöt nyt pahan olon sisääsi kunnes sairastut.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi