Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt Hesan Itäkeskuksessa?

Vierailija
29.10.2024 |

Millaisen vaikutelman sait?

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Aikaisenmmin asuin kuliksessa, nyt munkassa. Itis ei oo mun juttu.

Vierailija
2/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskus on sen alueen nimi ja Itis on alueella oleva kauppakeskus. Ja kyllä, käyn molemmissa, ovat ihan tavallisia paikkoja. Mitähän ap tarkoittaa aloituksellaan. . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oli jossain vaiheessa kotia lähin ostoskeskus eli siellä kävin ostamassa viikon ruokatarpeet. Kauppakeskus, oli aika huonossa kunnossa jo jossain vaiheessa, nythän sitä remointoidaan.

Vierailija
4/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontin myötä on kunnon ravintolat poissa ja tilalle tullut jaikenmoisia napostelupaikkoja, ei yhtään kunnollista ruokapaikkaa taida olla.

Vierailija
5/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä. Käyn muualla. 

Vierailija
6/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
7/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta käsilaukussa pitää olla rulla 150l jätesäkkejä mistä nopeasti sopiva ulkoiluasu päälle 👍

Ennen oli kasvomaskeja povarissa jos tarve, nyt jätesäkkejä laukussa.

Vierailija
8/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä itiksessä siis hiertää? Onko levotonta aluetta? Kaikki ei asu pk-seudulla.

Vierailija
9/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Vuosaaressa.  Myös Itäkeskus on upea paikka.

Vierailija
10/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Oli jossain vaiheessa kotia lähin ostoskeskus eli siellä kävin ostamassa viikon ruokatarpeet. Kauppakeskus, oli aika huonossa kunnossa jo jossain vaiheessa, nythän sitä remointoidaan.

Remontti on kyllä ihan valmis ainakin minun silmin katsottuna. Hienolta näyttää. Harmi vaan, ettei itiksen puolella ole k- kauppaa vaan on citymarket Eastonin puolella.

Vierailija
11/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä tarkoitat Itäkeskuksessa käymisellä? Itis on se kauppakeskus Itäkeskuksessa, Itäkeskus on osa vartiokylän kaupunginosaa. Ja joo, tulee melkein joka päivä itiksessä käytyä kun asun tässä vieressä. Ei ole kummempia häiriöitä ollut. Enemmän haittaa on kännissä mölyävistä kantiksista. Sori siitä.

Vierailija
12/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa matkustaa lentoneella Egyptiin, onneksi samaan tunnelmaan pääsee ajamalla metrolla Itikseen. 

Vierailija
13/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut parin kilometrin päässä jo ennen kuin aloittaja on syntynytkään.

Vierailija
14/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliäiti Rax:ssa ei saa aikaan minussa mitään tunteita. Enkä niitä erikseen bongaa muiden joukosta. 

Jumbossa ihmiset kävelee sikinsokin ja päälle. Oikeanpuoleinen liikenne ei ole Jumbon juttu.

Lihavia on ihmiset Jumbossakin.  

Vierailija
15/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä. Kypsä paikka liikkua ilman autoa. Metron vierustan tori täynnä ties mitä jauhohörhöjä aina ja ikuisesti. Etäisuudet pitkät esim. metrolta prismaan tai citymarkettiin. Se viereinen puhos on vähän masentava näky kun koko systeemi odottaa joko purkamista tai uudistamista tms. joten liikkeet mitä siinä aikanaan oli lähti ja tilalle tulleet nuhjaantuu ja slummiutuu. Osa itiksestäkin näyttää olevan tyhjänä kun porukka ei yksinkertaisesti jaksa joka paikkaan kävellä tai siellä on joku ihmeen ikiremontti päällä. Ja koko se kauppakeskuksen ympäristö (itäväylän toisella puolella puhoksesta katsoen) on just niin masentavaa pölyisen tuulista firmakorttelia ettei sinne viitsi eksyä edes vahingossa. 

Vierailija
16/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Itäkeskuksessa. Kätevä paikka. Palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet. 

Vierailija
17/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt potalla, kun olin pieni

Vierailija
18/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Lähi-Itäkeskus. 

Vierailija
19/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisi haaveissa käydä Itäkeskuksessa ja Kontulassa. Ehkä Vuosaaressakin. Voi olla aika erilaista Helsinkiä tuolla päin. 

20/170 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siellä itiksessä siis hiertää? Onko levotonta aluetta? Kaikki ei asu pk-seudulla.

Ainakin tallinnanaukiolla istuskelee narkkeja kesäisin siinä ulkona. Uusi puoli on viihtyisämpi. Maamuumeja paljon mutta jos se ei häiritse, on ihan ok paikka.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän