Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen nainen, millaisia vaatteita käytät?

Vierailija
27.10.2024 |

Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja kuljen aina farkuissa. Yläpäässä neule tai kotipäivinä huppari. Kesällä nättejä paitoja, joissa pitsiä tms.

Eli millaisia vaatteita käytät?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tuota farkut ja huppari -tyyliä. Itse käytän melkein aina mekkoa.

Joo, olet näitä minä käytän aika hametta tai mekkoa, talvipakkasillakin -tyyppejä.

Niin käytänkin. Mekko on paljon lämpimämpi asu kuin farkut.

Arvasin että kommentoit seuraavaksi tuota 😆

Mä kuulin tommosen kommentin eka kertaa ihan hiljakkoin ja se oli tällä palstalla. Mikä juttu toi on 😅 

Empiirinen kokemus kertoo, että mekko ei todellakaan ole lämpöisempää kuin housut! Vai mitä te sen mekon kanssa käytätte, toppahousuja vai? Ja sitten jos on housut, ne on jotkut kireät, ohuet polyesterpillit vai? 

Mekon kanssa voi talvella käyttää merinovilla sukkahousuja ja pitkää toppatakkia. Jos pitkään ulkona seisoskelee niin voihan ulkoilun ajaksi toppahousutkin vetäistä päälle.

Vierailija
142/147 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mummoni vanhoihin koinsyömiin teryleeni kolttuihin ja että Stalin tulee ja vapauttaa minut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Ahdistavia vaatekappaleita. 

Hamehan ei ahdista yhtään jos esim. ajaa pyörällä, ulkoilee tai tekee fyysistä työtä.

En aja pyörällä tai tee fyysistä työtä eikä hame estä ulkoilua.

Voisi luulla, että farkut vasta hankalat onkin pyöräilyssä, ulkoilussa ja fyysisessä työssä.

On niitä muitakin housuja kuin farkut. Ja mieluummin joka tapauksessa pyöräilen farkuissa kuin hameessa.

Itselläni pyöräillessä farkkujen haarasauma kinnaa ikävästi alapään kipeäksi. 

Osta sopivat farkut. Jos siis haluat käyttää farkkuja. 

Vierailija
144/147 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän enimmäkseen urheiluvaatteita, legginsejä yms. helppoja arkivaatteita. Olen 40v alle 2v lapsen äiti. Elämä sijoittuu välille työ - kauppa - rataslenkit ulkona. Ei ole oikein järkeä käyttää muunlaisia vaatteita kuin sellaisia jotka päällä voi koska tahansa lähteä lenkille. 

Vierailija
145/147 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea löytää kaupoista +50 vuotiaille !  

Ei vaatteiden lapuissa sanota, minkä ikäisille ne on tarkoitettu. Ostat sitä, mistä tykkäät. 

Vierailija
146/147 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä Marimekkoa, Nansoa, tunikoita, dollareita tms mammavaatteita. Leggingsit on mun mielestä sama kun pitkät kalsarit, niitä käytän kotona joskus, mutta normaalisti vain kylmillä ilmoilla ulkoiluhousujen alla koiralenkeillä, ja silloin ne saattaa jäädä jalkaan myös kotioloissa. Kesäajan kuljen sortseissa, tällä viikolla on pitänyt siirtyä pitkiin housuihin ulkoillessa, tänään aamulla oli 5 astetta lämmintä. Töissä ja ihmisten ilmoilla pillifarkkuja tai kapeita suoria farkkuja, en mitään mammamalleja tai pömppövatsan peittäviä, selaisiin ei ole tarvetta. Töissä yläosana siisti neule tai muu kevyempi yläosa, muuten t-paita tai huppari.

Omistan toki suoria housuja, hameita, mekkoja, kauluspaitoja ja jakkujakin. Niitä käytän vai silloin kun tilanne ehdottomasti sitä vaatii.

Mitkä farkut on pömppövatsan peittäviä, en oo koskaan nähnyt enkä edes kuullut! Kerro ihmeessä! 

Vierailija
147/147 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet näitä minä käytän aika hametta tai mekkoa, talvipakkasillakin -tyyppejä.

Niin käytänkin. Mekko on paljon lämpimämpi asu kuin farkut.

Arvasin että kommentoit seuraavaksi tuota 😆

Mä kuulin tommosen kommentin eka kertaa ihan hiljakkoin ja se oli tällä palstalla. Mikä juttu toi on 😅 

Empiirinen kokemus kertoo, että mekko ei todellakaan ole lämpöisempää kuin housut! Vai mitä te sen mekon kanssa käytätte, toppahousuja vai? Ja sitten jos on housut, ne on jotkut kireät, ohuet polyesterpillit vai? 

Mekon kanssa voi talvella käyttää merinovilla sukkahousuja ja pitkää toppatakkia. Jos pitkään ulkona seisoskelee niin voihan ulkoilun ajaksi toppahousutkin vetäistä päälle.

Ja miten noi on mekon kanssa lämpöisempiä kuin housujen kanssa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme