En voisi koskaan tapailla köyhää miestä, joka on vanha ja asuu vuokralla.
Kommentit (23)
Itse en tapailisi vanhaa miestä muutoinkaan, oli sitten töissä ja asuisi omistusasunnossa.
Mun mies on vanha ja asuu vuokralla. En ole minäkään enää niin nuori ja asun vuokralla. Olen pienituloinen.
Itse en tapailisi ketään naista. Naiselle ei ole tarvetta koska käsi ajaa saman asian 👍
Miehen ei pidä koskaan ryhtyä tapailumieheksi, maksajaksi, mahdollistajaksi. Jos nainen haluaa miehen seuraa, niin hän haluaa sitä myös hetekala. Ensin rakastellaan ja sitten vasta ravintolaan tai riemulomille.
LouLou kirjoitti:
Samoin. Vuokralla asuminen ei ole ongelma, mutta se on,jos ei miehellä ole varaa tehdä mun kanssa kaikkia kivoja juttuja. Tai vaikka miehellä olisi fyrkkaa, mutta on pihi.
Eli et välitä miehestä, vaan hänen rahoistaan?
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Samoin. Vuokralla asuminen ei ole ongelma, mutta se on,jos ei miehellä ole varaa tehdä mun kanssa kaikkia kivoja juttuja. Tai vaikka miehellä olisi fyrkkaa, mutta on pihi.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tapailisi ketään naista. Naiselle ei ole tarvetta koska käsi ajaa saman asian 👍
Meinaat, et kapteeni aamulla herättää ja antaa hyökkäyskäskyn? :)
Joku aamu kapu onkin sitten alennettu (sössimisen takia) sotamieheksi.... :(
Mikäs siinä, ei se voittoarpa aina osu. .... Sitten sotamies, yllättäen, saakin ylennyksen, ei ihan kapteeniksi asti, mutta vänskäksi.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
En mä sitä tarkoita. Yleensä ihmiset toivovat, että kumppanista saisi seuraa vapaa-ajan juttuihin, myös maksullisiin.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
En mä sitä tarkoita. Yleensä ihmiset toivovat, että kumppanista saisi seuraa vapaa-ajan juttuihin, myös maksullisiin.
Maksat omat kulusi siis?
Mä tapailen vanhaa miestä, joka ei kylläkään asu vuokralla, itse sen sijaan asun. Mies on työelämässä, itse en.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vanha ja asuu vuokralla. En ole minäkään enää niin nuori ja asun vuokralla. Olen pienituloinen.
Olet ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä, jos olisit itse vanha, köyhä ja vuokralla?
Itse olen. Eikä mulla oo koskaan ollut tarvetta arvostella ihmisiä nousemaan asioiden perusteella - saati, että olisin etsinyt itselleni jotakin ns. elättäjää. :D
Omillaan on pärjättävä itse kunkin.
- Sivusta.
Kauneuteni lumovoima on yleensä miehille niin huumaavaa, ettei kukaan mies voi voi sitä vastustaa.
Ei vaikka sitä yrittäisivätkin.
Tosin olen myös hyvin valikoiva seurani suhteen ja päällimmäisenä kriteerinä on lman muuta miehen tulotaso ja hänen omaisuutensa. Yhteiskunnallinen vaikutusvalta on myös hyvää bonusta.
Olen siis itseni ja ihmissuhteideni suhteen vain realisti ja tosiasioiden mukaan toimiva ihminen.
...ja lisäisin vielä että laatutietoinen ja hyvät laatukriteerit omaava.