Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen nainen, millaisia vaatteita käytät?

Vierailija
27.10.2024 |

Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja kuljen aina farkuissa. Yläpäässä neule tai kotipäivinä huppari. Kesällä nättejä paitoja, joissa pitsiä tms.

Eli millaisia vaatteita käytät?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen ja käyn salilla paljon, joten usein tulee pidettyä ikäänkuin valmiiksi päällä treenileggareita ja paitoja. Sporttisia hupparitakkeja nyt viileällä.

Lempifarkut skinnyt joissa polvet auki.

Vierailija
122/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat farkut, kauluspaita, nahkatakki, lenkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin kauniimpia vaatteita, jollaisia käytin kun vielä oli auto, mutta nykyinen autottomuus pakottaa kulkemaan säässä kuin säässä ja käytännöllisyys on nyt tärkein kriteeri. Käytännöllisessä tyylissä koitan valita mahdollisimman kivan näköisiä ja värisiä vaatteita, ei kuitenkaan liian nuorekkaita.

Vierailija
124/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiviesti. Onhan 

vauva.fi ollut tänään 

säpissä. Mistä lie syystä.

Tänne törkyturp4porstuaan

sietäisi tulla runsaasti 

uudistuksia käytöstapojen

lennettyä romukoppaan

isolta osalta käyttäjiä.

🤔🧐🤨

Garderobiani en ala

nyt analysoida. 

Vierailija
125/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia mitä käytin kolmekymppisenä.

Vierailija
126/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä Marimekkoa, Nansoa, tunikoita, dollareita tms mammavaatteita. Leggingsit on mun mielestä sama kun pitkät kalsarit, niitä käytän kotona joskus, mutta normaalisti vain kylmillä ilmoilla ulkoiluhousujen alla koiralenkeillä, ja silloin ne saattaa jäädä jalkaan myös kotioloissa. Kesäajan kuljen sortseissa, tällä viikolla on pitänyt siirtyä pitkiin housuihin ulkoillessa, tänään aamulla oli 5 astetta lämmintä. Töissä ja ihmisten ilmoilla pillifarkkuja tai kapeita suoria farkkuja, en mitään mammamalleja tai pömppövatsan peittäviä, selaisiin ei ole tarvetta. Töissä yläosana siisti neule tai muu kevyempi yläosa, muuten t-paita tai huppari.

Omistan toki suoria housuja, hameita, mekkoja, kauluspaitoja ja jakkujakin. Niitä käytän vai silloin kun tilanne ehdottomasti sitä vaatii.

Vierailija
127/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten suosittuja farkut on, kun todella harvalla on niin hyvä takapuoli, että ne näyttäisivät hyvältä.

Tuo ulkonäköasia ei tullut mieleenkään, mutta inhoan farkkuja siksi, että ne ovat jäykkiä ja mallista riippumatta jollain tapaa puristavat. 

Minä taas pidän farkuista juuri siksi, että ne ovat jäykät ja tiukat, niin pysyy alaosa muodossaan, eikä muutama ylimääräinen kilo pääse hölskymään. Oikeasti siis muutama, näin keski-ikäiselle ihan normaali, mutta toki viimeisten vuosien aikana kertynyt viitisen ylimääräistä kiloa, 176 cm / 71 kg, raskausaikana painoin vain 5 kg tätä enemmän.

Vierailija
128/128 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tuota farkut ja huppari -tyyliä. Itse käytän melkein aina mekkoa.

Koska et mahdu farkkuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme