Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni mies pelkää lääkäreitä ja kaikkia tutkimuksia?

Vierailija
27.10.2024 |

Tiedän vaikka kuinka monta tällaista jotka eivät ole käyneet hammaslääkärissä tai verikokeissa 15 vuoteen ja jotka ämpyilevät vastaan jopa siinä vaiheessa kun jotain todella pitäisi tutkia, on oireita tai hengitys haisee raadolta. Naisilla tätä ei juurikaan esiinny. 

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juttelee tuttavani, pitkän uran tehneen lääkärin kanssa, hän sanoo usein että naiset tulevat lääkärille vain jutellakseen. 

Vierailija
62/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hoidetaan, naiset ei. Syy on aina kuukautisissa. 

Suurin osa terveydenhuollon resursseista käyttöön naisten hoitoon, mutta silti palstanaisilla on pokkaa yrittää väittää mustaa valkoiseksi ja uhriutua tästäkin asiasta faktatiedon vastaisesti. 

Niin, valitettavasti ne on naiset jotka on raskaana, ja naiset jotka synnyttää, ja naiset jotka joutuu hakemaan ehkäisynkin. 

Jos nämä kaikki poistetaan laskelmista, eroa ei juuri ole. 

Laitapa lähde tuolle väitteelle, kiitos. Taisit keksiä nuo laskelmat omasta pienestä päästäsi?  😁

Miehille tapahtuu enemmän tapaturmia ja liikenneonnettomuuksia, joiden hoitaminen on usein hyvinkin hintavaa tehohoitoineen ja kuntoutuksineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaiva kun vaina niin saa aina samat hoito ohjeet: muuta ruokailutottumukset enemmän kasvispainotteiseksi, älä juo olutta, älä polta tupakkaa, liiku enemmän, syö koura kaupalla lääkkeitä. Miksi siellä kävisi ja maksaisi siittä että saa nuo samat hoito ohjeet ihan joka vaivaan? Maalaisjärjellä saa hoidettua hyvin monet vaivqt ja vammat. Tai no itsellä on lääkintämies koulutus armeijasta niin siellä oppi kätevämpiä, nopeampia ja parempia hoito ohjeita kuin mitä näiltä lääkeyhtiöiden sponsoroimilta lääkäreiltä saa joille on tärkeintä lääkeyhtiöiden voittojen maksimointi kun saahan lääkäri niiltä bonuksia mitä enemmän heidän lääkkeitä määrää

Suomeksi: et viitsi tehdä mitään. Huonot elintavat on mukavia ja helppoja. 

Juurihan sanoin että olen lääkintamies koulutuksen avulla hoitanut itseni niin miten voit sanoa että en viitsi tehdä mitään? Teen itse hoitoni en teetä sitä muilla niin kuin naiset.

Vierailija
64/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi av-palsta on aivan täynnä syöpäakkoja?

Vierailija
65/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hoidetaan, naiset ei. Syy on aina kuukautisissa. 

Suurin osa terveydenhuollon resursseista käyttöön naisten hoitoon, mutta silti palstanaisilla on pokkaa yrittää väittää mustaa valkoiseksi ja uhriutua tästäkin asiasta faktatiedon vastaisesti. 

Niin, valitettavasti ne on naiset jotka on raskaana, ja naiset jotka synnyttää, ja naiset jotka joutuu hakemaan ehkäisynkin. 

Jos nämä kaikki poistetaan laskelmista, eroa ei juuri ole. 

Laitapa lähde tuolle väitteelle, kiitos. Taisit keksiä nuo laskelmat omasta pienestä päästäsi?  😁

Miehille tapahtuu enemmän tapaturmia ja liikenneonnettomuuksia, joiden hoitaminen on usein hy

Myös poikien/miesten urheilussa tapahtuu enemmän loukkaantumisia. 

Vierailija
66/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä nuha -> äiti vie lääkäriin 

Naisella vatsa pipo -> lääkäriin 

Nainen väsyy portaita kävellessä-> menee lääkäriin 

Nainen ahistuu uutisia lukiessa -> menee terapiaan

Vierailija
67/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi av-palsta on aivan täynnä syöpäakkoja?

Saat sinäkin tänne kirjoittaa sitten kun saat syövän. Joko hoidit sun pakaravälisilsan? Se voi altistaa peräaukon syövälle. 

Vierailija
68/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä. Mun mies on kans yks saakelin vellihousu, joka ei kykene menemään edes hammaslääkäriin. Joo, voi siellä sattua ja olla epämukavaa, yhyy, mutta jos minä ja lapsetkin kestetään niin luulisi että hänkin kestäisi. 

Itse suoraan sanottuna kiristin suhteen alussa miestäni sillä, että tarkastuksessa on käytävä, muuten ei enää pussailla. Edellisestä käynnistä oli vuosikymmen.

Omat hampaani on oiottu yksityisellä ja pidän niistä hyvää huolto. Pelkkä harjaus ei riitä! En halua olla suhteesa henkilön kanssa joka vähät välittää terveydestään.

Pussailu on teineille! Ei änäripelaajillakaan ole hampaita ja naisia riittää 👍

Vierailija
69/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaiva kun vaina niin saa aina samat hoito ohjeet: muuta ruokailutottumukset enemmän kasvispainotteiseksi, älä juo olutta, älä polta tupakkaa, liiku enemmän, syö koura kaupalla lääkkeitä. Miksi siellä kävisi ja maksaisi siittä että saa nuo samat hoito ohjeet ihan joka vaivaan? Maalaisjärjellä saa hoidettua hyvin monet vaivqt ja vammat. Tai no itsellä on lääkintämies koulutus armeijasta niin siellä oppi kätevämpiä, nopeampia ja parempia hoito ohjeita kuin mitä näiltä lääkeyhtiöiden sponsoroimilta lääkäreiltä saa joille on tärkeintä lääkeyhtiöiden voittojen maksimointi kun saahan lääkäri niiltä bonuksia mitä enemmän heidän lääkkeitä määrää

Juurihan sanoin että olen lääkintamies koulutuksen avulla

Teet hammashoidot ja kirurgiset toimenpiteet myös? No oma synnytys ei taida tulla eteen? 

Vierailija
70/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoleman pelko, pelko siitä ,että lääkäri puuttuu alkoholin käyttöön tai tupakointiin, pelko siitä, että lääkäri ei löydäkään mitään ja mies tulee leimatuksi luulotautiseksi, pelko siitä, että vaiva osoittautuukin niin pieneksi, että se menee parin päivän odottelulla ohi, yleissivitymättömyys, ylpeys (minähän en lääkäriä tarvitse kuin kuollessa ja silloinkin se on tilattu minulta kysymättä)

Vierailija
71/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä. Mun mies on kans yks saakelin vellihousu, joka ei kykene menemään edes hammaslääkäriin. Joo, voi siellä sattua ja olla epämukavaa, yhyy, mutta jos minä ja lapsetkin kestetään niin luulisi että hänkin kestäisi. 

Itse suoraan sanottuna kiristin suhteen alussa miestäni sillä, että tarkastuksessa on käytävä, muuten ei enää pussailla. Edellisestä käynnistä oli vuosikymmen.

Omat hampaani on oiottu yksityisellä ja pidän niistä hyvää huolto. Pelkkä harjaus ei riitä! En halua olla suhteesa henkilön kanssa joka vähät välittää terveydestään.

Pussailu on teineille! Ei änäripelaajillakaan ole hampaita ja naisia riittää 👍

Änäripelaajan suu saattaa silti olla terve ja puuttuvat aukot laitetaan aikanaan kuntoon kyllä. Mitta kuka hullukaan pussaa suuta jossa hampaat puuttuu hoitamattoman kroonisen tulehduksen vuoksi, johan sellainen ihminen haiseekin ihan kuolemalle. 

Vierailija
72/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinnekkö vain mennään. Odotat ottaa päähän. Käyt lääkärissä. Ja ärsyttää viis sataa kertaa enemmän.

Ihan naisena käyn lääkärissä vain jos tarvitsen sairaslomaa. Muuten en mene. Leuan rusto kun kosahti. Kasvatti uuden 6 viikossa. Turha reissu lääkäriin. Kun fyssarista olisi enemmän helpotusta. 

Vierailija
73/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ei nainakaan jätä lääkärissäkäyntiä sentakia että lääkäri on väärää sukupuolta toisin kuin naiset.

Vierailija
74/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ovat vähän turhia. Kirjoittavat vain mielialalääkkeitä kaikille. Jos on käsi tai jalka poikki niin silloin lääkäreistä on apua. Henkilö kyllä itse tietää mitä tarvitsee. Se on toinen asia suostuuko lääkäri kirjoittamaan sitä. Yleensä ei suostu.

No ei mulle ole koskaan kirjoitettu mitään mielialalääkettä jos olen käynyt lääkärissä jotain vaivaa näyttämässä

Vierailija
75/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole yleensä niin että terveydenhuolto ämpyilee vastaan. 

No ei ole. Tiedän työpaikallani monta miestä jotka eivät ole vuosikausiin käyneet hammaslääkärissä ja kun sitten sinne viimein joku menee, saa maksaa itsensä kipeäksi kun purukalusto on niin huonossa kunnossa.

Täällä kyllä pääsee halutessaan nopeastikin ja jos nyt on 10 vuotta edellisestä käynnistä, niin parin kk:n odotus ei tunnu enöö missään.

Onneksi oma mies hoidattaa vaivansa mukisematta kuntoon. Tiedän, on poikkeus mieheksi, useimmat menevät vasta kun on viimeinen pakko, ettei kykene enää vaivan kanssa elämään.

Vierailija
76/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha miehenä mennä lääkäriin kun olen itse 2,5 vuotta yrittänyt saada aikaa terveys tarkastukseen ja koko aikana olen kaksi aikaa saanut jotka on peruttu vedoten hoitohenkilokunta pulaan. Aikasemmat kerrat kun sai ajan vaikka kello yhdeksäksi aamulla niin joka kerta siellä istuu vielä yhdeksä aikaan illalla kun työikäinen mies on arvo asteikossa aivan viimeisenä ketä hoidetaan. Viimeinen niitti oli kun itse istuin olkapää pois paikoiltaan yhdeksän tuntia odottamassa vaikka oli aika varattuna että pääsisin lääkäriin että sen saisi takaisin paikoilleen niin sinä aikana tuli 26 äitiä ilman ajanvarausta pienen jani-petterinsä tai maija-liisan kanssa vaatimaan hoitoa kun on hieman nuhaa mutta ei mitään vakavaa. Itse en saanut koko aika edes särkylääkettä vaikka kaikki voi kuvitella kuinka kipeä pois paikaltaan oleva olkapää on. Joten miksi mennä lääkäriin kun ei sieltä hoitoa saa mutta lasku tul

"Jos sinulla on ylimääräinen satanen ja risat, pääset Pihlajalinnan MIEHILLE tarkoitettuun tarkastukseen. Ole hyvä ja katso netistä tarkemmin" 

Tai sitten säästän senkin satasen tai sitten käytän sen järkevämmin. Ja äkkiä satasesta tulee kaksi kun pitää matkustaa suurempaan kaupunkiin missä on Pihlajalinnan vastaanotto ja pahimmillaan se satanen muuttuu kolmeksi sadaksi jos aika menee niin myöhäiseen että joutuu siellä kaupungissa yöpymäänkin kun julkisia ei enää liiku. Ja kaikki tämä minkä takia että pääsee testeihin mitkä toteaa että joskus saattaa tulla ongelmia. Ongelmat kohdataan kun ne tulee.

Vierailija
77/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on potaskaa. Pitäisi tyhmilläkin olla selvää, että miehet ovat keskimäärin paljon rohkeampia kuin naiset. Tai vähintäänkin, jos ovat pelokkaita, hallitsevat pelon paljon naisia paremmin. Sanojen väärinkäyttö on ilmentymä: a) tyhmyydestä, b) psykopatiasta tai c) on yhdistelmä näistä molemmista.

Vierailija
78/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat kokemukset kasarilta hammaslääkäreistä. Käy silti vuosittain yksityisellä tarkistuttamassa/hoidattamassa hampaat ja viimekerralla kaikki oli kunnossa. (luojan kiitos)

Vierailija
79/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ovat vähän turhia. Kirjoittavat vain mielialalääkkeitä kaikille. Jos on käsi tai jalka poikki niin silloin lääkäreistä on apua. Henkilö kyllä itse tietää mitä tarvitsee. Se on toinen asia suostuuko lääkäri kirjoittamaan sitä. Yleensä ei suostu.

No ei mulle ole koskaan kirjoitettu mitään mielialalääkettä jos olen käynyt lääkärissä jotain vaivaa näyttämässä

Minulle on. Vaivaan sain sitten onneksi toimivankin hoidon omilla rahoilla yksityiseltä puolelta.

Vierailija
80/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan

"Teet hammashoidot ja kirurgiset toimenpiteet myös? No oma synnytys ei taida tulla eteen?"

Särkevä hammas lähti tongeilla ja ennalta ehkäisevästi pesee hampaita ja käyttää hammaslankaa enkä välitä muutenkaan makeasta niin sokeriherkut ei ole hampaitani pilannut.

Tikkaaminen on hoitunut tähän asti itseltä kun ei välitä millainen arpi jää ja vieras esineetkin olen kaivanut itse ihon alta. Muita kirurgisia toimenpiteitä en ole ainakaan vielä tarvinut.