Miksi niin moni mies pelkää lääkäreitä ja kaikkia tutkimuksia?
Tiedän vaikka kuinka monta tällaista jotka eivät ole käyneet hammaslääkärissä tai verikokeissa 15 vuoteen ja jotka ämpyilevät vastaan jopa siinä vaiheessa kun jotain todella pitäisi tutkia, on oireita tai hengitys haisee raadolta. Naisilla tätä ei juurikaan esiinny.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hoidetaan, naiset ei. Syy on aina kuukautisissa.
Suurin osa terveydenhuollon resursseista käyttöön naisten hoitoon, mutta silti palstanaisilla on pokkaa yrittää väittää mustaa valkoiseksi ja uhriutua tästäkin asiasta faktatiedon vastaisesti.
Niin no niitä resursseja on vähän vaikea käyttää miehiin jotka eivät sinne lääkäriin mene vaikka mikä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saattaa tulla kuolemantuomio ja väliajaksi invalidisoiva lääkitys.
Eihän niitä lääkkeitä ole pakko ottaa, kaataa vessasta alas ne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni nainen ei lähde väkivaltaisesta parisuhteesta?
Useiden tutkimusten mukaan lesbosuhteissa esiintyy eniten lähisuhdeväkivaltaa.
Naisten elinikä olisi miehiä alempi jos pillulääkäreitä ei olisi.
Ovat edelleen joka tasolla lapsia aikuisessa koossa.
Nainen tulkitsee, että mies ei mene lääkäriin, koska pelkää mennä. Jaha.
Samalla nainen hyppää lääkärissä, kun vähän jossain tuntui särkyä, ostaa luontaistuotteita, tarkkailee sairaalloisen tarkasti ruokavaliotaan, rasvaa ihoaan tauotta, osallistuu uskomushoitoihin ja niin edelleen. On alle viisikymppisenä henkisesti täysin romuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa terveydenhuollon resursseista käyttöön naisten hoitoon, mutta silti palstanaisilla on pokkaa yrittää väittää mustaa valkoiseksi ja uhriutua tästäkin asiasta faktatiedon vastaisesti.
Niin, valitettavasti ne on naiset jotka on raskaana, ja naiset jotka synnyttää, ja naiset jotka joutuu hakemaan ehkäisynkin.
Jos nämä kaikki poistetaan laskelmista, eroa ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole yleensä niin että terveydenhuolto ämpyilee vastaan.
Ei tosiaankaan, monella olisi kattava työterveyshuolto mutta edes mihinkään ikätarkastuksiin ei mennä kun pelottaa.
Työterveyshuollossa sinun työnantaja on se maksava asiakas eikä sinun mielipiteellä ole lopulta merkitystä kun työnantaja päättää mitkä hoidot hyväksytään ja mitkä ei
Tavanomaiset tutkimukset ja verikokeet tehdään ihan tasan joka paikassa. Turha esittää että on työnantajasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saattaa tulla kuolemantuomio ja väliajaksi invalidisoiva lääkitys.
Meinaaks ne että kuoleman voi välttää jos joku ei sitä ääneen sano?
Niinpä. Sen sijaan ennenaikaisen kuoleman voi usein välttää menemällä ajoissa lääkäriin ja tutkimuksiin. Tämä logiikka ei ilmeisesti ole kaikille avautunut.
Mikä takia haluaisin vapaaehtoisesti pitkittää kärsimystäni? Ei tältä pallolta ainakaan vielä ole kukaan päässyt hengissä pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni nainen ei lähde väkivaltaisesta parisuhteesta?
Useiden tutkimusten mukaan lesbosuhteissa esiintyy eniten lähisuhdeväkivaltaa.
Ei, tuo on oikaistu monet kerrat. Lesbot ovat kokeneet enemmän väkivaltaa mutta kun tapaukset perattiin, huomattiin että se väkivalta olikin tapahtunut usein nuoruuden heterosuhteessa. Väkivaltaa koettiin usein siinä kohtaa kun suhde päättyi/ tultiin ns. kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Paha miehenä mennä lääkäriin kun olen itse 2,5 vuotta yrittänyt saada aikaa terveys tarkastukseen ja koko aikana olen kaksi aikaa saanut jotka on peruttu vedoten hoitohenkilokunta pulaan. Aikasemmat kerrat kun sai ajan vaikka kello yhdeksäksi aamulla niin joka kerta siellä istuu vielä yhdeksä aikaan illalla kun työikäinen mies on arvo asteikossa aivan viimeisenä ketä hoidetaan. Viimeinen niitti oli kun itse istuin olkapää pois paikoiltaan yhdeksän tuntia odottamassa vaikka oli aika varattuna että pääsisin lääkäriin että sen saisi takaisin paikoilleen niin sinä aikana tuli 26 äitiä ilman ajanvarausta pienen jani-petterinsä tai maija-liisan kanssa vaatimaan hoitoa kun on hieman nuhaa mutta ei mitään vakavaa. Itse en saanut koko aika edes särkylääkettä vaikka kaikki voi kuvitella kuinka kipeä pois paikaltaan oleva olkapää on. Joten miksi mennä lääkäriin kun ei sieltä hoitoa saa mutta lasku tulee kyllä joka kerta
Jos sinulla on ylimääräinen satanen ja risat, pääset Pihlajalinnan MIEHILLE tarkoitettuun tarkastukseen. Ole hyvä ja katso netistä tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valitettavasti ne on naiset jotka on raskaana, ja naiset jotka synnyttää, ja naiset jotka joutuu hakemaan ehkäisynkin.
Jos nämä kaikki poistetaan laskelmista, eroa ei juuri ole.
Laitapa lähde tuolle väitteelle, kiitos. Taisit keksiä nuo laskelmat omasta pienestä päästäsi? 😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten vaivat ovat joko rinnoissa, pillussa tai päässä?
Miehilläkin yleisin syöpä on kyrvän lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulkitsee, että mies ei mene lääkäriin, koska pelkää mennä. Jaha.
Samalla nainen hyppää lääkärissä, kun vähän jossain tuntui särkyä, ostaa luontaistuotteita, tarkkailee sairaalloisen tarkasti ruokavaliotaan, rasvaa ihoaan tauotta, osallistuu uskomushoitoihin ja niin edelleen. On alle viisikymppisenä henkisesti täysin romuna.
Ja siihen pitää sitten hakea mielenterveys pillereitä. SSRI lääkkeiden suurin käyttäjä yleisö on keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten vaivat ovat joko rinnoissa, pillussa tai päässä?
Niin, sulla ei ole kahta ensin mainittua...vain pää jää jäljelle.
Syynä on lääkäreiden valta, jota kaikki lääkärit käyttävät väärin. Lainsäädännöllä tätä valtaa tulisi purkaa. Lääkärit "hoitavat" sairauksia eivät ihmisiä. Tässä syy. Inhimillistä kohtelua en ole koskaan lääkästä saanut, eikä mitään saa kyseenalaistaa.
No pelkäähän naisetkin mieslääkäreitä jos pitää alapäätä tai rintoja tutkituttaa?
En ole huomannut, että tämä koskisi erityisesti miehiä, mutta melko muulimaista käytöstä on itselläkin tullut nähtyä.
Omastakin mielestä monet tutkimukset tuntuu noloilta, mutta onhan se huomattavasti parempi käydä muutamassa nolossa toimenpiteessä kuin joutua vaikka syöpähoitoon.
Paha miehenä mennä lääkäriin kun olen itse 2,5 vuotta yrittänyt saada aikaa terveys tarkastukseen ja koko aikana olen kaksi aikaa saanut jotka on peruttu vedoten hoitohenkilokunta pulaan. Aikasemmat kerrat kun sai ajan vaikka kello yhdeksäksi aamulla niin joka kerta siellä istuu vielä yhdeksä aikaan illalla kun työikäinen mies on arvo asteikossa aivan viimeisenä ketä hoidetaan. Viimeinen niitti oli kun itse istuin olkapää pois paikoiltaan yhdeksän tuntia odottamassa vaikka oli aika varattuna että pääsisin lääkäriin että sen saisi takaisin paikoilleen niin sinä aikana tuli 26 äitiä ilman ajanvarausta pienen jani-petterinsä tai maija-liisan kanssa vaatimaan hoitoa kun on hieman nuhaa mutta ei mitään vakavaa. Itse en saanut koko aika edes särkylääkettä vaikka kaikki voi kuvitella kuinka kipeä pois paikaltaan oleva olkapää on. Joten miksi mennä lääkäriin kun ei sieltä hoitoa saa mutta lasku tulee kyllä joka kerta