Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni mies pelkää lääkäreitä ja kaikkia tutkimuksia?

Vierailija
27.10.2024 |

Tiedän vaikka kuinka monta tällaista jotka eivät ole käyneet hammaslääkärissä tai verikokeissa 15 vuoteen ja jotka ämpyilevät vastaan jopa siinä vaiheessa kun jotain todella pitäisi tutkia, on oireita tai hengitys haisee raadolta. Naisilla tätä ei juurikaan esiinny. 

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole yleensä niin että terveydenhuolto ämpyilee vastaan. 

Vierailija
2/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen luottamuspula.       Eutanasia olisi parempi hoito. 

Siinä ei tarvitse käydä tutkimuksissa vaan nopeasti henki pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole yleensä niin että terveydenhuolto ämpyilee vastaan. 

Ei tosiaankaan, monella olisi kattava työterveyshuolto mutta edes mihinkään ikätarkastuksiin ei mennä kun pelottaa. 

Vierailija
4/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä. Mun mies on kans yks saakelin vellihousu, joka ei kykene menemään edes hammaslääkäriin. Joo, voi siellä sattua ja olla epämukavaa, yhyy, mutta jos minä ja lapsetkin kestetään niin luulisi että hänkin kestäisi. 

Vierailija
5/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesflunssa

Vierailija
6/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ollut käynyt yli 10 vuoteen hammaslääkärissä, kun aloimme tapailemaan. Hänellä on kyllä hyvä terveysvakuutus, minkä kautta kävi lääkärintarkastuksissa, mutta suunterveyttä ei oltu tarkastettu yli vuosikymmeneen, mikä on erikoista ottaen huomioon, että suun sairaudet voivat levitä koko kehoon (verenkierto, aivot, yms.).

kyllähän hän loukkaantui ja mökötti, kun pyysin häntä tarkastukseen. Onneksi mitään ikää ei löytynyt, mutta hammaskiveä rapsuteltiin. 

Vierailija
7/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä. Mun mies on kans yks saakelin vellihousu, joka ei kykene menemään edes hammaslääkäriin. Joo, voi siellä sattua ja olla epämukavaa, yhyy, mutta jos minä ja lapsetkin kestetään niin luulisi että hänkin kestäisi. 

Täällä sama. Miehellä on niin epäterveellinen ruokavalio ja ikä alkaa vitosella että pyysin että voisinko saada synttärilahjaksi sellaisen että hän käy tsekkaamassa veriarvot ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen. Ei voi, liikaa vaadittu, uhriutui ja kitisi että painostetaan. Joskus tuntuu että sitä on naimisissa ison lapsen tai muulin kanssa. 

Vierailija
8/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesflunssa

Selitätkö vähän millä naisen logiikalla tuo liittyy aloitukseen? 

Vierailija
9/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suoraan sanottuna kiristin suhteen alussa miestäni sillä, että tarkastuksessa on käytävä, muuten ei enää pussailla. Edellisestä käynnistä oli vuosikymmen.

Omat hampaani on oiottu yksityisellä ja pidän niistä hyvää huolto. Pelkkä harjaus ei riitä! En halua olla suhteesa henkilön kanssa joka vähät välittää terveydestään.

Vierailija
10/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saattaa tulla kuolemantuomio ja väliajaksi invalidisoiva lääkitys.

Vierailija
11/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Miehellä on niin epäterveellinen ruokavalio ja ikä alkaa vitosella että pyysin että voisinko saada synttärilahjaksi sellaisen että hän käy tsekkaamassa veriarvot ekaa kertaa varmaan 20 vuoteen. Ei voi, liikaa vaadittu, uhriutui ja kitisi että painostetaan. Joskus tuntuu että sitä on naimisissa ison lapsen tai muulin kanssa. 

Oma kehoa, oma asia.

Vierailija
12/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Käyn itse lääkärissä ja hoidatan vaivani, mutta naisia ei elämässäni oo näkynyt. Eli liittysköhän siihen että nainen jättää heti jos mies todistetaan lääkärin voimalla heikoksi tai muuten epäkelvoksi.

Vierailija
13/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mikä? 

Vierailija
14/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat vähän turhia. Kirjoittavat vain mielialalääkkeitä kaikille. Jos on käsi tai jalka poikki niin silloin lääkäreistä on apua. Henkilö kyllä itse tietää mitä tarvitsee. Se on toinen asia suostuuko lääkäri kirjoittamaan sitä. Yleensä ei suostu.

Vierailija
15/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että tämä palsta on tyhmien ä mmien koti.

Vierailija
16/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa koko kekustelu täynnä.

Vierailija
17/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä irtosi jo hammaskin, saatana. Juu, turha kuvitella että saa seksiä, en mene niin lähelle tuota parodontiittisuuta. 

Vierailija
18/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa koko kekustelu täynnä.

Vihaanko lastani jos painostan hänet hammaslääkäriin? 

Vierailija
19/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut asiaa keski-ikäisellä miehellä päivystykseen kun kuumeilu oli ohi, niin nyt sitten on vuodettu räkää muutama kuukausi. En jaksa kerjätä hoitoon pääsyä, kun en päässyt hoitoon akuutimnassa vaiheessa. Oikeasti oli jo silloin kynnys soittaa. Nyt on taas hetken työterveys niin jos sieltä saisi apua.

Vierailija
20/189 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaaks ne että kuoleman voi välttää jos joku ei sitä ääneen sano?