Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selän takana ilkeilevä anoppi

Vierailija
17.09.2023 |

Minun anoppini ilkeilee minulle aina miehen selän takana. Ei koskaan kun mies on kuulemassa.
Ihan kaikesta: minulla on liian lyhyt tai liian tätimainen mekko. Hiuksetkin on taas niin rumasti leikattu. Hyi kamala kun valitsit liian tumman meikkivoiteen. Kyllä minun aikanani me pukeuduimme nätimmin ja miksi sulla ei ole hajuvettä ja voisit kyllä hymyillä enemmän...
No nämä ovat vaan muutama esimerkki.
Onko siis ihan totta, että anopit eivät voi sietää miniöitä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta sisään, toisesta ulos, on paras taktiikka

Vierailija
2/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini vihasi minua jo ennen kuin tavattiinkaan. Nykyään emme ole tekemisissä kuin "pakolliset".

Ota ihan reilusti hajurakoa, äläkä jää hänen kanssaan kahden. Mikäli miehesi ei usko äitinsä myrkyllisyyttä, nauhoita todisteita puhelimella.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta sisään, toisesta ulos, on paras taktiikka

Ei tarvitse alistua ilkeilevän anopin kynnysmatoksi.

Vierailija
4/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen anopin kanssa ei jäädä kahdestaan.

Vierailija
5/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut miehelle asiasta?

Mitä hän sanoo?

En jäisi anopin kanssa kahdestaan.

Ja jos tuollaista kommenttia tulisi, hynyilisin leveästi ja kysyisin, milå anopin ongelma on / nauraisin ääneen / kommentoisin anopin jo tuon iän saavuttaneena tietävän, ettei normaaliin kanssakäymiseen kuulu toisen ihmisen ulkonäön negatiivinen kommentointi ja päälle ymmärtävä hymy.

Pääasia on, ettet alistu tuohon. Ja että mies tietää asiasta.

Vierailija
6/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli ilkeä anoppi

Vierailija
7/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla tekemisissä? En minä ainakaan olisi, jos en tuntisi itseäni hyväksytyksi.

Vierailija
8/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kertoa miehelle.

Hyvä vastaus anopin ilkeilyyn on heleä nauru ja ihan kunnollisella äänellä vastaaminen " totta, ei tämä mekko / hiusmalli / meikkivoide sinulle martta sopisikaan!" Ja iloinen nauru päälle.

Vierailija
9/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on kertoa miehelle.

Hyvä vastaus anopin ilkeilyyn on heleä nauru ja ihan kunnollisella äänellä vastaaminen " totta, ei tämä mekko / hiusmalli / meikkivoide sinulle martta sopisikaan!" Ja iloinen nauru päälle.

Ei, vaan anopin välttely.

Vierailija
10/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vierittää syyn omista mielenterveysongelmistaan anopille. Huoh!

Vierailija
11/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillinen vanha suomalainen akka, ei rajoitu vain anoppeihin. Lähde meneen ja lopeta kaikki kanssakäyminen sen kanssa. Mies hoitakoon yksin ne pakolliset, jos ei eroa ja napanuoran katkaisua vanhempiinsa ole vielä(kään?) tehnyt.

Vierailija
12/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi hullu

Vierailija
13/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sunnuntaisia katkerien vanhojenpiikojen vakioprovoja miehet ja anopit. Keksi jotain uutta!

Vierailija
14/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttua on, arvostelevat päin naamaa, esim. mun anoppi sano, että mun housut lahkeet liian lyhyet, ja

sinä se et tiedä elämästä yhtään mitään, olen 56 v, että kyllä tähän ikään jo on sattunut kaikenlaista.

Vierailija
15/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella rasittavalta ihmiseltä ap.

Vierailija
16/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Koko ajan mutisee jopa kuulleni ulkonäöstä, vaatteista ja kaikesta muusta. Itse ei kestäisi 1/4 sanaa itsestään. Välttelen. 

Vierailija
17/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi hullu

Ei anoppi välttämättä hullu ole. Voi olla ihan vaan ilkeä ihminen.

Vierailija
18/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kesken olon välttely, vaikka excuse me, käväisen toiletissa. Tai pyydä kaikki huomautukset kirjallisena, niin että käsittelette niitä sitten miehen kanssa kokouksessa. Mutta eka parempi.

Vierailija
19/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa käytöstä anopilta. Vaikka ei miniästä tykkäisikään, niin miksi huomautella tyhjänpäiväisistä asioista yleensä kenellekään. Pidän outona tuollaisiin henkilökohtaisuuksiin menemistä, mutta suhtaudun pienellä varauksella aloittajan juttuun. Ihmisillä kun on tapana vähän liioitella ja värittää tarinoita, ja toiset loukkaantuu herkästi ja saattavat jopa kuvitella toisten sanomisia loukkauksiksi.

Vierailija
20/39 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä tapasin tulevan anoppini ensimmäisen kerran ja kättelimme, hän käänsi päänsä pois minusta. En ole koskaan tuota ymmärtänyt.