Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?
Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?
Kommentit (268)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tässä. Yleensä kyllä ehdotan tapaamista nopeasti, jos olen oikeasti tarpeeksi kovasti kiinnostunut. Toki joskus elämässä on niin kovia kiireitä hetkellisesti tai muuten vain fiilis puuttuu, etten näinkään tee. Mutta fakta on, että ne naiset joiden kanssa horisen pitkään sovelluksissa, mutten meinaa viedä asiaa eteenpäin, en oikein vain ole tarpeeksi kiinnostunut heistä. On vähän sellainen 50/50-fiilis, että joo voisin tavata, mutta toisaalta ihan sama vaikka en. En vain jaksa panostaa tarpeeksi. Mutta tämäkin voi riippua kulloisestakin mielentilasta tai elämänvaiheesta. Esimerkiksi kerrankin matchasin yhden tytön kanssa ja vähän juteltiin, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten matchasin uudelleen vuotta myöhemmin ja heti innoissani ehdotin tapaamista, ja kivaa olikin. Satuin vain olemaan erilaisella päällä silloin.
Mitäpä jos lakkaisit mätsäämästä tällaisten
Miten minä muka tiedän naisen luonteen ja yhteensopivuuden vain katsomalla tämän kuvia ennen kuin matchi tapahtuu? Vai haluatko, että valitsen naisen pelkästään ulkonäön takia enkä välitä mistään muusta? Ja kyllä minäkin miehenä saan aika paljon matcheja, jotka eivät vastaa yhdelläkään viestillä tervehdykseeni. Tämä on vielä erikoisempaa, koska naiset yleensä ovat valikoivampia, kun taas meidän miesten, jopa minun kaltaisen aika hyvännäköisen sellaisen, pitää joskus swaipata vähän liikaakin oikealle, että saa edes jotain kohtalaisen kiinnostavaa. En minä "tuhlaa" yhtään enempää kenenkään aikaa kuin he minun. Sitä paitsi, jos viestejä on vaihdettu puolin ja toisin, se osoittaa, että keskustelu on jo itsessään ollut ihan antoisaa. Omituinen kaikki tai ei mitään-asenne sinulla.
Lainaus
Mikset sitten muuta muualle Eurooppaan? Suomessa ei kummankaan sukupuolen kuulu maksaa enempää.
Niin teinkin pari vuotta sitten. Mutta eiköhän Suomestakin muutama hyvä mies vielä löydy, vaikka yleinen aivopesu onkin onnistunut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Avauksessa taas yksi esimerkki nykyfeminismistä jossa naiselta ei voi odottaa mitään perinteiseen sukupuolirooliin asettumista mutta mieheltä vaaditaan kuitenkin perinteistä roolia. Ja sitten sitä miehen perinteistä roolia perustellaan jollain luontaisilla eroilla sukupuolten välillä mutta mitään luontaisia eroja ei sitten monissa muissa asioissa olekaan vaan se on patriarkaatin rakenteita. Hohhoijaa.
Kannattaa tosiaan tutustua aiheeseen niin ymmärrys voi syventyä. Ja toki odottaa, että arvonsa ymmärtävä ja perinteisen roolin haluava nainen tulee vastaan. Meitäkin on. Mutta poikien kanssa emme lähde leikkimään, kaikella hyvällä.
Ai aloitetta? Eiköhän metoo estä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei aikuisena miehenä kiinnosta päätyä rooliin jossa minulta odotetaan jotain viihdyttäjän roolia ja aloitteiden tekemisiä jatkuvasti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö hyvässä suhteessa tekisi myös aloitteita ja järjestäisi vaikka yllätyksiä tms.
Vaikea kyllä kuvitella, miten kukaan nainen voisi eksyä suhteesen kanssasi jos et ota sitä roolia että sitä rakennat. Eikä sitä oikein voi rakentaa muuten kuin tapaamisia järjestämällä. No, ehkä tilaat jonkun postimyyntivaimon sitten?
Hienosti taas väärinymmärretty ja perään vielä henkilööm meneviä loukkauksia. Se että en välttämättä tee ensimmäistä aloitetta treffeille ei tarkoita että olisin koko suhteessa täysin aloitekyvytön perässävedettävä nahjus kuten AP sen olettaa.
Miten niin yhdet tai kahdet? Minä miehenä olen järjestänyt noin 50 treffit, kunnes tajusin että ne eivät tule johtamaan yhtään mihinkään. Entä jos seuraava onkin kivempi...
"Tuommoisen joustamattomuuden takia voi mennä ohi monikin hyvä potentiaalinen kumppani. En ymmärrä."
Ei mene. En pidä potentiaalisena kumppanina miestä jolle joudun tyrkyttämään itseäni. Jos mies peruu tapaamisen, hän ehdottaa uutta tai sitten jätetään kokonaan tapaamatta, piste. Miksi kiinnostunut mies ei ehdottaisi uutta tapaamista? Ensitreffien ehdottamisessa olen siinä määrin joustava että saatan hieman vihjailla siihen suuntaan, mutta itse en koskaan ole se joka esittää kysymyksen. Omalla käytökselläni saan miehen halutessani helposti ehdottamaan, mutta parempi on jos ei tarvitse turvautua siihen ja mies osaa ehdottaa tapaamista muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
"Tuommoisen joustamattomuuden takia voi mennä ohi monikin hyvä potentiaalinen kumppani. En ymmärrä."
Ei mene. En pidä potentiaalisena kumppanina miestä jolle joudun tyrkyttämään itseäni. Jos mies peruu tapaamisen, hän ehdottaa uutta tai sitten jätetään kokonaan tapaamatta, piste. Miksi kiinnostunut mies ei ehdottaisi uutta tapaamista? Ensitreffien ehdottamisessa olen siinä määrin joustava että saatan hieman vihjailla siihen suuntaan, mutta itse en koskaan ole se joka esittää kysymyksen. Omalla käytökselläni saan miehen halutessani helposti ehdottamaan, mutta parempi on jos ei tarvitse turvautua siihen ja mies osaa ehdottaa tapaamista muutenkin.
mitä alemman tason mies sitä enemmän sitä kiinnostaa panostaa. Valintoja elämä täynnä.
Onglemahan on suuri, nuoret naiset saavat liikaakin huomiota papoilta ja nelikymppiset mummot eivät taas keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä alemman tason mies sitä enemmän sitä kiinnostaa panostaa. Valintoja elämä täynnä.
Juujuu, niin varmasti. Kyllä kuule juuri ne tasokkaimmat miehet panostavat, jos kohtaavat kiinnostavan naisen. Itse en enää koskaan ala jahtaamaan miestä, koska sellaista odottavat miehet ovat niitä paskimpia. Vaikka tietysti ovat omasta mielestään huippumiehiä kun on kymmenen naista samaan aikaan ruikuttamassa heiltä tapaamista. En alistu tuohon enää, sori.
Muutama kerran kun olen kysynyt Tinderissä mieheltä, että haluaisiko hän tavata vaikka kahden viikon päästä lauantaina tai sunnuntaina, niin saan vastaukseksi: "en osaa vielä sanoa niin pitkälle, täytyy katsoa tilannetta lähempänä." Mietin vaan, että miksei sitä tapaamista vaan voi sopia jo hyvissä ajoin ennakkoon? Jos itselle tulee jokin este, niin sitten vaan peruu/siirtää ne toiseen ajankohtaan. Kyllä minä ainakin varaan itselleni esim. Hammashoitoa, kampaajaa ja lomia usein viikkoja ennakkoon ja olen ostanut konsetti-/teatterilippujakin puoli vuotta etukäteen, niin miten ihmeessä ei voi sopia jotain yksinkertaisia treffejä parin viikon päähän? Tai sitten sitä tyyppiä ei vaan kiinnosta. Tosi turhauttavaa.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat jotain, niin varmin (ja usein ainoa) tapa saada se on pyytää itse.
Ongelma on se, että usein tai joskus siinä käy niin, että miesten kiinnostus lopahtaa, kun nainen kutsuu treffeille.
Ei se lopahda. Jos mies ei kysyttäessä lähde treffeille, ei hän koskaan ole ollutkaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies peruu tapaamisen, hän ehdottaa uutta tai sitten jätetään kokonaan tapaamatta, piste.
No yleensä protokollan mukaan se henkilö, joka on perunut tapaamisen, oli kyse treffeistä tai vaikka työhaastattelusta, on sen henkilön tehtävä ehdottaa uutta ajankohtaa tapaamiselle.
Kerran kun minä Tinderissä kutsuin miehen treffeille, poisti hän matchin. Sitten vuoden kuluttua hän lähetti minulle uudelleen tykkäyksen. Tein tahallani matchin ja kysyin, että miksi hän tykkää minusta uudelleen kun vuosi sitten hän kieltäytyi treffikutsusta, jolloin hän alkoi väittää, ettei muista minua.
Voin kyllä keskustella kohteliaasti kanssasi ilman sen kummenpia, sillä kohta kuitenkin sanot "Minun mieheni...".
Me Too. Ihan oikeasti - todella vaikeaa lähestyä naisia livenä nykyään.
Nykyään viisikymppiset hiiva-akatkin ovat itekseen, kuvittelevat olevansa Marilyn Monroe. Miehet hakkaa hanskaansa netin voimalla, hyvin menee!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään viisikymppiset hiiva-akatkin ovat itekseen, kuvittelevat olevansa Marilyn Monroe. Miehet hakkaa hanskaansa netin voimalla, hyvin menee!
Tämä, nuo hiiva-akat eivät sentään loukkaannu siitä että heitä lähestytään. Miksei kaikenmoisia leluja noilla mummoillakin ole.
LouLou kirjoitti:
Muutama kerran kun olen kysynyt Tinderissä mieheltä, että haluaisiko hän tavata vaikka kahden viikon päästä lauantaina tai sunnuntaina, niin saan vastaukseksi: "en osaa vielä sanoa niin pitkälle, täytyy katsoa tilannetta lähempänä." Mietin vaan, että miksei sitä tapaamista vaan voi sopia jo hyvissä ajoin ennakkoon? Jos itselle tulee jokin este, niin sitten vaan peruu/siirtää ne toiseen ajankohtaan. Kyllä minä ainakin varaan itselleni esim. Hammashoitoa, kampaajaa ja lomia usein viikkoja ennakkoon ja olen ostanut konsetti-/teatterilippujakin puoli vuotta etukäteen, niin miten ihmeessä ei voi sopia jotain yksinkertaisia treffejä parin viikon päähän? Tai sitten sitä tyyppiä ei vaan kiinnosta. Tosi turhauttavaa.
Tämä on suomeksi "voidaan tavata ellei tule mitään parempaa ehdotusta ennen sitä".
Tuommoisen joustamattomuuden takia voi mennä ohi monikin hyvä potentiaalinen kumppani. En ymmärrä.