Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?

Vierailija
26.10.2024 |

Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä hyvä homma, että itselle on löytynyt rakastava normaali nainen. Löytyi paikalliselta tanssilavalta. Upea, älykäs, kauniskin vielä ja samoilla aalloilla. Eipä tarvinnut kummankaan varrota aloitteentekoja. Jos tämä jostain syystä karahtaisi kivikkoon, niin näiden kirjoitusten perusteella, elelisin lopun elämää yksistään. Ainakaan en kyllä lähtisi miltään sivustoilta etsimään. Näissä suorissa kohtaamisissa, näkee kyllä heti, onko vetoa. 

Sorry Kalevi, tanssilavat eivät ole enää olleet muodissa tapaamispaikkoina kuuteenkymmeneen vuoteen.

Jotain virittelyä toki perinteen herättämisestä henkiin on ollut kuluvana vuonna, mutta eiköhän sekin mene ohi kun trenditietoiset ja influensserit kyllästyvät asiaan.

Vierailija
142/268 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hauska väite tuosta vauvan antamisesta. Miehenä kyllä arvostan sitä, että naisen kärsii raskauden vaivat ja synnytyksen tuskat, mutta väite lasten antamisesta on nykypäivänä vähän absurdi. Päinvastoin isän osuutta pyritään koko ajan vähättelemään ja kun naiset puhuvat perheestään niin se on hän ja lapset, miehen osuus jää minimaliseksi jos edes mainitaan.

Niin paitsi jos pitää tehdä kotitöitä, olla vanhempainvapaalla tai maksaa jotain. Silloin kyllä huudetaan kurkkusuorana miestä paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suurimpia oppeja elämässäni on ollut että naisen ei kannata tehdä aloitetta. Jos mies ei tee niin ei ole kiinnostunut tai ei ole sen arvoinen.

Vierailija
144/268 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.

Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.

Ap

Ja miksi et samalla vaivalla kysy haluaisiko mies lähteä kanssasi?

Koska silloin joutuisi itse maksamaan oman festarilippunsa.

Miehen kuuluu maksaa. Muualla Euro

En nyt ehkä noin paljoa kärjistäisi vaatimuksesta sänkypuuhista jos maksaa treffit, mutta on siinä sellainen totuus, että jos mies maksaa treffit niin vastaavasti naiset sitten kunnioittavat miestä ja antavat rahalle vastinetta eivätkä karkaa pois heti ensimmäisen tilaisuuden tullen. Treffit katsotaan yhdessä loppuun ja osoitetaan miehelle ja muille paikalla oleville ihmisille selvästi, että ollaan treffipari eikä vältellä normaalia kontaktia tai kohteliaisuudenosoituksia. Suomessa naiset eivät tätä osaa ja sitten ihmettelevät kun miehet eivät jaksa panostaa treffeille.

Vierailija
145/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee aloitetta koska syyte tulee helposti, tätähän naiset halus.

Ai kun juttelet esim Tinderissä ja nainen vihjaa, että viikonloppuna sopisi treffit, et voi pyytää treffeille? Koska pelkäät syytettä? No hyvä. Sun kannattaa olla yksin, ainakin kunnes kasvat aikuiseksi.

Vierailija
146/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä olen myös pari kertaa Tinderissä viestitellyt miehen kanssa viikkoja ja aina vaan mies on vienyt keskustelua eteenpäin, kunnes olen viimein kyllästynyt odottamaan treffikutsua. Se on hyvä, jos ensin tutustuu viestittelemällä, mutta ei sen viestittelyn tarvii kestää viikkoja.

Kerro miehelle mitä haluat.

Moni nainen nimenomaan haluaa viestitellä ensin viikkoja, jotta voi olla varma. Miehethän ne yleensä olisi nopeammin tapaamassa.

Vierailija
147/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on se, että naiset feidaavat heti jos yritän sopia jotain tapaamisia. En tiedä miksi näin tapahtuu, mutta annan naisten olla tässä suhteessa aloitteellisia.

AP avasi kuitenkin hienon paikan kutsua toinen ulos. Mies ei vaan tajunnut tai halunnut. Syitä haluamattomuuteen on mahdollisesti monia, mutta ekana tulee mieleen, ettei hän vaan ollut oikeasti kiinnostunut tai sitten on huijannut kuvansa, ikänsä tai pituutensa eikä halua jäädä kiinni.

Vierailija
148/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus

Naiset vaati tasa-arvoa, älkää valittako kun emme maksa

Kuka on valittanut? Ja aikamoista yleistystä.

t. Nainen

Ei tasa-arvo muutenkaan poista sukupuolia ja eroavaisuuksia ihmisten välillä. Se vaan haluaisi taata kaikille samat mahdollisuudet ja oikeudet sukupuolesta, väristä, seksuaalisesta suuntautumisesta jne riippumatta.

Seurustelu ja kumppanin etsiminen on vähän eri asia. Siinä kun on yleensä se nainen ja se mies, niin sukupuoliroolit on yhä läsnä. Jos mies haluaa naisen, kannattaa käyttäytyä herrasmiesmäisesti, mahikset on paljon korkeammat.

Vierailija
149/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee aloitetta koska syyte tulee helposti, tätähän naiset halus.

Paljon turvallisempaa käydä joko maksullisen naisen luona tai hoitaa homma itse tai miesporukassa. Ei tule poliisi rimputtelemaan syytekirjelmien kanssa että nyt olette raisk

Kuin? Voihan se maksullinenkin väittää sun raiskanneen hänet. Tai että et ole maksanut hänelle sovittua summaa.

Jos miesporukassa haluat hoitaa hommat, niin kannattaa miettiä, oletko hetero lainkaan.

Vierailija
150/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riski on todella suuri että nainen ei tykkää ulkonäöstä jolloin nainen haastaa oikeuteen ahdistelusta ja häirinnästä. Metoo pilasi deitti kulttuurista tämän osion että mies ei käytännössä voi tehdä aloitetta todella suurien riskien takia ja naiset ei halua tehdä aloitetta. Tämän korjaamiseen on tasan kaksi vaihtoehtoa ja ne on molemmat naisten käsissä. Naisten pitäisi lopettaa miesten haastaminen oikeuteen että miesten riskit elämänsä tuhoamiseen laskisi tai naisten pitäisi alkaa tekemään ne aloitteet

Älä lääpi tuntemattomia naisia.

Ja linkki yhteenkin uutiseen, missä kerrotaan, että treffikutsun takia on haastettu oikeuteen.

Vierailija
151/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hauska väite tuosta vauvan antamisesta. Miehenä kyllä arvostan sitä, että naisen kärsii raskauden vaivat ja synnytyksen tuskat, mutta väite lasten antamisesta on nykypäivänä vähän absurdi. Päinvastoin isän osuutta pyritään koko ajan vähättelemään ja kun naiset puhuvat perheestään niin se on hän ja lapset, miehen osuus jää minimaliseksi jos edes mainitaan.

Niin paitsi jos pitää tehdä kotitöitä, olla vanhempainvapaalla tai maksaa jotain. Silloin kyllä huudetaan kurkkusuorana miestä paikalle.

Isyyshän on täysin keksitty kulttuurinen meemi. Siittäjällä ei ole mitään roolia nisäkkäiden lastenhoidossa. Linnuilla on

Avioliitto on aiemmin perustunut siihen, että mies huolehtii vaimon ja lasten elatuksesta. Nyt kun homma ollaan käännetty niin, että miehet larppaavatkin tyyliin imettäviä äitejä lehmäntissimaitopulloineen, kovin moni fiksu nainen ei enää suostu tällaiseen sekoiluun. Siitä kärsivät kaikkein eniten lapset, jotka saavat todella ala-arvoista kasvatusta ja hoivaa. Koko perimä degeneroituu väärästä ravinnosta ja huonosta hoivasta. Puhumattakaan s eksiorjuuksista ja muusta, jotka sisältyvät perhevaatimukseen

Itse pidän miestä, joka kokee himoa vauvaa kohtaan, outona. Miehellä ei ole luontaista hoivavaistoa. Mutta nykyään maailmalla näkee, kuinka miehet seksuaalisesti mutiloivat entistä nuorempia ja nuorempia, myös vastasyntyneitä. Ja toisaalta apinalaumoissa koiraat varastavat vastasyntyneitä, jos heitä palkitaan siitä ruualla. Samanlainen meininki on ihmisyhteiskunnassa. Suunta on arvatenkin tuotantoeläintalousmainen: lehmiltä viedään vasikat välittömästi omaan karsinaansa, jotta MIES pääsee pumputtamaan lehmän tissiä omaan suuhunsa

Pitkän tähtäimen seurauksena tästä on odotettavissa merkittävä äo:n lasku (ihmiselle tyypillinen älykkyyskehitys häiriintyy väärästä ravinnosta), luontaisen immuniteetin totaalinen romahtaminen (immuunivaste saadaan pitkälti äidinmaidosta), häiriintynyt seksuaalisuus (käsitys naiseudesta ja mieheydestä perversoituu, kun mies imettää, jne.). Varmaan paljon muutakin, mutta nämä nyt ainakin

Vierailija
152/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyyshän on täysin keksitty kulttuurinen meemi. Siittäjällä ei ole mitään roolia nisäkkäiden lastenhoidossa. Linnuilla on

Avioliitto on aiemmin perustunut siihen, että mies huolehtii vaimon ja lasten elatuksesta. Nyt kun homma ollaan käännetty niin, että miehet larppaavatkin tyyliin imettäviä äitejä lehmäntissimaitopulloineen, kovin moni fiksu nain

Yksi selvä vaikutus on ja tulee olemaan myös ihmisten emotionaalisen ja psykologisen kehityksen merkittävä lasku. Ihmisen "terve" psyyke rakentuu pitkälti turvallisen ja rakastavan lapsuusajan päälle, ja koska tätä turvallisuutta hajotetaan nykyään jo raskauden aikana, ja lapsen luontainen hoivaaja eli äiti erotetaan tästä väkipakolla, lapsi elää jatkuvassa stressissä ja kärsimyksessä. Jos ihminen ei koskaan pääse pois ns. "selviytymistilasta", aivojen kehitys estyy. Jo raskauden aikaisen stressin on havaittu periytyvän poikasille kroonisena stressinä

Vierailija
153/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee yrityksiä naisiin koska olen köyhä eli minulla ei ole varaa naisiin.

Vierailija
154/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi suurimpia oppeja elämässäni on ollut että naisen ei kannata tehdä aloitetta. Jos mies ei tee niin ei ole kiinnostunut tai ei ole sen arvoinen.

Saman voi kääntää myös toisin päin jos nainen ei tee aloitetta niin nainen ei ole kiinnostunut tai ei ole sen arvoinen. Nyt eletään tasa-arvon aikakautta eikä pimeää keski aikaa niin ihan tasa-arvoisesti naiset voivat tehdä sen aloitteen.

Ai niin unohdin että aloitteen tekijä maksaa niin sen takia naiset ovat päättäneet epätasa-arvoisesti että se aloitteen teko on vain miesten hommaa...

Vierailija
155/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.

Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.

Ap

Kysyt mieheltä: "lähdetäänkö viikonloppuna tapahtuman X tai ravintolaan Y".

Mikä ongelma.

Ongelma on se, että en halua yksin hoitaa koko hommaa. Mikään ei ole niin iso turn off kuin aloitekyvyttömyys.

Ap

Et halua yksin hoitaa koko hommaa? Eli toisin sanoen et halua itse tehdä yhtään mitään asian eteenpäin viemiseksi. Aloitekyvyttömyys on mielestäsi suurin mielenkiinnon lopettaja. Kuitenkin itse syyllistyt itse aloitekyvyttömyyteen. Olet joko poikkeuksellisen tyhmä tai sitten sinun ei yksinkertaisesti ole koskaan tarvinnut tehdä itse yhtään mitään. 

Vierailija
156/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee yrityksiä naisiin koska olen köyhä eli minulla ei ole varaa naisiin.

Oikein, suomalainen nykyakka on vain turha ja kallis kuluerä joka ottaa moninkertaisesti, antamatta mitään takaisin.

Vierailija
157/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma se on tuokin. Itse rumana miehenä en saa koskaan ketään treffeille, vaikka kysyn ja olen siisti, kohtelias ja keskustelen mielelläni asioista laidasta laitaan. Ravintolassa kun menen juttelemaan, päät kääntyvät ja silloin tällöin tulee naisilta se todella itsetuntoa kohottava kommentti, jossa minua kehotetaan lopettamaan itseni.

Vierailija
158/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on miehen tehdä aloite. Kun sänkyyn asti päästää loppuu homma kuitenkin siihe . Pitää olla normaali pippeli ja vielä pitäis toimiakin . Ei tuollaiseen pysty vastaamaan . 

Vierailija
159/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyt mieheltä: "lähdetäänkö viikonloppuna tapahtuman X tai ravintolaan Y".

Mikä ongelma.

Ongelma on se, että en halua yksin hoitaa koko hommaa. Mikään ei ole niin iso turn off kuin aloitekyvyttömyys.

Ap

Et halua yksin hoitaa koko hommaa? Eli toisin sanoen et halua itse tehdä yhtään mitään asian eteenpäin viemiseksi. Aloitekyvyttömyys on mielestäsi suurin mielenkiinnon lopettaja. Kuitenkin itse syyllistyt itse aloitekyvyttömyyteen. Olet joko poikkeuksellisen tyhmä tai sitten sinun ei yksinkertaisesti ole koskaan tarvinnut tehdä itse yhtään mitään. 

Olen eri, mutta onhan tuo nyt ihan eri asia haluta, ettei yksin hoida koko hommaa kuin ettei itse tekisi mitään asian eteen. Eiköhän paras ole, että molemmat osapuolet osallistuvat asian eteenpäin viemiseen.

Vierailija
160/268 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyky lainsäädännöllä ole aivan selvää että aloitteet on syytä jättää naisten tehtäväksi. Kantakoot naiset vastuun parisuhdeasioista kun kerran heille kyseisellä elämän osaalueella on lainsäädännöllä kaikki valtakin annettu.

On se kyllä aivan järkyttävää että r aiskaukset on kielletty. Paitsi että ai niin, ei olekaan, ei niistä vieläkään joudu edes oikeuden eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan