Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?
Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?
Kommentit (268)
No eikö nainen voi vaan kysyä suoraan.
Itsekin olen oppinut, että naisen ei kannata tehdä aloitetta. Oikeat, miehekkäät miehet tekevät kyllä aloitteen, jos ovat naisesta kiinnostuneita. Naiselta aloitetta odottavat ovat poikkeuksetta luihuja tyyppejä, eivätkä ole aidosti kiinnostuneita juuri siitä kyseisestä naisesta. Jos olisivat, niin tekisivät sen aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen oppinut, että naisen ei kannata tehdä aloitetta. Oikeat, miehekkäät miehet tekevät kyllä aloitteen, jos ovat naisesta kiinnostuneita. Naiselta aloitetta odottavat ovat poikkeuksetta luihuja tyyppejä, eivätkä ole aidosti kiinnostuneita juuri siitä kyseisestä naisesta. Jos olisivat, niin tekisivät sen aloitteen.
Seli seli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti aidosti kiinnostunut mies ehdottaa tapaamista. Miksi ei ehdottaisi? Ehdotteleehan ne tapaamisia instabeibeillekkin, malleille ja laulajille jotka ei koskaan vastaile niiden viesteihin. Miehet kyllä tiedostavat mitä tekevät. Jos nainen lähestyy miestä, mies pitää heti huonona naisena jonka voi saada kaikki ja jota on helppo käyttää hyödyksi. Naisen vaan kannattaa olla varovainen, ei siitä pääse mihinkään. Mitään syytä varomattomuuteen naisen osalta, ei ole.
Sovitaan näin.
Naisissa ei siis enää ole mitään mielenkiintoista koska miehet eivät lähesty.
Oletteko ajatelleet kehittää itseänne jotenkin miehille mieluisaksi?
Väärin ajateltu. Naisten ei tarvitse kehittää itseään lainkaan, koska he ovat jo täydellisiä.
Ilmeisesti he ovat sitten täydellisiä vain toisille naisille.
Sitäkö haette? Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan naisen ei kannata tehdä suoraa aloitetta. Mielenkiintoa voi osoittaa mutta suora aloite naisen puolelta tarkoittaa miehelle helppoa naista, jonka eteen ei tarvitse nähdä ollenkaan vaivaa. Ei kiitos enää.
Sulla lienee sitten kokemusta tuhansista miehistä jotta se olisi tilastollisesti mitenkään pätevä.
Ja sä ihmettelet miksi sinua pidetään helppona?
Koska riskit ovat liian suuret. Voi olla, että rakastuisin ja hetken huuman jälkeen heräisin samasta helvetistä, kuin niin moni on herännyt ennen minua. Ilon työleiriltä, jolta tekeminen ei lopu milloinkaan. Käy töissä, kuskaa mukuloita, tee kotitöitä, nuku liian vähän ja toista kunnes olet vainaa. Välissä voi toki yrittää löytää onnistumisen kokemuksia ja hyvänolontunteita käyttäytymällä kuin hullu kissamummo pankissa ja piinata ihmisiä, joita ei todellakaan vähääkään kiinnosta mitä aivan ihmeellistä se teidän kaikin puolin hyvin keskinkertainen pikku räkänokkanne tänään teki.
Kaipaatko lepoa arjestasi? Ei huolta viikonloppu kalassa kavereiden kanssa keskellä metsää maksaa vain viikon kiukuttelua ennen ja jälkeen reissun, sekä puheluita ja viestejä koko viikonlopun ajan, joilla varmistetaan ettei ainakaan kivaa pääse olemaan.
Olen nähnyt niin monen muuttuvan sieluttomaksi ihmisen kuoreksi, jonkinlaiseksi hiljaa kyhjöttäväksi zombiksi, että taidan sittenkin pelata korttini toisin.
Kyllähän sitä itse haluaisi tavata kys. naisen, kun joskus harvoin saa matchin ja jos keskustelukin (tuntuu) kulkevan, mutta siihenpä se sitten jää. Tähän asti on toistaiseksi 100% ghostattu kun kysyn mahdollista tapaamista tai treffejä.
Totta, kun kysyy suoraan, niin saa turhat jaarittelijat pois listoilta.