Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?
Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat jotain, niin varmin (ja usein ainoa) tapa saada se on pyytää itse.
Ongelma on se, että usein tai joskus siinä käy niin, että miesten kiinnostus lopahtaa, kun nainen kutsuu treffeille.
Ei se lopahda. Jos mies ei kysyttäessä lähde treffeille, ei hän koskaan ole ollutkaan kiinnostunut.
Tuhlannut vain toisen aikaa? Naisena en ymmärrä tätä yhtään. Osa miehistä kaipaa ihmeen paljon huomiota naisilta - niiltäkin kenestä eivät muka pidä.
Vierailija kirjoitti:
Me Too. Ihan oikeasti - todella vaikeaa lähestyä naisia livenä nykyään.
Ihme uhriutumista. Normaaleilla käytöstavoilla pärjää aika pitkälle.
Suomimiehet taas kylvämässä naisvihaa ja käyttämässä aikaa naisista puhumiseen, vaikka sanovat, että eivät välitä.
Jotain ruotua nyt miehet. Ei ole yhdenkään naisen vika, että teillä menee huonosti. Tai ehkä äitinne, mutta sillekin asialle voi tehdä jotain!
En usko että kukaan täyspäinen ja normaali mies selittää mistään metoosta tai lakimuutoksista. Nuo ovat jotain tyyppejä jotka eivät pääse muutenkaan treffeille ja sepittelevät itselleenkin miksi eivät viitsi edes yrittää. Syy tietysti aina muualla kuin itsessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tässä. Yleensä kyllä ehdotan tapaamista nopeasti, jos olen oikeasti tarpeeksi kovasti kiinnostunut. Toki joskus elämässä on niin kovia kiireitä hetkellisesti tai muuten vain fiilis puuttuu, etten näinkään tee. Mutta fakta on, että ne naiset joiden kanssa horisen pitkään sovelluksissa, mutten meinaa viedä asiaa eteenpäin, en oikein vain ole tarpeeksi kiinnostunut heistä. On vähän sellainen 50/50-fiilis, että joo voisin tavata, mutta toisaalta ihan sama vaikka en. En vain jaksa panostaa tarpeeksi. Mutta tämäkin voi riippua kulloisestakin mielentilasta tai elämänvaiheesta. Esimerkiksi kerrankin matchasin yhden tytön kanssa ja vähän juteltiin, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten matchasin uudelleen vuotta myöhemmin ja heti innoissani ehdotin tapaamista, ja kivaa olikin. Satuin vain olemaan erilaisella päällä silloin.
Mätsin voi poistaa siinä vaiheessa kun asia selviää
Vierailija kirjoitti:
En usko että kukaan täyspäinen ja normaali mies selittää mistään metoosta tai lakimuutoksista. Nuo ovat jotain tyyppejä jotka eivät pääse muutenkaan treffeille ja sepittelevät itselleenkin miksi eivät viitsi edes yrittää. Syy tietysti aina muualla kuin itsessä
Jep. Ei ole livenä tullut tällaista ikinä vastaan. Jos ei erota ahdistelua ja tavallista normaali ystävällisyyttä, niin kannattaa alkaa äkkiä opiskella aihetta - jos siis joskus haluaa ihan minkätahansalaista seuraa, ystäviä tai kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuommoisen joustamattomuuden takia voi mennä ohi monikin hyvä potentiaalinen kumppani. En ymmärrä."
Ei mene. En pidä potentiaalisena kumppanina miestä jolle joudun tyrkyttämään itseäni. Jos mies peruu tapaamisen, hän ehdottaa uutta tai sitten jätetään kokonaan tapaamatta, piste. Miksi kiinnostunut mies ei ehdottaisi uutta tapaamista? Ensitreffien ehdottamisessa olen siinä määrin joustava että saatan hieman vihjailla siihen suuntaan, mutta itse en koskaan ole se joka esittää kysymyksen. Omalla käytökselläni saan miehen halutessani helposti ehdottamaan, mutta parempi on jos ei tarvitse turvautua siihen ja mies osaa ehdottaa tapaamista muutenkin.
mitä alemman tason mies sitä enemmän sitä kiinnostaa panostaa. Valintoja elämä täynnä.
Mikäköhän sen miehen tason määrittää jos ei edes naistaan hemmottele. Omasta mielestäni kuuluu nimittäin korkeatasoisen miehen minimivaatimuksiin järjestää ja olla aktiivinen. Itsekin jo 30 niin miehellä pitäisi olla reippaasti kokemustakin tällaisesta, eli ei homma eikä mikään
Täällä jotkut ylilautalaiset inkkelit esittävät kovia vaatimuksiaan, vaikka tosiasiassa heillä ei ole varaa niihin pakkeihinkaan
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet uskalla. He kokevat monesti aloitteellisuudeksi jo oman olemassaolonsa ja sen että vastaavat naisten mahdollisiin viesteihin ja keskustelun aloituksiin. Ja jos ei tee aloitteita niin on helpompi siirtyä takavasemmalle ja uhriutua kun hyvä mies ei kelpaa ja yksin saa olla aina jne.
Seinäruusulla pitää olla vetovoimaa. Miehillä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.
Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.
Ap
Koska mies ei halua olla se maksumies.
No sitten kannatata olla ihan helvetin hyvä seuramies (mitä mies tuskin on), tai ei pääse mukaan. Ei me mitään riippakivia perässämme kanniskella. Vauvaa kannetaan, ei miesvauvaa
Maksankin, mutta sitten menen paremmassa seurassa kuin miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
En oikein kehtaa kun nainen on vuokralla omistamassani kämpässä.
Tämä on sitä fiksuutta ja järkeä millä pääsee elämässä pitkälle. Tällaisessa tilanteessa kannattaakin antaa naisen vihjaista kiinnostuksestaan - ja sitten ehdottaa mahdollisimman keveästi jotakin, josta on edelleen helppo kieltäytyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.
Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.
Ap
No sitten kannatata olla ihan helvetin hyvä seuramies (mitä mies tuskin on), tai ei pääse mukaan. Ei me mitään riippakivia perässämme kanniskella. Vauvaa kannetaan, ei miesvauvaa
Aikuinen mies tajuaa naisen arvon. Nyky-yhteiskunassa lokki on mies; saa kaiken antamatta juuri mitään. Nainen kantaa vauvan ja on tästä päävastuussa hyvin pitkään. Hän antaa miehelle lapsen - voiko olla jotakin arvokkaampaa? Ja miehen hieno ja äärimmäisen tärkeä rooli on pitää huoli perheestä.
On se kyllä hyvä homma, että itselle on löytynyt rakastava normaali nainen. Löytyi paikalliselta tanssilavalta. Upea, älykäs, kauniskin vielä ja samoilla aalloilla. Eipä tarvinnut kummankaan varrota aloitteentekoja. Jos tämä jostain syystä karahtaisi kivikkoon, niin näiden kirjoitusten perusteella, elelisin lopun elämää yksistään. Ainakaan en kyllä lähtisi miltään sivustoilta etsimään. Näissä suorissa kohtaamisissa, näkee kyllä heti, onko vetoa.
No mä kysyn yleensä kerran, ja jos se ei riitä, niin mitäpä sitä turhaan jankkaamaan. Matcheja kyllä riittää ja joku kyllä lähtee. Kannattaako leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? Miksi naisille ei ole ikinä vaihtoehto tehdä itse aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä hyvä homma, että itselle on löytynyt rakastava normaali nainen. Löytyi paikalliselta tanssilavalta. Upea, älykäs, kauniskin vielä ja samoilla aalloilla. Eipä tarvinnut kummankaan varrota aloitteentekoja. Jos tämä jostain syystä karahtaisi kivikkoon, niin näiden kirjoitusten perusteella, elelisin lopun elämää yksistään. Ainakaan en kyllä lähtisi miltään sivustoilta etsimään. Näissä suorissa kohtaamisissa, näkee kyllä heti, onko vetoa.
Nornaali on aika suhteellinen käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nornaali on aika suhteellinen käsitys.
Sori. Siis käsite
Eilen multa kysyttiin tuota. Kaverin vaimo yritti parittaa mua ystävälleen.
Ongelma vaan oli että hänen ystävänsä oli jo yli kolmekymppinen, js minä en ala seurustelemaan yli kolmikymppisien kanssa. Mieluummin olen yksin ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo oli muuten hyvä pointti.
Nainen on se joka haluaa tapahtumaan tai ravintolaan.
Nainen siis antaa "vihjeen" jotta mies tekisi aloitteen treffeistä naisen haluamassa paikassa.
Ja kuka maksaa? Kutsuja maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sitten kannatata olla ihan helvetin hyvä seuramies (mitä mies tuskin on), tai ei pääse mukaan. Ei me mitään riippakivia perässämme kannisk
Ai että nainen antaa miehelle vauvan :D
Se varmaan selitääkin sen, että avioerossa mies saa aina lapset.
Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja miksi et samalla vaivalla kysy haluaisiko mies lähteä kanssasi?
Koska silloin joutuisi itse maksamaan oman festarilippunsa.
Miehen kuuluu maksaa. Muualla Euroopassa edelleen normaalia.
Ja naisen kuuluu antaa p illua kun mies maksaa. Muualla Euroopassa ihan normaalia.
Netissä on miehille kaikkea hyvää