Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?

Vierailija
26.10.2024 |

Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?

Kommentit (268)

Vierailija
201/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä olen myös pari kertaa Tinderissä viestitellyt miehen kanssa viikkoja ja aina vaan mies on vienyt keskustelua eteenpäin, kunnes olen viimein kyllästynyt odottamaan treffikutsua. Se on hyvä, jos ensin tutustuu viestittelemällä, mutta ei sen viestittelyn tarvii kestää viikkoja.

Etkä kyennyt tekemään aloitetta. Lainkaan.

Vierailija
202/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät halua olla suomalaisen naisen kanssa missään tekemisissä.

Haluaisin sanoa, että tuo ei pidä paikkaansa. Todellisuus on kuitenkin ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on se, että naiset feidaavat heti jos yritän sopia jotain tapaamisia. En tiedä miksi näin tapahtuu, mutta annan naisten olla tässä suhteessa aloitteellisia.

Tai ghostaavat (taitaa olla sama asia). Edellinen alkoi syyttämään ahdistelusta. Eli antaa olla.

Vierailija
204/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus

Naiset vaati tasa-arvoa, älkää valittako kun emme maksa

Kuka on valittanut? Ja aikamoista yleistystä.

t. Nainen

Joka toinen uusi aloitus palstalla kuuluu: "miksi mies ei tee aloitetta"...

Vierailija
205/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena ehdottanut myös suoraan tapaamista. Viimeksi kun näin tein, hävisi mies jonnekin muutama päivä ennen tapaamista, eikä vastannut enää viestiini. Mutta nyt siis olen suhteessa miehen kanssa, joka ihan itse ehdotti tapaamista. Kyllä kannatti hänen ottaa riski.

kannattiko niiden saadan muun ottaa riski joiden kanssa et alkanut suhteeseen?

Ei niitä muita ollut kuin joku 30 ja niistäkin jokuselle taisin ehdottaa tapaamista itse.

Pelasit 30 miehellä ja yksi niistä perääntyi. Ja nyt valitat kovaan ääneen. Se tyyppi teki aivan oikein, kun ghostasi sut.

Vierailija
206/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus

Miksi kukaan haluaisi maksaa suomalaiselle naiselle yhtään mitään?

Mutta aikaa kuitenkin heidän kanssaan haluatte viettää ja tuhlata?

Päivä päivältä vähemmän.

Vierailija
207/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.

Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.

Ap

Ja miksi et samalla vaivalla kysy haluaisiko mies lähteä kanssasi?

Miksi tämänkin asian naisen pitää ottaa asiakseen? Kai mies nyt herranjumala osaa itse kysyä jos haluaa tavata naisen jo tuolta ehdottamalta jotain noista, voi herra varjele..ei ihme että Suomen syntyvyys on laskussa.

Median toistama sanoma uskotaan ennemmin tai myöhemmin. Media ja sosiaalinen media toisti #metoon jälkimainingeissa, että lähestyminen ei ole ok ja miehet ovat uskoneet sen.

Naiset, ihan oikeasti kannattaa rohkeasti kysyä itse treffeille.

https://www.youtube.com/shorts/LdD6KasTGww

Vierailija
208/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sit tehdään tuollaisia aloituksia kuin ap, kun miehet eivät luonnostaan vedäkään sitä roolia, mikä heillä on teoriasi mukaan mukamas luonnostaan. :D Jos kartta ja todellisuus eroavat toisistaan, todellisuus on väärässä"

Mutta yritäpä selittää tuota sille penaalin tylsimmälle pikkuprinsessalle, joka on tottunut saamaan haluamansa. Tosin, on miehiä, jotka tuohon suostuvatkin. Heillä vaan on erilaiset syyt siihen. Eikä naisten oikeudet ja hyvinvointi välttämättä niihin syihin liity mitenkään.

Vierailija
209/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei aikuisena miehenä kiinnosta päätyä rooliin jossa minulta odotetaan jotain viihdyttäjän roolia ja aloitteiden tekemisiä jatkuvasti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö hyvässä suhteessa tekisi myös aloitteita ja järjestäisi vaikka yllätyksiä tms. 

Vaikea kyllä kuvitella, miten kukaan nainen voisi eksyä suhteesen kanssasi jos et ota sitä roolia että sitä rakennat. Eikä sitä oikein voi rakentaa muuten kuin tapaamisia järjestämällä. No, ehkä tilaat jonkun postimyyntivaimon sitten?

Ihan itsekö ton keksit? Ootpa sä viksu trolli

Vierailija
210/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua aloitekyvytöntä naista.

Mehiläiset lentävät kukkaan, koska kukka houkuttelee niitä tuoksulla ja väreillä, sekä ilmaisella ruualla. Millä sinä houkuttelet naisia? Jos makaat maassa kuin kuollut lahna, tulkitsemme että olet kuollut lahna ja saat jäädä makaamaan.

Moni pitää kyllä pillua kaikkein kalleimpana elintarvikkeena mitä on tullut syötyä. En todellakaan lähtisi puhumaan ilmaisesta ruuasta.

No useimmat niistä ovatkin ns piilokuluja. Ehkä pitäisi uudelleennimetä pillukuluiksi...

Vierailija
211/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos henkilökohtainen talous romahtaa yksistä tai kaksista treffeistä, niin ei ole perhekelpoinen muutenkaan, etkä siis tarvitse suhdettakaan. Eli käytännössä karsit itse itsesi, koska olet köyhä ja arkailet maksaa treffeillä"

Jos älynlahjat eivät riitä asialliseen keskusteluun, kannattaa jäädä siitä keskustelusta kokonaan ulos.

Vierailija
212/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja sit tehdään tuollaisia aloituksia kuin ap, kun miehet eivät luonnostaan vedäkään sitä roolia, mikä heillä on teoriasi mukaan mukamas luonnostaan. :D Jos kartta ja todellisuus eroavat toisistaan, todellisuus on väärässä"

Mutta yritäpä selittää tuota sille penaalin tylsimmälle pikkuprinsessalle, joka on tottunut saamaan haluamansa. Tosin, on miehiä, jotka tuohon suostuvatkin. Heillä vaan on erilaiset syyt siihen. Eikä naisten oikeudet ja hyvinvointi välttämättä niihin syihin liity mitenkään.

No mutta miksi miehet sitten edes keskustelisivat pitkaan jonkun "pikkuprinsessan" kanssa?  Miksi mies joka inhoaa kaikkia naisia edes menee johonkin Tinderiin? Haaskaamaan kaikkien aikaa, omaansa ja naisten. Miksi sina itse olet talla palstalla? Masokisti?

Te miehet jotka vihaatte naisia, meista paasee helposti eroon. Alkaa menko ollenkaan sinne Tinderiin tai lavatansseihin tai mihinkaan muuallekaan jossa on vaara tutustua niihin kamaliin naisiin parinmuodostusmielessa. Saman tien voitte jattaa taman palstan joka on taynna niita naisia joita te kertomanne mukaan ette voi sietaa. Viettakaa mieluummin aikaanne rehtien ja reilujen miesten seurassa tai yksin niin ei tule ongelmia. Tai hakekaa naisystava kehitysmaasta.

Vierailija
213/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tässä. Yleensä kyllä ehdotan tapaamista nopeasti, jos olen oikeasti tarpeeksi kovasti kiinnostunut. Toki joskus elämässä on niin kovia kiireitä hetkellisesti tai muuten vain fiilis puuttuu, etten näinkään tee. Mutta fakta on, että ne naiset joiden kanssa horisen pitkään sovelluksissa, mutten meinaa viedä asiaa eteenpäin, en oikein vain ole tarpeeksi kiinnostunut heistä. On vähän sellainen 50/50-fiilis, että joo voisin tavata, mutta toisaalta ihan sama vaikka en. En vain jaksa panostaa tarpeeksi. Mutta tämäkin voi riippua kulloisestakin mielentilasta tai elämänvaiheesta. Esimerkiksi kerrankin matchasin yhden tytön kanssa ja vähän juteltiin, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten matchasin uudelleen vuotta myöhemmin ja heti innoissani ehdotin tapaamista, ja kivaa olikin. Satuin vain olemaan erilaisella päällä silloin. 

Kiitos rehellisyydestä. 

Vierailija
214/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole missään näin sanottu, saati miehille terotettu. Ei kannata olkiukkoa rakentaa. 

Minulla ainakin toimii tutustuminen niin, että haluan kokea jonkinlaista yhteyttä viestitse ennen kun tekee mieli tavata. Joskus se vie kauemmin. Jos päivittäin kirjoitellaan, ei se viikkoa kauempaa vie. Monesti joudun (nätisti) toteamaan, että ei tullut oloa, että haluan tavata ja toivotan onnea matkaan. Tärkeintä on aito halu tutustua toiseen, sen puuttumista ei kompensoi mikään. Toisinaan tästä tulee suuttunut reaktio kun viestittely ei johda tapaamiseen, mutta en ota sitä itseeni.

M51"

Minulle tuota on teroitettu jo kakarasta lähtien. Olen syntynyt 80- luvulla

Vierailija
215/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti aidosti kiinnostunut mies ehdottaa tapaamista. Miksi ei ehdottaisi? Ehdotteleehan ne tapaamisia instabeibeillekkin, malleille ja laulajille jotka ei koskaan vastaile niiden viesteihin. Miehet kyllä tiedostavat mitä tekevät. Jos nainen lähestyy miestä, mies pitää heti huonona naisena jonka voi saada kaikki ja jota on helppo käyttää hyödyksi. Naisen vaan kannattaa olla varovainen, ei siitä pääse mihinkään. Mitään syytä varomattomuuteen naisen osalta, ei ole.

Vierailija
216/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole missään näin sanottu, saati miehille terotettu. Ei kannata olkiukkoa rakentaa. 

Minulla ainakin toimii tutustuminen niin, että haluan kokea jonkinlaista yhteyttä viestitse ennen kun tekee mieli tavata. Joskus se vie kauemmin. Jos päivittäin kirjoitellaan, ei se viikkoa kauempaa vie. Monesti joudun (nätisti) toteamaan, että ei tullut oloa, että haluan tavata ja toivotan onnea matkaan. Tärkeintä on aito halu tutustua toiseen, sen puuttumista ei kompensoi mikään. Toisinaan tästä tulee suuttunut reaktio kun viestittely ei johda tapaamiseen, mutta en ota sitä itseeni.

M51"

Minulle tuota on teroitettu jo kakarasta lähtien. Olen syntynyt 80- luvulla

Minkähän ikäisille mahdat kirjoitella? M51 ei oo mitään kuuminta hottia 18-35v. Naisten keskuudessa. Varmaan juttelet Riittojen kanssa?

Vierailija
217/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naiset haluavat olla rauhassa, MeToo, turvallinen tila ja katseräiskäys!

Yle valistaa miehiä siitä, että naisille ei saa puhua ilman lupaa, sillä se on naisista ahdistavaa tai peräti ahdiatelua.

Sitten kun naiset saavat olla enemmän rauhassa miehiltä ja hiedän limaisilta ehdotuksiltaan, alkaa vinkuna ja valitus.

Erikoista.

Vierailija
218/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka jankkaatte että naisen pitäisi itse pyytää miestä treffeille: ette ymmärrä perustavanlaatuisia asioita maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tasapainosta ja siitä, miten se vaikuttaa toisesta sukupuolesta viehättymiseen.

Olen erittäin naisellinen nainen (enkä tarkoita mitään barbi-bimbo-naisellisuutta, vaan henkistä puolta, pehmeyttä, feminiinisyyttä ym) ja mulle ainakin on todella tärkeää ihan viehätyksen syntymisen ja ylläpitämisen kannalta, että mies tekee tuollaisen aloitteen. Se juuri on sitä miehekkyyttä, jota haluan.

Eli haluan, että mies on se, joka ottaa ohjat käsiinsä, on aktiivinen ja tekevä. Jos minulle tulee heti kättelyssä olo, että minä saan järjestää kaiken ja mies ei uskalla itse tehdä mitään tai olla aloitteellinen, niin viehätys lopahtaa. Etenkään seksuaalista vetoa en voi kokea sellaiseen, koska silloin koen itseni maskuliinisemmaksi osapuoleksi. Haluan tuntea, että saan miehen seurassa olla nainen, eikä passiivinen tai perässä vedettävä mies herätä sellaista fiilistä.

Vierailija
219/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me Too. Ihan oikeasti - todella vaikeaa lähestyä naisia livenä nykyään. 

Ihme uhriutumista. Normaaleilla käytöstavoilla pärjää aika pitkälle.

Normaalit käytöstavat ovat useimmille täysin vieras käsite

Vierailija
220/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan täyspäinen ja normaali mies selittää mistään metoosta tai lakimuutoksista. Nuo ovat jotain tyyppejä jotka eivät pääse muutenkaan treffeille ja sepittelevät itselleenkin miksi eivät viitsi edes yrittää. Syy tietysti aina muualla kuin itsessä

Trollin kyyneleet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan