Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?
Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?
Kommentit (268)
Kokemukseni mukaan naisen ei kannata tehdä suoraa aloitetta. Mielenkiintoa voi osoittaa mutta suora aloite naisen puolelta tarkoittaa miehelle helppoa naista, jonka eteen ei tarvitse nähdä ollenkaan vaivaa. Ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan naisen ei kannata tehdä suoraa aloitetta. Mielenkiintoa voi osoittaa mutta suora aloite naisen puolelta tarkoittaa miehelle helppoa naista, jonka eteen ei tarvitse nähdä ollenkaan vaivaa. Ei kiitos enää.
Eihän helpossa naisessa mitään vikaa ole, jos nainen muutenkin on hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen halua olla kiinnostavan miehen silmissä helppo nainen. Saati kuinka moni mies oikeasti haluaa vakavaan suhteeseen helpon naisen? Harvempi. Hetken iloksi toki kelpaa.
Aina ollu huonoja kokemuksia miehistä joita oon ite yrittäny saada aktiivisesti treffeille. Jos suoraa kutsua treffeille mieheltä ei tule niin ne vaan haluaa helpon naisen jota käyttää hyväkseen, vastailla viesteihin kun ei parempaa saanut ja palata asiaan vaikka vuoden päästä, että hei miten menee? Nähdäänkö tänään?!! On nähty jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua aloitekyvytöntä naista.
Koska et itse uskalla ja osaa ehdottaa mitään. Pelokas vätys.
Oletpa itse rohkea, kun netissä nimettömänä haukut..
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä aikaisemminkin vastaavanlaiseen keskusteluun vastannut, että omalta osaltani johtuu siitä, että olen vain elämässäni saanut tarpeekseni pellenä olemisesta. Niin paljon niitä niinsanottuja selkeitä merkkejä olen onnistunut tulkitsemaan väärin, että ainoa selkeä merkki minulle nykyään on suora puhe.
Ja näköjään suora puhe ei naiselta onnistu...
Vierailija kirjoitti:
koska se on seksuaalista ahdistelua.
Et kai vaan ajatellut mun pehvaa? Teen varmuuden vuoksi rikosilmoituksen, senkin sika!
Vierailija kirjoitti:
Kokeilinpa huvikseni pyytää erästä miestä treffeille ja sain vastaukseksi "en mä jaksa lähtee nyt mihinkään". Eiköhän tuo tinderöinti ollut mun osalta nyt tässä, ei kiinnosta enää.
Ap
Kokeile seuraavaksi aikuista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee aloitetta koska syyte tulee helposti, tätähän naiset halus.
Paljon turvallisempaa käydä joko maksullisen naisen luona tai hoitaa homma itse tai miesporukassa. Ei tule poliisi rimputtelemaan syytekirjelmien kanssa että nyt olette raisk
Lapsellista ja kypsymätöntä kiukuttelua. Kaltaisesi mies ei ansaitse kuin homostelua tai ostettua "rakkautta". Mieti mihin tuolla päädyt ennen pitkää.
Haukkumaan "homostelusta" vauvalle?
Vierailija kirjoitti:
Parempi kaikille muille. Vähemmän kilpailua, kun jättäydyt suosiolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen halua olla kiinnostavan miehen silmissä helppo nainen. Saati kuinka moni mies oikeasti haluaa vakavaan suhteeseen helpon naisen? Harvempi. Hetken iloksi toki kelpaa.
Eli tietoisesti vedätät miehiä. Juoksutat heitä perässäsi. No siksi oletkin yksin. Ei tuollaiseen kukaan järkevä ihminen lähde mukaan.
Miestä ei silloin kiinnosta! Ja piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.
Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.
Ap
Ehkäpä itsekin sivuutat samanlaiset vihjailut ja miehet sitten äimistelee, kun ei tule vastakaikua?
Jos sä haluat tehdä jotain, niin miksi se on jotenkin kohtuuton ajatus, että sitten itse sitä ihan suoraan ehdottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.
Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.
Ap
Miehet tykkää seksistä.
Onko se sitten naiselta helppoutta, jos haluaa sieltä sovelluksesta pois juttelemasta kymmenien miesten kanssa ja tuhlaamasta aikaansa kun voisi tapailla yhtä miestä ihan normaalielämän merkeissä ja jutella kasvotusten.
miten ne mitään aloitetta uskaltaa tehdä kun sekin on jo varmaan jotain minämyös-häirintää ja sitten alkaa canselointi ....
LouLou kirjoitti:
Mä olen myös pari kertaa Tinderissä viestitellyt miehen kanssa viikkoja ja aina vaan mies on vienyt keskustelua eteenpäin, kunnes olen viimein kyllästynyt odottamaan treffikutsua. Se on hyvä, jos ensin tutustuu viestittelemällä, mutta ei sen viestittelyn tarvii kestää viikkoja.
No mikset ehdota treffejä jos niitä haluat? Se ehdottaa, jolle asia on tärkeämpi. Toinen valitsee, lähteekö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä ala naarata deittikumppania seuraasi, saatat kalastaa nahjuksen.
Liian harvat naiset ovat tarjonneet minulle viinoja baarissa.