Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?

Vierailija
26.10.2024 |

Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?

Kommentit (268)

Vierailija
221/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan täyspäinen ja normaali mies selittää mistään metoosta tai lakimuutoksista. Nuo ovat jotain tyyppejä jotka eivät pääse muutenkaan treffeille ja sepittelevät itselleenkin miksi eivät viitsi edes yrittää. Syy tietysti aina muualla kuin itsessä

Jep. Ei ole livenä tullut tällaista ikinä vastaan. Jos ei erota ahdistelua ja tavallista normaali ystävällisyyttä, niin kannattaa alkaa äkkiä opiskella aihetta - jos siis joskus haluaa ihan minkätahansalaista seuraa, ystäviä tai kumppanin.

Tai voisit lopettaa trollaamisen. Ja valehtelun.

Vierailija
222/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raninen teki kyllä. Tapaamiseen? Aa, okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee aloitetta koska syyte tulee helposti, tätähän naiset halus.

Ai kun juttelet esim Tinderissä ja nainen vihjaa, että viikonloppuna sopisi treffit, et voi pyytää treffeille? Koska pelkäät syytettä? No hyvä. Sun kannattaa olla yksin, ainakin kunnes kasvat aikuiseksi.

Sama neuvo sinulle...

Vierailija
224/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on se, että naiset feidaavat heti jos yritän sopia jotain tapaamisia. En tiedä miksi näin tapahtuu, mutta annan naisten olla tässä suhteessa aloitteellisia.

AP avasi kuitenkin hienon paikan kutsua toinen ulos. Mies ei vaan tajunnut tai halunnut. Syitä haluamattomuuteen on mahdollisesti monia, mutta ekana tulee mieleen, ettei hän vaan ollut oikeasti kiinnostunut tai sitten on huijannut kuvansa, ikänsä tai pituutensa eikä halua jäädä kiinni.

Ap vihjaili ummet ja lammet. Se vihjailu kun ei ole aloitetta nähnytkään. Mitäköhän olisi tapahtunut, jos kyseinen mies olisi "tarttunut täkyyn"?. Kaikella todennäköisyydellä olisi itse tullut feidatuksi. Tai pahempaa. Naisille tuo on vaan peliä.

Vierailija
225/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riski on todella suuri että nainen ei tykkää ulkonäöstä jolloin nainen haastaa oikeuteen ahdistelusta ja häirinnästä. Metoo pilasi deitti kulttuurista tämän osion että mies ei käytännössä voi tehdä aloitetta todella suurien riskien takia ja naiset ei halua tehdä aloitetta. Tämän korjaamiseen on tasan kaksi vaihtoehtoa ja ne on molemmat naisten käsissä. Naisten pitäisi lopettaa miesten haastaminen oikeuteen että miesten riskit elämänsä tuhoamiseen laskisi tai naisten pitäisi alkaa tekemään ne aloitteet

Älä lääpi tuntemattomia naisia.

Ja linkki yhteenkin uutiseen, missä kerrotaan, että treffikutsun takia on haastettu oikeuteen.

Linkki yhteenkin kommenttiin, jossa tuo puhuu lääppimisestä.

Vierailija
226/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen eri, mutta onhan tuo nyt ihan eri asia haluta, ettei yksin hoida koko hommaa kuin ettei itse tekisi mitään asian eteen. Eiköhän paras ole, että molemmat osapuolet osallistuvat asian eteenpäin viemiseen."

Olen eri eri - tuo lapsi ei kykene edes sitä aloitetta tekemään. Eli tuskin kykenee mihinkään muuhunkaan, kuin valittamiseen.

Vierailija
227/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hauska väite tuosta vauvan antamisesta. Miehenä kyllä arvostan sitä, että naisen kärsii raskauden vaivat ja synnytyksen tuskat, mutta väite lasten antamisesta on nykypäivänä vähän absurdi. Päinvastoin isän osuutta pyritään koko ajan vähättelemään ja kun naiset puhuvat perheestään niin se on hän ja lapset, miehen osuus jää minimaliseksi jos edes mainitaan.

Niin paitsi jos pitää tehdä kotitöitä, olla vanhempainvapaalla tai maksaa jotain. Silloin kyllä huudetaan kurkkusuorana miestä paikalle.

Kannattaa valita hyvä nainen. Ja miten siis saisit lapsen ilman naista?

Lähinnä annat hyvän syyn jättää pariutuminen kokonaan tekemättä. Jos nainen ei edes sen vertaa kykene näkemään vaivaa asian eteen, että pyytäisi itse toista treffeille, ei hän tuota lastakaan kykenisi kasvattamaan.

Vierailija
228/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilinpa huvikseni pyytää erästä miestä treffeille ja sain vastaukseksi "en mä jaksa lähtee nyt mihinkään". Eiköhän tuo tinderöinti ollut mun osalta nyt tässä, ei kiinnosta enää.

Ap

Vierailija
229/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti aidosti kiinnostunut mies ehdottaa tapaamista. Miksi ei ehdottaisi? Ehdotteleehan ne tapaamisia instabeibeillekkin, malleille ja laulajille jotka ei koskaan vastaile niiden viesteihin. Miehet kyllä tiedostavat mitä tekevät. Jos nainen lähestyy miestä, mies pitää heti huonona naisena jonka voi saada kaikki ja jota on helppo käyttää hyödyksi. Naisen vaan kannattaa olla varovainen, ei siitä pääse mihinkään. Mitään syytä varomattomuuteen naisen osalta, ei ole.

Sovitaan näin. 

Naisissa ei siis enää ole mitään mielenkiintoista koska miehet eivät lähesty.

Oletteko ajatelleet kehittää itseänne jotenkin miehille mieluisaksi?

Vierailija
230/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me Too. Ihan oikeasti - todella vaikeaa lähestyä naisia livenä nykyään. 

Ihme uhriutumista. Normaaleilla käytöstavoilla pärjää aika pitkälle.

Tottakai pärjää. Tarkoitin vain, että naisia selkeästi ahdistaa jo pelkkä juttelemaan tulo, tai jopa katse. En halua luoda turvatonta tilaa,  epämiellyttävää oloa kenellekään. 

Se on hieno juttu. Ja tavallan olet oikeassa, me naiset joudutaan olemaan aina varuillaan. Mutta se alun mahdollinen epämukavuus on vaan pakko ottaa jos haluaa jotakin kehittyvän. Kyllä miehestä parin minuutin juttelen jälkeen huomaa jotain käytöstapojen tasosta. Ja se tulee selväksi onko itsellä turvallinen ja normaali vai varuillaan oleva olo. 

Useimmat eivät siedä minkäänlaista epämukavuutta. Jopa ihastus tulkitaan "epämukavaksi". Meneekin jo mahdottomaksi. Kun edes ihastumista ei siedetä.

Vierailija
231/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaankin maailman huonoin tunnistamaan sen, onko nainen minusta kiinnostunut vai ei. Minulle on tultu useamman kerran sanomaan esim. pikkujouluissa, että minusta ollaan kiinnostuneita. Olen aina ollut aivan hoomoilasena, että enhän minä ole koko asiaa edes tajunnut eikä tarkoitus ole suinkaan ollut olla etäinen, ylimielinen tai muuta.

Oma neuvoni naisille on se, että kyllä se oma kiinnostus kannattaa tehdä miehelle selväksi. Miehet eivät näitä asioita aina tajua / huomaa. Elämä on liian lyhyt sen miettimiseen, että oliskohan se mies pitänyt minusta tms. Kun tekee kiinnostuksensa selväksi, niin asia ratkeaa suuntaan tai toiseen. Eikä tarvitse sitten enää jossitella.

Toisessa päässä ne miehet, jotka huomaavat. Ja sekös naisia pelottaakin.

Vierailija
232/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.

Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.

Ap

Kysyt mieheltä: "lähdetäänkö viikonloppuna tapahtuman X tai ravintolaan Y".

Mikä ongelma.

Ongelma on se, että en halua yksin hoitaa koko hommaa. Mikään ei ole niin iso turn off kuin aloitekyvyttömyys.

Ap

Lopputulos on aina molemmille parempi jos nainen sanoo suoraan mitä haluaa ja mies suostuu tai ei.

Vierailija
233/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti aidosti kiinnostunut mies ehdottaa tapaamista. Miksi ei ehdottaisi? Ehdotteleehan ne tapaamisia instabeibeillekkin, malleille ja laulajille jotka ei koskaan vastaile niiden viesteihin. Miehet kyllä tiedostavat mitä tekevät. Jos nainen lähestyy miestä, mies pitää heti huonona naisena jonka voi saada kaikki ja jota on helppo käyttää hyödyksi. Naisen vaan kannattaa olla varovainen, ei siitä pääse mihinkään. Mitään syytä varomattomuuteen naisen osalta, ei ole.

Sovitaan näin. 

Mua ei ainakaan kiinnosta pelkkä katse:

https://www.youtube.com/shorts/H5G0aqiMZjY

Vierailija
234/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sinne deittisovellukseen tällainen "Kuka mukava mies veisi minut tulevana viikonloppuna syömään ? Hyväksyn sen että mies maksaa.". Muistakaa antaa kollektiivinen palaute niille jotka jäivät ulkopuolelle "ehkä ensi viikonloppuna on teidän vuoro".

Mies

Vierailija
235/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.

Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.

Ap

Kysyt mieheltä: "lähdetäänkö viikonloppuna tapahtuman X tai ravintolaan Y".

Mikä ongelma.

Ongelma on se, että en halua yksin hoitaa koko hommaa. Mikään ei ole niin iso turn off kuin aloitekyvyttömyys.

Ap

Mutta toteutat itse aloitekyvyttömyyttä itse. Okei, tämä selvä

Vierailija
236/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee aloitetta koska syyte tulee helposti, tätähän naiset halus.

Paljon turvallisempaa käydä joko maksullisen naisen luona tai hoitaa homma itse tai miesporukassa. Ei tule poliisi rimputtelemaan syytekirjelmien kanssa että nyt olette raisk

Lapsellista ja kypsymätöntä kiukuttelua. Kaltaisesi mies ei ansaitse kuin homostelua tai ostettua "rakkautta". Mieti mihin tuolla päädyt ennen pitkää.

Vierailija
237/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilinpa huvikseni pyytää erästä miestä treffeille ja sain vastaukseksi "en mä jaksa lähtee nyt mihinkään". Eiköhän tuo tinderöinti ollut mun osalta nyt tässä, ei kiinnosta enää.

Ap

Kyllä ne tosielämän kohtaamiset vie deittisovellukset 100-0 aina ja ikuisesti. Ihmisestä saa luettua tuhat kertaa enemmän kehonkielen kautta kun kirjoittelun, koska ei niistä kirjoituksista pysty lukemaan yhtään mitään. Pakkeja ei kannata liian henkikökohtaisesti ottaa, pikemminkin säästit vaan aikaasi kun tyyppi paljasti korttinsa.

Vierailija
238/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole naisen tehtävä viestiä kiinnostuksesta. Elämme kuitenkin modernissa yhteiskunnassa.

Vierailija
239/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka jankkaatte että naisen pitäisi itse pyytää miestä treffeille: ette ymmärrä perustavanlaatuisia asioita maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tasapainosta ja siitä, miten se vaikuttaa toisesta sukupuolesta viehättymiseen.

Olen erittäin naisellinen nainen (enkä tarkoita mitään barbi-bimbo-naisellisuutta, vaan henkistä puolta, pehmeyttä, feminiinisyyttä ym) ja mulle ainakin on todella tärkeää ihan viehätyksen syntymisen ja ylläpitämisen kannalta, että mies tekee tuollaisen aloitteen. Se juuri on sitä miehekkyyttä, jota haluan.

Eli haluan, että mies on se, joka ottaa ohjat käsiinsä, on aktiivinen ja tekevä. Jos minulle tulee heti kättelyssä olo, että minä saan järjestää kaiken ja mies ei uskalla itse tehdä mitään tai olla aloitteellinen, niin viehätys lopahtaa. Etenkään seksuaalista vetoa en voi kokea sellaiseen, koska silloin koen itseni maskuliinisemmaksi osapuoleksi. Haluan tuntea, että saan miehen seurassa olla n

Ei ketään kiinnosta sinun henkilökohtaiset preferenssisi, tässä on nyt kyseessä tasa-arvo!

Vierailija
240/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan näin. 

Väärin ajateltu. Naisten ei tarvitse kehittää itseään lainkaan, koska he ovat jo täydellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi