Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?

Vierailija
26.10.2024 |

Vai eivätkö halua oikeasti edes lähteä treffeille mun kanssa?

Kommentit (268)

Vierailija
181/268 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.

Tarkoitus on tutustua naiseen hyvin ennen tapaamista, jolloin nainen tulee suoraan miehen kotiin ensitreffeille. Silloin säästyy rahaa, koska 95% ensitreffeistä menee joka tapauksessa puihin.

Vierailija
182/268 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaankin maailman huonoin tunnistamaan sen, onko nainen minusta kiinnostunut vai ei. Minulle on tultu useamman kerran sanomaan esim. pikkujouluissa, että minusta ollaan kiinnostuneita. Olen aina ollut aivan hoomoilasena, että enhän minä ole koko asiaa edes tajunnut eikä tarkoitus ole suinkaan ollut olla etäinen, ylimielinen tai muuta.

Oma neuvoni naisille on se, että kyllä se oma kiinnostus kannattaa tehdä miehelle selväksi. Miehet eivät näitä asioita aina tajua / huomaa. Elämä on liian lyhyt sen miettimiseen, että oliskohan se mies pitänyt minusta tms. Kun tekee kiinnostuksensa selväksi, niin asia ratkeaa suuntaan tai toiseen. Eikä tarvitse sitten enää jossitella.

Jos ei huomaa merkkejä, ei paria synny, ja haaste onkin sitten juuri niissä parisuhdetaidoissa. Jos ei ole parisuhdetaitoja edes ensiaskeleen verran, se juttu oli sitten siinä.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/268 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat usein huonoja osoittamaan kiinnostuksensa miestä kohtaan. Harvoin mies haluaa tehdä aloitteen, jos ei saa mitään erityisiä merkkejä naisen kiinnostuksesta. Jos taas nainen selkeästi osoittaa mielenkiintonsa eikä mies siltikään lähesty, mies ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut, syystä tai toisesta. 

Vierailija
184/268 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa myös ymmärtää, että keskimääräinen mies saa jatkuvasti pakkeja naisilta. Syntyy tilanne, ettei mies halua enää lähestyä naista ollenkaan ellei saa todella selvää vihreää valoa. Joten naiset, ryhdistäytykää!

Vierailija
185/268 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä järkeä.

Lähestyn jos itse näen jotain kiinnostavaa, ja kysyn ihmisen nimeä. Kiinnostunut tekee aina vähintäänkin saman verran, eli kysyy minun nimeä. Se joka ei ole kiinnostunut ei kysy nimeäni saattaa vastata harvan sanan ja jatkaa vain sitä  tekemistä jota oli tekemässä, silloin jatkan matkaani enempää ihmistä vaivaamatta. 

M

Vierailija
186/268 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua aloitekyvytöntä naista.

Koska et itse uskalla ja osaa ehdottaa mitään. Pelokas vätys.

Vierailija
187/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.

Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.

Ap

Ja miksi et samalla vaivalla kysy haluaisiko mies lähteä kanssasi?

Miksi tämänkin asian naisen pitää ottaa asiakseen? Kai mies nyt herranjumala osaa itse kysyä jos haluaa tavata naisen jo tuolta ehdottamalta jotain noista, voi herra varjele..ei ihme että Suomen syntyvyys on laskussa. Missä on miesten henkinen stamina?

Vierailija
188/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.

Ap

Jos miehen taka-ajatuksena on saada pelkkää pimpslooraa, niin hän ei tartu tuollaisiin, koska ei halua syventää suhdetta alkuunsakaan liikaa. Jos taas mies on aidosti kiinnostunut, niin hän voi odottaa naisen lopullista aloitetta ihan siinä missä nainenkin mieheltä. Mies haluaa olla varma asiasta, että nainen on kunnolla kiinnostunut eikä lähde vain kohteliaisuudesta periaatteella "no jaa, katotaan nyt tämäkin kortti muodon vuoksi".

Vierailija
189/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin pitkästä parisuhteesta sinkuksi kymmenisen vuotta sitten.

Olipa maailma muuttunut...

Jonkun aikaa opiskeltuani niin mulle tuli hyvin selväksi että en todellakaan pyydä ketään naista deitille - koko deittailusysteemi on toimimaton.

Ihan muuta kautta sitten tutustuin elämäni naiseen jonka kanssa olen nyt seurustellut vakavasti toista vuotta.

Olen todella tyytyväinen etten lähtenyt mihinkään deittisirkukseen.

On kyllä ollut tilanteita joissa mulle on näytetty ns vihreää valoa mutta en ole kumminkaan lähtenyt leikkiin vaikka daamit olivatkin kovin viehättäviä. Eivät kumminkaan olleet ihan sellaisia että olisin halunnut heidän kanssaan vakavempaan suhteeseen. Aika kevein perustein, tietty. 

Vierailija
190/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää syytettä seksuaalisesta ahdistelusta

Vierailija
191/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeeta, voi hyvät hyssykät sentään, pysykää yksin. 

Vierailija
192/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen ettei mies halua kanssasi minnekään vaikka luuletkin, että teillä synkkaa hyvin. 

Vierailija
193/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä aikaisemminkin vastaavanlaiseen keskusteluun vastannut, että omalta osaltani johtuu siitä, että olen vain elämässäni saanut tarpeekseni pellenä olemisesta. Niin paljon niitä niinsanottuja selkeitä merkkejä olen onnistunut tulkitsemaan väärin, että ainoa selkeä merkki minulle nykyään on suora puhe.

Vierailija
194/268 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me Too. Ihan oikeasti - todella vaikeaa lähestyä naisia livenä nykyään. 

Ihme uhriutumista. Normaaleilla käytöstavoilla pärjää aika pitkälle.

Tottakai pärjää. Tarkoitin vain, että naisia selkeästi ahdistaa jo pelkkä juttelemaan tulo, tai jopa katse. En halua luoda turvatonta tilaa,  epämiellyttävää oloa kenellekään. 

Se on hieno juttu. Ja tavallan olet oikeassa, me naiset joudutaan olemaan aina varuillaan. Mutta se alun mahdollinen epämukavuus on vaan pakko ottaa jos haluaa jotakin kehittyvän. Kyllä miehestä parin minuutin juttelen jälkeen huomaa jotain käytöstapojen tasosta. Ja se tulee selväksi onko itsellä turvallinen ja normaali vai varuillaan oleva olo. 

Ei maksa vaivaa, parasta että naisilla on turvallinen olo koko ajan.

Vain parasta naisille!

Vierailija
195/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet itsesi suurin turn-off? Aloitekyvytön siis.

Voi tulla sulle järkytyksenä mutta kaikki eivät hae itsensä kaltaista kumppania. Minäkin haluan että mies on se joka ottaa useammin ohjat. Jos yhtään tuntuu että joudun tyrkyttämään miehelle seuraani, se suhde loppuu siihen.

Ja odotat miehen tyrkyttävän itseään sinulle...

Vierailija
196/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena ehdottanut myös suoraan tapaamista. Viimeksi kun näin tein, hävisi mies jonnekin muutama päivä ennen tapaamista, eikä vastannut enää viestiini. Mutta nyt siis olen suhteessa miehen kanssa, joka ihan itse ehdotti tapaamista. Kyllä kannatti hänen ottaa riski.

Jos menen itse ehdottamaan yhtään mitään kenellekään, saan aina pakit. Miksi vaivautua.

Vierailija
197/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyky lainsäädännöllä ole aivan selvää että aloitteet on syytä jättää naisten tehtäväksi. Kantakoot naiset vastuun parisuhdeasioista kun kerran heille kyseisellä elämän osaalueella on lainsäädännöllä kaikki valtakin annettu.

Mistähän laista mahdat puhua? Siitäkö, ettei saa lääppiä, lähettää dickpicejä eikä edes puskaraiskailla? Jos tämä valta sinulta vietiin sillä, että ei on ei, niin se ei tarkoita etteikö normaalit miehet kokisi ettei mikään muuttunut.

Jännä että vertaat katsetta puskaraiskaukseen

Vierailija
198/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti haluat jotain, niin varmin (ja usein ainoa) tapa saada se on pyytää itse.

Ongelma on se, että usein tai joskus siinä käy niin, että miesten kiinnostus lopahtaa, kun nainen kutsuu treffeille.

Jep. Joskus. Käännetään tilanne toisin päin, niin "joskus" muuttuu muotoon "lähes aina".

Vierailija
199/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehille on taottu kaaliin, että jos on tositarkoituksella liikkeellä, niin pitää kuukausitolkulla kirjoitella ja tutustua. Viesti on siis mennyt perille.

Ja nyt ei kelpaa. Naisille siis. Saivat haluamansa, mutta valitus jatkuu.

Vierailija
200/268 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ymmärrän. Minä haluan aikuisen miehen, jota ei tarvi vetää perässä. Ei ole naisen rooli olla äiti, joka järjestää. Suomalaiset naiset on keskimäärin hyvin maskuliinisia ja siten valitsevat feminiinisen miehen. Ei tule toimimaan, kukaan ei ole onnellinen.

Odota, että vastaan tulee henkisesti aikuinen mies. Hän luonnollisestikin näyttää kiinnostuksensa ja ottaa ohjat käsiinsä. Ei hän halua naisen niin tekevän, eikö ole kiinnostunut sellaisesta naisesta.

Mutta henkisesti aikuinen mies taas sanoisi puolestaan, että hän haluaa aikuisen naisen, jota ei tarvi vetää perässä, eikä ole miehen rooli olla isä, joka järjestää...

Ei. Naisella ja miehellä on erilaiset roolit, luonnostaan. Kannattaa tutustua aiheeseen. Olemme hyvin erilaisia, mutta Suomessa tämä päivänselvältä asialta suljetaa

Aika moni nainen tekee juuri noin miehelle. Ottaa kaiken irti, eikä anna mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi