Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…
-
Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.
Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista?
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se artikkelissa mainittu "toksinen maskuliinisuus" on juuri nyt ainoa asia joka on estänyt ry.s.siä saamasta Ukrainaa kokonaan haltuunsa. Koska miehet taistelevat siellä kaikilla niillä tavoilla joita feministi vihaa koska ukrainalaiset eivät ole totuuden kiistäjiä.
Sori vaan bro, mutta niistä sun puhumista "maskuliinisista" vanhoista patuista ei oo mihinkään. Ite oon aseistakieltäytyjä ja liberaali, mutta laitoin pari viikkoo sitten tollasen vanhan patun parissa sekunnissa maahan, koska oon harrastanu koko ikäni kamppailulajeja, taistelen vaan omien etujeni puolesta. Joten itke lisää soijapoika
Onneksi poliiseja löytyy tarvittava määrä nujertamaan kaltaisesi väkivaltainen anarkisti.
Jos voimat riittää, useimmilla oikeistolaisil
Poliisit ei lopu kesken. Anarkistit häviävät aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen artikkelista:
"Ei ole helppoa olla nuori amerikkalainen mies.
Ennen oli selvää, mitä tehdä. Perusta perhe, osta koti, tuo leipä pöytään.
Nyt palkka ei riitä mihinkään, ennen kunniallisina pidettyjä töitä ei arvosteta eikä nuoria naisia kiinnosta asettua aloilleen."
Palkka ei riitä mihinkään, koska globaalissa taloudessa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Entiset ajat eivät voi enää palata takaisin, koska Yhdysvaltojen kanssa kilpailee kaksi muuta mahtavaa talousmannerta (Eurooppa ja Aasia).
Töitä ei arvosteta, koska suuryritykset (joita Trump tukee) eivät halua maksaa kunnollisia palkkoja työntekijöilleen voitontavoittelussaan.
Luokkaerot ovat kasvaneet. Prosentti väestöstä omistaa melkein puolet kaikesta omaisuudesta. Sellaiset kuin tuo Donald Trump, joka sai o
Aika monella varakkuus on lainarahalla hankitussa asunnossa, autossa ym. asiassa, jotka ovat vielä maksamatta. Kaikki perustuu siihen, että suht hyvällä palkalla saa lainaa...korttitalot romahtaa, jos työt menettää edes hetkeksi. Kun kaikki tuleva raha on etukäteen kiinnitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ei aja etujasi, vaikka siltä tuntuisikin.
Mikään puolue ei aja etuani, jokainen puolue haluaa vain polkea etujani.
ei vaan ajavat omaa etuaan. Tähäin on jo seuraavissa vaaleissa ja tämä on tosi.
Vierailija kirjoitti:
"Nykyhallituksen politiikka voi myös johtaa siihen, että myös sinut irtisanotaan ilman mitään syytä. Olisi hyvä katsoa vähän pidemmälle ja ymmärtää, että nämä heikennykset voivat osua kehen tahansa."
Lusmujen irtisanominen on ainoastaan hyvä asia. Sen tajuaa jokainen terveen työmoraalin omaava ja omaa työpaikkaansa ja työnantajaansa kunnioittava ihminen.
Olin joskus saada turpaan, kun jengi itki lomautusilmoitusta ja sanoin suoraan että ihmekös tuo, kun olette koko vuoden jarrutelleet tuotantoa ja sen myötä on menetetty tilauksia.
Juu lusmut ok, mut ihanan naivi ajatus, et työnantajat pitäisivät aina kalliit vanhat ja kokeneet työntekijät. Kun uusia tekijöitä saa halvemmalla. Ja sitä samaa kierrätystä voi tehdä loputtomasti. Ja ne vanhat kalliit muuttuvat edullisiksi tekijöiksi uudella kierroksella.
"Poliisit ei lopu kesken. Anarkistit häviävät aina."
Minkäslainen "mies" sä ees oot? Koko ketjun on ollu kova poru, että kyllä konservatiiviset miehet pärjää, mutta heti kun tulee tiukka paikka niin piiloudutaan (nais)poliisin selän taakse. Pelkuri
Vierailija kirjoitti:
Minkäslainen "mies" sä ees oot? Koko ketjun on ollu kova poru, että kyllä konservatiiviset miehet pärjää, mutta heti kun tulee tiukka paikka niin piiloudutaan (nais)poliisin selän taakse. Pelkuri
Uliuliuli.
Olen lakia noudattava mies, ymmärrän että anarkistille tämä on mahdotonta käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se artikkelissa mainittu "toksinen maskuliinisuus" on juuri nyt ainoa asia joka on estänyt ry.s.siä saamasta Ukrainaa kokonaan haltuunsa. Koska miehet taistelevat siellä kaikilla niillä tavoilla joita feministi vihaa koska ukrainalaiset eivät ole totuuden kiistäjiä.
Sori vaan bro, mutta niistä sun puhumista "maskuliinisista" vanhoista patuista ei oo mihinkään. Ite oon aseistakieltäytyjä ja liberaali, mutta laitoin pari viikkoo sitten tollasen vanhan patun parissa sekunnissa maahan, koska oon harrastanu koko ikäni kamppailulajeja, taistelen vaan omien etujeni puolesta. Joten itke lisää soijapoika
On aikamme kyllä surullinen, kun ollenkaan ei voi olla varma, onko tämä tosissaan kirjoitettu vai ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aikamme kyllä surullinen, kun ollenkaan ei voi olla varma, onko tämä tosissaan kirjoitettu vai ei..
Voit käydä vaikka silminnäkijöiltä kysymässä jos muuten et usko. Tuliko sulle yllätyksenä, että vaikka kummatkin ollaan miehiä, niin en mä lähe millään muotoa sun puolia pitämään. Voi itkulia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli.
Olen lakia noudattava mies, ymmärrän että anarkistille tämä on mahdotonta käsittää.
Eli toisen sanoen oot luuseri ja todennäkösesti inceli
Haha. Siinäpä älykästä ja metsään mennytttä argumentointia. Tyypillistä perskokkareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli.
Ja sinä olet agitaattori ja anarkisti joka saa turpaansa poliisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli.
Ja sinä olet agitaattori ja anarkisti joka saa turpaansa poliisilta.
Meinaatko, että naispoliisi on sua parempi antamaan turpaan?😂
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalidemokratia voisi helpottaa enemmän käytännön asioita.
Siihen ei ole varaa, ei ole ollut Suomessakaan enää vuosikymmeniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit käydä vaikka silminnäkijöiltä kysymässä jos muuten et usko. Tuliko sulle yllätyksenä, että vaikka kummatkin ollaan miehiä, niin en mä lähe millään muotoa sun puolia pitämään. Voi itkulia
Ei siellä rintamalla olla halailemassa, niin miten sä edes pitäisit mun puolia? Ja niitä oli jo yläasteella niitä sankareita, jotka pieksi jotain vanhoja pulsuja, että se ei ole aikuiselle mikään varsinainen kehuskelun aihe.
Demokratian eräs hienous, unohdetut ryhmittymät saavat äänensä kuuluviin: Ei auta woke-liberaalien itkut😂
Suurin virhe koskaa on ollut antaa naisille oikeus äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin virhe koskaan on ollut antaa vähä-älyisille miehille oikeus äänestää.
Kerrankin olen kanssasiö samaa mieltä.
Ymmärrän periaatteessa tuon tekstin. Olen itse sitä mieltä kans että perinteiset arvot ovat hyvät kunhan suhteessa molemmat ovat tasaveroisia ja mieskin tekee osansa. Äärifeminismi on eri kuin tavallinen feminismi jossa naisilla yhtäläiset oikeudet käydä töissä, tienata, olla sinkku ja lapseton jos niin haluaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Demokratian eräs hienous, unohdetut ryhmittymät saavat äänensä kuuluviin: Ei auta woke-liberaalien itkut😂
Demokratian haittapuoli on se, että kuka tahansa riittävän häikäilemätön voi vääntää systeemin oman diktatuurinsa tukemiseen ja demokratia ei kykene tälle tekemään mitään kun se on tapahtunut. Kuten monessakin länsimaassa suomi mukaanlukien on tapahtunut kun putleristit ujuttaa valtaansa pala kerrallaan aina vaan läpikotaisemmin yhteiskuntaan.
Tarvittavat isot muutokset ei oikeastaan koskaan maailmanhistoriassa ole tapahtuneet demokraattisesti kun vallan kaapannut ei siitä yleensä suostu vapaaehtoisesti luopumaan.
Ja muutenkin valta päätyy aina sille ahneimmalle ja häikäilemättömimmälle joka on valmis tekemään kaikkensa sen saadakseen "säännöistä" piittaamatta.
Eli et ollut lainkaan vakavastiotettava keskustelija vaan uliseva punikki. Niin arvelinkin, helmiä sioille.
Sosialismin aiheuttamat ongelman eivät korjaannu sosialismia lisäämällä.