Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta

Vierailija
26.10.2024 |

https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…

-

Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.

Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista? 

Kommentit (2234)

Vierailija
1501/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä nuoria naisia kiinnosta asettua aloilleen. Feminismin valtakausi ja #metoo-liike ovat katkeroittaneet monet.

Mikäköhän olisi näiden miesten mielestä ratkaisu tähän? Estää naisia elämästä omaa elämäänsä?

Nainen ei ole olemassa miestä varten, vaan hän on ihan samanlainen täysivaltainen ihminen kuin mieskin. Jos itse haluat päättää omasta elämästäsi, niin miksi muut ihmiset eivät saisi päättää omastaan?

Vierailija
1502/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa arvo on saavutettu sitten kun vankiloissa istuu 50/50 miehiä ja naisia.

Lakeja on muutettava niin että tasa arvo toteutuu.

Aa että tasa-arvon nimissä vankilaan ihmisiä, jotka ei ole tehnyt rikosta? Keksitään heille rikoksia? Väärän väriset hiukset, vankilaan?

Jospa miehet nyt vaan lopettaisi itse sen rötöstelyn, ihan omista mokistanne sinne olette joutuneet.

#miesvihanäkyväksi

Tää menee jo koomiseksi. Miesten rötöstely on miesvihaa, vai siitä kirjoittaminen?

Yleistit puhumalla "miehistä" ja toteamalla "itse omista mokistanne olette s

Synnyttämisestä puhuminen porsimisena ihmisillä on naisvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin kohta kaivaa se mainostettu vihapyramidi esiin. Onko tää siis kuitenkin joku ylifeministi joka mainostaa ääriaatetta kun niin kovasti koittaa sada kaikki naiset sitä lukemaan? Ja suggeroitua kaikki olemaan miesvihaa.

Hän levittää kaikkein ahkerimmin äärifeminismin aatetta. Ilmeisesti ei löydy riittävästi hänen kanssa jankkaajia, ja tätä kautta sit yrittää...

Vierailija
1504/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Mitä saat siitä? Nautintoa?

Laske itse jos et usko.

--

Ja mistä tiesitkään mitkä viestit on kenenkin?

Kyllä sut tunnistaa. En usko, että kovin moni on ottanut käyttöön noita sun copypaste-fraaseja, joita spämmit menemään joka jumalan ketjussa.

Ja itsekin tuolla jossain säikeessä olit närkästynyt jollekin kommentoijalle, kun ei ollut kertonut olevansa eri kuin edellinen, ja haukuit kun tuli sekaantumaan sun kuvttelemaasi kaksinjutskailuun jonkun kanssa. Ei varmaan olis tullut moinen mieleen, jos olisit itsekin ollut ``eri``.

Mutta kello käy ja sulla on vielä paljon naisia haukuttavana. Anna palaa!

En minä naisia hauku  :)

Katsos kun et edes tiedä mitkä on minun fraasejani ja mitkä jonku toisen. Nauran aina kun niputat víttulimat roiskuen ainakin kolme henkilöä samaan 

Sä teit sen taas. 😂 Mitkäs limat sulla siellä nyt sit roiskui? 💦

Vierailija
1505/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa että tasa-arvon nimissä vankilaan ihmisiä, jotka ei ole tehnyt rikosta? Keksitään heille rikoksia? Väärän väriset hiukset, vankilaan?

Jospa miehet nyt vaan lopettaisi itse sen rötöstelyn, ihan omista mokistanne sinne olette joutuneet.

#miesvihanäkyväksi

Tää menee jo koomiseksi. Miesten rötöstely on miesvihaa, vai siitä kirjoittaminen?

Yleistit puhumalla "miehistä" ja toteamalla "itse omista mokistanne olette sinne joutuneet"

Kaiva nyt se vihapyramidi

Joo en kaiva. Mut minä en kirjoittanut tuota vankiviestiä. Sun kannattaa lukea aina ne edelliset, johon kommentoidaan, niin ymmärtäisit sisällöt paremmin. 

Joku tyyppi sano, et tasa-arvon vuoksi pitäisi vankeja olla 50-50. Johon joku sanoi, et ne miehet (siellä vankiloissa, ymmärrätkö) vois lopettaa rötöstelyn. Katos näin huomaa, et keneen viitataan ja siten ymmärtää myös tän kupletin juonen. Väitän, ettei yksikään nainen luullut, että tuossa viitataan kaikkiin miehiin, kun sanotaan, et ne rötöstelijät vois lopettaa rötöstelyn. 

Ja reagoitte sen reppanan provoon? 

Miksi ihmeessä? Fiksut, mummoikäiset naiset antoi veetille just mitä se halus.

Vierailija
1506/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin kohta kaivaa se mainostettu vihapyramidi esiin. Onko tää siis kuitenkin joku ylifeministi joka mainostaa ääriaatetta kun niin kovasti koittaa sada kaikki naiset sitä lukemaan? Ja suggeroitua kaikki olemaan miesvihaa.

Laitan pääni pantiksi, ettei yksikään tuntemistani naisista ole ikinä kuullutkaan saati nähnyt "feministien vihapyramidia" :D Mitvit? Tää yks tyyppi näitä ilmeisesti kaivelee sormet sauhuten tukemaan harhojaan. Ja kyseessä on siis mies? Huh.

Eli UN Women ja vaikkapa yle on teille tuntematon media?

No, kertoo kaiken tarvittavan sinusta ja tuntemistasi naisista.

Tehän väititte olevanne sivistyneitä ja lukeneita?

Mediassa julkaistaan vaikka mitä paskaa, ja sinä ilmeisesti nielet sen kaiken hook, line, and sinker :) Tai siis, kaiken, joka tukee naisvihaasi. Mitäpä tuohon voi sanoa, kuluu kai se elämä noinkin.

Vierailija
1507/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naaraat vastustaa tasa arvoa neliraaja jarrutuksessa koska vain ne hyötyy siitä "tasa arvosta", joka siis on kaikkea muuta kuin tasa arvoa.

Lait on väärennetty suosimaan vaginaaraita urosten kustannuksella, koska ne muka synnyttää. Fakta on että naiset on vain yksi sukupuoli kuudestakymmenestä synnyttäjäsukupuolesta, eikä ne edes synnytä nykyään joten miksi niitä pitäisi enää suojella nykyään kuluvana vuonna?

Miksi vain yksi sukupuoli (naiset) nauttii erikoisasemastaan, kun muut joutuu kuolemaan sodassa että naiset saisivat nauttia löhöilystä, sipseitä ja sidukasta.

Mikä laki on vain naisen puolella, miestä vastaan? Muo ei kiinnosta nyt ne muut.

Edelleen raiskauslainsäädäntö ei suosi naisia. Jos näin olisi, olisi tuomittujakin paljon enemmän. 

En tiedä mikä on sun käsitys miehen raiskaamissesta. Mut sitähän voi siis tehdä miehet myös.

Ja kas, taas jääväsit naiset pois rikollisten listalta.

Miesvihaa tuokin  :)

ps. maailmalla ja suomessa on lukuisia todistetusti vääriä tuomioita raiskauksista. Todistaa kuinka se suosii naisia.

Vierailija
1508/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Yleistit puhumalla "miehi

Synnyttämisestä puhuminen porsimisena ihmisillä on naisvihaa.

Joten miehistä puhuminen sikoina on miesvihaa.

Ai ei? No sitten ei ole tuokaan.

Vierailija
1509/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän levittää kaikkein ahkerimmin äärifeminismin aatetta. Ilmeisesti ei löydy riittävästi hänen kanssa jankkaajia, ja tätä kautta sit yrittää...

UN Women ja Yle ovat äärifeminismiä?

okei

Vierailija
1510/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Mitä saat siitä? Nautintoa?

Laske itse jos et usko.

--

Ja mistä tiesitkään mitkä viestit on kenenkin?

Kyllä sut tunnistaa. En usko, että kovin moni on ottanut käyttöön noita sun copypaste-fraaseja, joita spämmit menemään joka jumalan ketjussa.

Ja itsekin tuolla jossain säikeessä olit närkästynyt jollekin kommentoijalle, kun ei ollut kertonut olevansa eri kuin edellinen, ja haukuit kun tuli sekaantumaan sun kuvttelemaasi kaksinjutskailuun jonkun kanssa. Ei varmaan olis tullut moinen mieleen, jos olisit itsekin ollut ``eri``.

Mutta kello käy ja sulla on vielä paljon naisia haukuttavana. Anna palaa!

En minä naisia hauku  :)

Katsos kun et edes

Sä teit sen taas. 😂 Mitkäs limat sulla siellä nyt sit roiskui? 💦

AI tuoko on haukkumista? Sehän on vain teidän kuvailemista sanallisesti.

Vierailija
1511/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen artikkelista:

"Ei ole helppoa olla nuori amerikkalainen mies.

Ennen oli selvää, mitä tehdä. Perusta perhe, osta koti, tuo leipä pöytään.

Nyt palkka ei riitä mihinkään, ennen kunniallisina pidettyjä töitä ei arvosteta eikä nuoria naisia kiinnosta asettua aloilleen."

Palkka ei riitä mihinkään, koska globaalissa taloudessa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Entiset ajat eivät voi enää palata takaisin, koska Yhdysvaltojen kanssa kilpailee kaksi muuta mahtavaa talousmannerta (Eurooppa ja Aasia). 

Töitä ei arvosteta, koska suuryritykset (joita Trump tukee) eivät halua maksaa kunnollisia palkkoja työntekijöilleen voitontavoittelussaan.

Luokkaerot ovat kasvaneet. Prosentti väestöstä omistaa melkein puolet kaikesta omaisuudesta. Sellaiset kuin tuo Donald Trump, joka sai omaisuutensa perintönä.

Tätä nuo tietämättömät miehet eivät osaa nähdä. Mieluummin syyttelevät naisia.

Vierailija
1512/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossa on lähes puolet miehiä (mittauksesta riippuen) ja kokonaisuudessaan pieni otos Suomen ihmisistä.

Palsta kyl herättää miesvihaa, ymmärrettävästi. Tai lähinnä palstamiesvihaa. Ei näitä livenä näe. Koskaan 

--

Paitsi ettei ole.

Kokonaisuudessaan täällä on suurin osa suomalaisista naisista. Varsin kattava otos ja kertoo miesvihastanne.

TIetysti se herättää miesvihaa. Luette päivästä toiseen keksittyjä tarinoita mitä "miehet tekevät" alkaen lasten vanukkaiden varastamisesta. Tuolla saastalla kun kyllästät itseäsi sen 10+ vuotta niin sanoma-median tavoita on saavutettu.

Väität siis palstalla olevan suurimman osan Suomen naisista? Joku lähde väitteellesi. En tunne ket

Tottakai tiedän, kenen kirjoittama SCUM on. Kuuluu perussivistykseen. Ja se EI ole Särmän teksti. 

En lue uusien ketjujen aloituksia päivittäin. En tekisi niin, vaikka ei muuta elämää olisi. Mutta aloituksia tekevät myös trollit, ja sehän vaan on sinun etusi. Merkityksellisiä(?) ovat vain ketjut, jotka elävät päivän kaks pidempään. Ja johon osallistuu enemmän ihmisiä, kuin esim. tähän nyt. Niissä ketjuissa voi nähdä sen, mitä ihmiset keskimäärin ajattelee. Pitää vaan myös ymmärtää ohittaa kaikki äärimmäiset, koska ne ovat todennäköisesti trollien kirjoittamia. Samoin pitää oppia ohittamaan nämä tämän kaltaiset, joiden ainoa tarve on länkyttää, ei sinänsä edistää keskustelua.

Vierailija
1513/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
1514/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään miehen kanssa yhteen ja ala ilmaissiivoojaksi, kokiksi ja seksitoiveiden toteuttajakaksi tällä leikkaamispolitiikalla ja haukkumispolitiikalla mitä naisiin kohdistetaan. 

Miehenä en minäkään tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida elääkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään naisen kanssa yhteen ja ala ilmaiseksi koti-orjaksi.

Tämä leikkauspolitiikka mitä hallitus tekee on juuri hyvä, minä pidän tästä koska minä en ole ikinä saannut mitään tukia vaan olen aina elättänyt itseni omalla palkalla eikä palkkani ole edes mikään järkyttävän hyvä. 

Nykyhallituksen politiikka voi myös johtaa siihen, että myös sinut irtisanotaan ilman mitään syytä. Olisi hyvä katsoa vähän pidemmälle ja ymmärtää, että nämä heikennykset voivat osua kehen tahansa.

Vierailija
1515/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se artikkelissa mainittu "toksinen maskuliinisuus" on juuri nyt ainoa asia joka on estänyt ry.s.siä saamasta Ukrainaa kokonaan haltuunsa. Koska miehet taistelevat siellä kaikilla niillä tavoilla joita feministi vihaa koska ukrainalaiset eivät ole totuuden kiistäjiä. 

Vierailija
1516/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Yleistit puhumalla "miehistä" ja toteamalla "itse omista mokistanne olette s

Osoita sanasi heille. Me emme ole vauvojamme  tappaneet. Täällä ei kukaan ole sanonut sinun tehneet rötöksiä tai sinun syöneen lastesi vanukkaita. Näissä kommenteissä on määritelty, keistä miehistä puhutaan.

Vierailija
1517/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se artikkelissa mainittu "toksinen maskuliinisuus" on juuri nyt ainoa asia joka on estänyt ry.s.siä saamasta Ukrainaa kokonaan haltuunsa. Koska miehet taistelevat siellä kaikilla niillä tavoilla joita feministi vihaa koska ukrainalaiset eivät ole totuuden kiistäjiä. 

Kuitenkin Trump on Putinin kaveri.

Vierailija
1518/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Tää menee jo koomiseksi. Miesten rötöstely on miesvihaa, vai siitä kirjoittaminen

En ikinä ole puhunut miesten puolesta. Toistanut ehkä, mitä täällä olette sanoneet.

Vierailija
1519/2234 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Synnyttämisestä puhuminen porsimisena ihmisillä on naisvihaa."

Sehän on aivan oikea ilmaisu naiselle, joka on lyönyt hynttyyt yhteen sian kanssa. Alustavan arvion mukaan mammoista 98%:lla kotona röhkii sikamies. Onkohan miesten nimitteleminen sioiksi palstamammojen tapa kertoa rakkaudesta?

Vierailija
1520/2234 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja reagoitte sen reppanan provoon? 

Miksi ihmeessä? Fiksut, mummoikäiset naiset antoi veetille just mitä se halus."

Tuo on ominaisuus, joka on sisäänrakennettu suomalaisilla naisilla. Aivan kaiken ikäiset palstatanttarat ovat niin olevinaan aikuisia, viisaita ja elämää nähneitä ja jopa äitejä, sekä isoäitejä, mutta pienikin provo saa kuoren pirstoutumaan ja sieltä kuoriutuu tanttaravauva. Sitten alkaa sydäntä särkevä rääkyminen ja kiukuttelu, niinkuin olisi koko päivän pitänyt kirvelevää kakka-/pissavaippaa. Se karmea rääkyminen houkuttaa myös muu tanttaravauvat konttaamaan paikalle, kuten tämäkin keskustelu osoittaa.

Olen nauranut jo vuosikausia näille, että millaisia riitoja näillä on läheistensä kanssa kun keskustelutaidot on nähtävissä täällä, eli niitä taitoja ei vaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi