Miksi niin moni mies on persuuntunut?
Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politiikkaan ei tunteet kuulu vaan siellä olisi pakko käyttää järkeä. Vihervasemmisto tekee kaikki päätös vaatimukset puhtaasti tunne pohjalta käyttämättä sekuntiakaan miettimiseen mikä olisi järkevää
No, asiat ei ole politiikassa niin yksinkertaisia kuin loogisesti voisi ajatella, joten puhdas loogisuus ei politiikassa toimi. Pitää pystyä ajattelemaan hyvin laajasti ja kokonaisvaltaisesti ja myös jonkilaista psykologian tajua olla, mihin sisältyy myös tunteet.
Esimerkisi oletus, että tukien poistamisen seuraus on, että ihminen menee töihin.
Tällainen yksinertaistus ei toimi tosielämässä ja sen ymmärtää jos kykenee vähänkin laajempaan ajatteluun.
Ei sekään toimi että annetaan lisää ja lisää vastikkeetonta rahaa ettei vaan tule paha mieli ajatuksella että kun tarpeeksi tuetaan niin jos se vaikka joskus alkaisi ottamaan vastuun omasta elämästä ja hankkisi töitä. Mutta pakko ei tietenkään ole töitä tehdä kun kaikki saa tehdä mitä itse haluaa ja on muiden velvollisuus elättää jos tämä ei itse sitä halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
"Parempi ylimielisyys kuin mielettömyys."
Ylimielisyys on nimenomaan epäloogista tunteilla hötkyilyä.
Toi joka kutsuu sua pikku dudeks on ihan oikeassa.
Coolsies.
"Politiikkaan ei tunteet kuulu vaan siellä olisi pakko käyttää järkeä. Vihervasemmisto tekee kaikki päätös vaatimukset puhtaasti tunne pohjalta käyttämättä sekuntiakaan miettimiseen mikä olisi järkevää"
Ihan sama se on kaikilla puolilla. Politiikka on tunnetta.
Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan. Riikka Slunga-Poutsalo"
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin äänestin protestina, koska vihaan feministejä. En ole persu, putinisti tai islamisti, mutta ottaisin minkä tahansa noista kolmesta ennemmin kuin feminismin.
Pohjimmiltasi vihaat siis naisia, mutta et voi sitä ääneen sanoa, koska pimperoo pitäisi kuitenkin saada, ja kaikki muut naisten "palvelut" ja ilmaiseksi tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet näkee pakkomukutusta arjessa joka päivä! Elokuvasäätiö veronmaksajien rahoilla antoi 500k€ tukea woke-elokuvalle jolla ensi-illassa 88 katsojaa!
Elokuvaa käsikirjoitti 70 ihmistä plus muut osallistujat niin edes elokuvantekijät sukulaisineen eivät menneet katsomaan parvet nimistä kuraa!
Vierailija kirjoitti:
Koska maassa on liikaa maahanmuuttajia.
Eli tämä pitää sisälläni myös ne thaimaalaiset tuontivaimot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin vastata tuohon yhdellä sanalla: katkeruus.
Kun ihminen katkeroituu ja alkaa vihata, hän mielelään etsii vertaistukea samankaltaisista. Joukosta joka tuntuu omalta.
Nääh.. Silloin ne alkavat kannattamaan vihervassuja. Sitten kun kasvavat aikuisiksi alkavat kannattamaan persuja.
Voin luvata 100% varmuudella, että kukaan tämän palstan lukija, ainakaan meistä naisista, ei ala kannattamaan persuja. Teksti, jota täältä saa lukea ei varsinaisesti toimi vaalimainoksena. Sori siitä.
Yleensä alkaa, sori siitä.
Jos vähän luet ajatuksella noita kommenttejanne, huomaat kyllä, että argumentaationne laatu ihan jo naisvihamielisyydelläänkin kartoittaa 100% naisäänestäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet näkee pakkomukutusta arjessa joka päivä! Elokuvasäätiö veronmaksajien rahoilla antoi 500k€ tukea woke-elokuvalle jolla ensi-illassa 88 katsojaa!
Elokuvaa käsikirjoitti 70 ihmistä plus muut osallistujat niin edes elokuvantekijät sukulaisineen eivät menneet katsomaan parvet nimistä kuraa!
Tärkeintä olikin elokuvasta noussut kohu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska maassa on liikaa maahanmuuttajia.
Eli tämä pitää sisälläni myös ne thaimaalaiset tuontivaimot?
Coolsies.
"Ei sekään toimi että annetaan lisää ja lisää vastikkeetonta rahaa ettei vaan tule paha mieli"
Sinulle ei ehkä ole ihan avautunut ajatus että tukien tarkoitus ei ole mielen kohentaminen vaan minimitoimeentulon tarjoaminen niille joille se ei muuten onnistu.
Tukia ei anneta huvin vuoksi vaan jotta ihmiset voisivat syödä ja olisi katto pään päällä.
On nimenomaan tunteella menevä näkökulma että tuilla vain passivoitaisiin ihmisiä jotka viettävät lokoisaa elämää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lue nyt jo: https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar"
Tuo historcalmaterialism.org on marxilainen hörhölehti, joten en tajua miksi yhdistät sen feminismiin tai intersektionaalisuuteen.
No jos marxilaiset ITSE rinnastavat marxismin intersektionaalisuuteen niin mikä minä olen vastaan sanomaan!
Mistä lähtien persut on pitäneet marxilaisia rehellisenä tietolähteenä? Tämä on uutta tietoa minulle, kerro lisää!
Että persut on nykyään marxilaisia, ai että...
Valehteletko itse useinkin kannattamastasi poliittisesta ideologiasta vai haluaisitko kenties jakaa ymmärrystä muillekin josko kääntyisivät ajattelrmaan kuten sinä?
Siis SINÄ laitat linkin marxilaiseen julkaisuun, ja kun mainitsen, ettei sellainen lähde ole luotettava, olen minäkin äkkiä marxilainen?
Persujen logiikka on aina yhtä tajunnanräjäyttävää.
Ja btw, se lähteen marxilaisuus lukee ihan siellä sivustolla, mutta et tainnut viitsiä tutkia asiaa, kun piti öyhöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen katkeroituu ja alkaa vihata, hän mielelään etsii vertaistukea samankaltaisista. Joukosta joka tuntuu omalta.
Nääh.. Silloin ne alkavat kannattamaan vihervassuja. Sitten kun kasvavat aikuisiksi alkavat kannattamaan persuja.
Voin luvata 100% varmuudella, että kukaan tämän palstan lukija, ainakaan meistä naisista, ei ala kannattamaan persuja. Teksti, jota täältä saa lukea ei varsinaisesti toimi vaalimainoksena. Sori siitä.
Jos vähän luet ajatuksella noita kommenttejanne, huomaat kyllä, että argumentaationne laatu ihan jo naisvihamielisyydelläänkin
Siis karkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähän luet ajatuksella noita kommenttejanne, huomaat kyllä, että argumentaationne laatu ihan jo naisvihamielisyydelläänkin
Naisille on tuo ajatus että jos ai kaikki mene minun ehdoilla minua varten niin vastustan. Naiset on aivan järkyttävän omahyväisiä ja itsekkäitä minä minä minä minä ihmisiä jotka ei edes yritä ajatella kenenkään muun etua kuin itsesnä
"Ruotsi on muuten jo luopunut feministisestä ulkopolitiikasta toisin kuin nämä kotimaiset hörhöt. Mikä älämölö syntyisikään, jos joku oikeistopuolue julistaisi Suomen siirtyvän maskulinistiseen ulkopolitiikkaan."
Feministisen politiikan vastakohta ei ole maskuliininen politiikka vaan epätasa-arvoinen politiikka.
Vierailija kirjoitti:
Miesten stressireaktio stressiin on todennäköisemmin dissosiaatio ja naisilla on sitten omat tapansa stressata.
Yleisesti ottaen stressi tuo kenestä tahansa esiin heidän huonoimmat puolensa.
Jokin stressaa nuorisoa tosi paljon ja se nyt vaan näkyy tällaisena omituisena äänestyskäyttäytymisenä.
Kyllä se on digi ja somen kaikukammiot.
Vierailija kirjoitti:
"Politiikkaan ei tunteet kuulu vaan siellä olisi pakko käyttää järkeä. Vihervasemmisto tekee kaikki päätös vaatimukset puhtaasti tunne pohjalta käyttämättä sekuntiakaan miettimiseen mikä olisi järkevää"
Ihan sama se on kaikilla puolilla. Politiikka on tunnetta.
Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan. Riikka Slunga-Poutsalo"
Mjep.
Tunteet ovat päätöksenteon kompanssi. Ilman niitä ihminen lamaantuu.
Joten.
Kun joku ilmoittaa sulkevansa tunteet pois päätöksenteosta.
*Hänellä* ei ole suuntaa. Jos tällainen ihminen on lisäksi aktiivinen eikä lamaantunut, hänen suuntaansa määrää joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lue nyt jo: https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar"
Tuo historcalmaterialism.org on marxilainen hörhölehti, joten en tajua miksi yhdistät sen feminismiin tai intersektionaalisuuteen.
No jos marxilaiset ITSE rinnastavat marxismin intersektionaalisuuteen niin mikä minä olen vastaan sanomaan!
Mistä lähtien persut on pitäneet marxilaisia rehellisenä tietolähteenä? Tämä on uutta tietoa minulle, kerro lisää!
Että persut on nykyään marxilaisia, ai että...
Valehteletko itse useinkin kannattamastasi poliittisesta ideologiasta vai haluaisitko kenties jakaa ymmärrystä muillekin josko kääntyisivät ajattelrmaan kuten sinä?<
Nyt sinulta taisi kadota jo koko keskustelun punainen lanka, et ole vakavasti otettava keskustelija lainkaan.
"Naiset on aivan järkyttävän omahyväisiä ja itsekkäitä minä minä minä minä ihmisiä jotka ei edes yritä ajatella kenenkään muun etua kuin itsesnä"
Ihanko pokkana väität että miehet eivät kannata oikeisto saadakseen siitä itselleen jotain hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
"Sinähän tässä olet aivan pihalla. Ruotsi on muuten jo luopunut feministisestä ulkopolitiikasta toisin kuin nämä kotimaiset hörhöt. Mikä älämölö syntyisikään, jos joku oikeistopuolue julistaisi Suomen siirtyvän maskulinistiseen ulkopolitiikkaan.
Maria Ohisalo: Suomi tekee feminististä ulkopolitiikkaa
https://www.verkkouutiset.fi/a/maria-ohisalo-tata-on-feministinen-ulkop"
juu niin olen, tavallaan.
minä keskityn politiikkaan, noi kulttuurisota hömpät ei oikein jaksa kiinnostaa kun ne ei ole politiikkaa vaan vaalishowta jolla huijataan heikkolahjaisia.
On ne ihan mielenkiintoisia ilmiöitä mutta aika mielenköyhää molemmin puolin.
On se tietysti hyvä että kaikista vähäjärkisimmät voivat hirttäytyä niihin, eräänlainen poliittinen filtteri.
Sinä teet oikeasti poliittista työtä, se on omituista kuinka sen huomaa heti siitä dissonanssista kansan puheiden ja niiden kans jotka oikeasti tekee sen parissa töitä, on kuin puhuisitte eri kieltä kokonaan.
Vastavoimana toksiselle feminismille ja äärivasemmistolle. Järjen ja realismin ääni höttöunelmapolitiikassa.