Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies on persuuntunut?

Vierailija
25.10.2024 |

Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.

Kommentit (592)

Vierailija
281/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lue nyt jo: https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar"

Tuo historcalmaterialism.org on marxilainen hörhölehti, joten en tajua miksi yhdistät sen feminismiin tai intersektionaalisuuteen.

No jos marxilaiset ITSE rinnastavat marxismin intersektionaalisuuteen niin mikä minä olen vastaan sanomaan!

Mistä lähtien persut on pitäneet marxilaisia rehellisenä tietolähteenä? Tämä on uutta tietoa minulle, kerro lisää!

Että persut on nykyään marxilaisia, ai että...

Valehteletko itse useinkin kannattamastasi poliittisesta ideologiasta vai haluaisitko kenties jakaa ymmärrystä muillekin josko kääntyisivät ajattelrmaan kuten sinä?

Vierailija
282/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin kauan, kun teette pienemmällä palkalla töitä, yksityisellä toimijalla ei ole mielenkiintoa muuttaa palkkaustaan, mutta jos väki lähtee, sitten tapahtuu. "

Suurin osa ihmisistä ei voi vain lähteä koska perhe ja taloudelliset velvoitteet estävät. Ei se päiväkodin työntekijä niin vain siirry jollekin toiselle alalle.

Elät jossain ihme maailmassa jossa ihmiset ihan ilman mitään ongelmia juoksevat koko ajan parhaan työpaikan ja parhaan palkan perässä. Sellaisia toki on mutta ei ole todellisuutta useimmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olipas omahyväinen ja kiiltokuvamainen kommentti, joka on ostettu suoraan äärivasemmistopropagandaa levittämältä punikkien aivopesukoneistolta. Eli kaikki, jotka ovat eri mieltä, ovat tyhmiä. Taitaa olla tämäkin kommentoija vähä-älyinen, matginaalisessa kuplassa elävä, joka tykkää haistella oman ulosteensa hienostunutta tuoksua. "

Onneks sinä olet niin fiksu että osasit sentään haukkua vähä-älyiseks, marginaalisessa kuplassa eläväks ja omien ulosteiden haistelijaks, ilman mitään pointtia.

Mistä tälle pikku dudelle sais peilin? Hän on itse irvikuva siitä ihmisestä jota on vihaavinansa.

Ajattelen toisin, mitä meinasit tehdä?

No nyt olen yrittänyt auttaa sinua ymmärtään oman käytökses patologisuuden ja hakemaan apua, seuraavaks varmaan luovutan ja jos alkaa ärsyttää niin

Parempi ylimielisyys kuin mielettömyys.

Vierailija
284/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikkaan ei tunteet kuulu vaan siellä olisi pakko käyttää järkeä. Vihervasemmisto tekee kaikki päätös vaatimukset puhtaasti tunne pohjalta käyttämättä sekuntiakaan miettimiseen mikä olisi järkevää

No, asiat ei ole politiikassa niin yksinkertaisia kuin loogisesti voisi ajatella, joten puhdas loogisuus ei politiikassa toimi. Pitää pystyä ajattelemaan hyvin laajasti ja kokonaisvaltaisesti ja myös jonkilaista psykologian tajua olla, mihin sisältyy myös tunteet. 

Esimerkisi oletus, että tukien poistamisen seuraus on, että ihminen menee töihin.

Tällainen yksinertaistus ei toimi tosielämässä ja sen ymmärtää jos kykenee vähänkin laajempaan ajatteluun. 

Vierailija
285/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olettaen, että sillä yksityisessä päiväkodissa työskentelevällä duunarilla on ammatillinen pätevyys kunnossa - myös kunnallisella puolella tilapäisellä kouluttamattomalla työvoimalla on palkka pienempi - niin eikös olisi järkevämpää hakeutua näissä olosuhteissa töihin kunnalliselle puolelle"

Oletit jo aikaisemmin kaikenlaista liittyen päivähoitoon joka eivät sitten pitäneetkään paikkaansa. Olisiko mahdollista että käsityksesi perustuvat laajemminkin oletuksiin jotka eivät pidä?

Vierailija
286/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olipas omahyväinen ja kiiltokuvamainen kommentti, joka on ostettu suoraan äärivasemmistopropagandaa levittämältä punikkien aivopesukoneistolta. Eli kaikki, jotka ovat eri mieltä, ovat tyhmiä. Taitaa olla tämäkin kommentoija vähä-älyinen, matginaalisessa kuplassa elävä, joka tykkää haistella oman ulosteensa hienostunutta tuoksua. "

Onneks sinä olet niin fiksu että osasit sentään haukkua vähä-älyiseks, marginaalisessa kuplassa eläväks ja omien ulosteiden haistelijaks, ilman mitään pointtia.

Mistä tälle pikku dudelle sais peilin? Hän on itse irvikuva siitä ihmisestä jota on vihaavinansa.

Ajattelen toisin, mitä meinasit tehdä?

No nyt olen yrittänyt auttaa sinua ymmärtään oman käytökses patologisuuden ja hakemaan apua, seura

Meinaa jo hieman käydä sääliksi, miksi teet tämän niin helpoksi? :' D

Vierailija
287/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen osa PS-äänestäjistä on teollisuusduunareita ja entisiä SDP-äänestäjiä. Tuo porukka on huomannut SDP:n muuttuneen työväenpuolueesta lähinnä julkisen sektorin virkaväen etuja ajavaksi ilmastopuolueeksi. Samoin ovat myös huomanneet, että sana "ilmastoteko" on poikkeuksetta tarkoittanut tuotantolinjojen alasajoja ja työporukan pienenemistä yksityisellä sektorilla, YT-neuvotteluja ja irtisanomisia. Nyt on jostain syystä kauhea älämölö meneillään, kun samaisia "ilmastotekoja ja hiilijalanjäljen pienennystä"=toiminnan supistamista vaaditaan myös sieltä julkisen sektorin virkapuolelta.

Vierailija
288/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain saa lukea pelihetkien tuomioista. Eikä naisia yhtään häiritse? 

Vierailija
289/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin vastata tuohon yhdellä sanalla: katkeruus.

Kun ihminen katkeroituu ja alkaa vihata, hän mielelään etsii vertaistukea samankaltaisista.  Joukosta joka tuntuu omalta. 

Nääh.. Silloin ne alkavat kannattamaan vihervassuja. Sitten kun kasvavat aikuisiksi alkavat kannattamaan persuja.

Voin luvata 100% varmuudella, että kukaan tämän palstan lukija, ainakaan meistä naisista, ei ala kannattamaan persuja. Teksti, jota täältä saa lukea ei varsinaisesti toimi vaalimainoksena. Sori siitä. 

kuka sinut nimesi edustamaan kaikkia naisia? mielestäni persuja on hyvä äänestää, koska ei ole jyrkempää porukkaa eduskunnassa. pitäisi olla. sinimustat oli ainut hyvä vaihtoehto. n.49 ps. minun puolseta saa puhua vain minun ukko. 

Vierailija
290/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen katkeroituu ja alkaa vihata, hän mielelään etsii vertaistukea samankaltaisista.  Joukosta joka tuntuu omalta. 

Nääh.. Silloin ne alkavat kannattamaan vihervassuja. Sitten kun kasvavat aikuisiksi alkavat kannattamaan persuja.

Voin luvata 100% varmuudella, että kukaan tämän palstan lukija, ainakaan meistä naisista, ei ala kannattamaan persuja. Teksti, jota täältä saa lukea ei varsinaisesti toimi vaalimainoksena. Sori siitä. 

Yleensä alkaa, sori siitä.

Tää sälli oikeasti luulee ajavansa oikeiston asiaa. :' D

Maalaamalla heidät kaikki lukutaidottomiks narsistisiis kiukuttelijoiks, aikamme suurin ajattelija oikeen!

Vierailija
291/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tulleet viimein järkiinsä 

Vierailija
292/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha, pelko, katkeruus ja osattomuuden tunne. Mitään positiiivistahan persut puolueena ei aja. Kaikilta kaikki pois ja kaikki on turhaa rahanhaaskausta. Isänmaallisuus ja oma kansa ensin on ras#smia ja vihaavat kaikkea suomalaista, vaikka muuta väittävät: kulttuuria, opiskelua, yleä/mediaa, museoita, elokuvia, kirjallisuutta -äidinkieltä eivät viitsineet edes opetella. Pelkkä protestipuolue, vailla mitään linjaa.

Vierailija
293/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yliopistot ovat pahimpia aivopesupaikkoja. Ja siellä olevat ovat viisaita, mutta eivät älykkäitä. Siinä ero."

Trumppilaisuutta. Yhdysvaltojen äärioikeisto on syyttänyt yliopistoja aivopesusta vuosikausia, ilman mitään todistetta siitä, että siellä olisi muuta kuin yksittäisiä henkilöitä äärilaidalla.

Onhan yliopistoissa äärioikeistokin paikalla. Vai onko tarkoitus kieltää yliopistot, ja siirtyä idioluutioon nopeammin?

Vierailija
294/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä alkaa, sori siitä.

"Sori siittä että minä olen oikeassa ja sinä väärässä ja se on minun mielipiteeni enkä sitä muuta edes todisteiden valossa. Minä minä minä minä"

Vierailija
295/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten stressireaktio stressiin on todennäköisemmin dissosiaatio ja naisilla on sitten omat tapansa stressata.

Yleisesti ottaen stressi tuo kenestä tahansa esiin heidän huonoimmat puolensa. 

Jokin stressaa nuorisoa tosi paljon ja se nyt vaan näkyy tällaisena omituisena äänestyskäyttäytymisenä.

Vierailija
296/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi ylimielisyys kuin mielettömyys."

Sinä rähjäät täälä ihan sekopäisiä, sinä olet mieletön ja ylimielinen siitä, ihan oikeesti muijat tää pikku dude tarvii teidän peilejä lainaan! 

Vierailija
297/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos näin on niin miksi vain feministien ajattelumaailma on sallittu? Mitä tämä kertoo feminismistä?"

Miten niin ainoa sallittu? Näistä asioista käydään väittelyä eikä se että joku ei ole kanssasi samaa mieltä ole sama asia kuin että mielipiteesi ei olisi sallittu.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010786963.html

Piti tuohonkin cancelaukseen hakea korjaus KHO:sta, onneksi punikointi todettiin laittomaksi.

Miten nuo messut liittyivät siihen mitä sinä tai minä saamme sanoa?

Vierailija
298/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys on nimenomaan epäloogista tunteilla hötkyilyä.

Toi joka kutsuu sua pikku dudeks on ihan oikeassa.

Vierailija
299/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yliopistot ovat pahimpia aivopesupaikkoja. Ja siellä olevat ovat viisaita, mutta eivät älykkäitä. Siinä ero."

Trumppilaisuutta. Yhdysvaltojen äärioikeisto on syyttänyt yliopistoja aivopesusta vuosikausia, ilman mitään todistetta siitä, että siellä olisi muuta kuin yksittäisiä henkilöitä äärilaidalla.

Onhan yliopistoissa äärioikeistokin paikalla. Vai onko tarkoitus kieltää yliopistot, ja siirtyä idioluutioon nopeammin?

Yksittäisiä henkilöitä kuten ne kolme rehtoria senaatin kuultavana? Sellaisia yksittäisiä henkilöitä.

Vierailija
300/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä rähjäät täälä ihan sekopäisiä, sinä olet mieletön ja ylimielinen siitä, ihan oikeesti muijat tää pikku dude tarvii teidän peilejä lainaan! 

:' D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi