Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies on persuuntunut?

Vierailija
25.10.2024 |

Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.

Kommentit (592)

Vierailija
261/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä kuullut kun persujen puhuvan intersektionaalisesta feminismistä ja minä olen sentään aika aktiivine vasemmistolainen.

Tiedän siis kyllä termin ja merkitysen mutta ei sitä täälä vasemmalla käytetä kun jossain ääripää kaikukammioissa joilla ei ole uskottavuutta edes vasemmiston sisällä.

Onks tää taas sitä kun lapsosten on vaikea ymmärtää et ne ei asu amerikassa?

Oli vain edellisen hallituksen tasa-arvo ohjelman lähtökohtana. Et ole tainnut pahemmin Suomen politiikkaa seurata, Iigor?

En tiennyt tuota, ei se minusta iigoria tee.

En mikä silti ikinä missään ole törmännyt siihen käytännössä, se on ihan totta.

Miksi sinä rähj

Kyseisessä tapauksessa oli. Anteeksi vaan siitä että maailmankuvaasi murensin. 

Vierailija
262/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vastata tuohon yhdellä sanalla: katkeruus.

Kun ihminen katkeroituu ja alkaa vihata, hän mielelään etsii vertaistukea samankaltaisista.  Joukosta joka tuntuu omalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lue nyt jo: https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar"

Tuo historcalmaterialism.org on marxilainen hörhölehti, joten en tajua miksi yhdistät sen feminismiin tai intersektionaalisuuteen.

No jos marxilaiset ITSE rinnastavat marxismin intersektionaalisuuteen niin mikä minä olen vastaan sanomaan!

Vierailija
264/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen katkeroituu ja alkaa vihata, hän mielelään etsii vertaistukea samankaltaisista.  Joukosta joka tuntuu omalta. 

Nääh.. Silloin ne alkavat kannattamaan vihervassuja. Sitten kun kasvavat aikuisiksi alkavat kannattamaan persuja.

Vierailija
265/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai niin, tuo sinun teksti on sinun mielestä tasapainoisen ja hyvin perehtyneen järkevän ihmisen tekstiä?

Pikku dude sä olet naiivi tavalla joka asettaa sinut muiden käytettäväks, täälä aikuisten maailmassa sä et tuu pärjään jos et opettele ajatteleen ilman muiden sloganeita ja omituisia kultti termejä.

Et sinä minulle kosta tukia lopettamalla, teet minusta vain vihollisen, maanpetos ei korjaa mitään."

Puhu vain omasta puolestasi, koetko, että oma tekstisi oli tasapainoisen ja hyvin asioihin perehtyneen järkevä tai edes aikuisen ihmisen tekstiä?

Sinun elämässä pärjäämistäsi parantaa merkittävästi, kun opettelet hillitsemään itseäsi tunnekuohuissasi. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko, jos pidät noita sloganejasi "dude" jollain tavalla ainutlaatuisina tai sellaisina, että niitä joku vakavissaan haluaisi kopioida. Halusin painaa naamasi naurettavuuteesi ja siksi peilasin ne takaisin, ole siis hyvä.

Tukien lopettamisen rinnastaminen maanpetokseen kertookin sitten aivan kaiken oleellisen siitä mikä on kykysi hahmottaa yhteiskuntaa ja sen rakennetta. 

Mukavaa päivänjatkoa dude. Lupaan, että saat pitää sloganisi ja kulttitermisi tästä eteenpäin ominasi. 😘

Vierailija
266/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse (m) olen saanut itseni ympäröityä vasemmalle kallellaan olevilla kavereilla (siis jätkillä). Kaikki käyvät töissä, kaikki ovat normaalia fiksumpia, yhdellä on oma firma, on autoa ja omistusasuntoa.

Keskustelut ovat fiksuja, sivistyneitä, ja toki keskustellaan myös poltiikasta. Itse olen sitä mieltä, että ihmisen kollektiivinen tyhmyys saa ihmisen äänestämään äärioikeistoa. Ollaan kyllästyneitä hitaaseen, sivistyneeseen asioidenhoitoon ja kuvitellaan, että kun äänestetään tuo messias (Soini, Trump, Halla-Aho, Purra..) valtaan, asiat menevät kuin taikaiskusta kohdilleen. Ja yleensä poikkeuksetta käy päinvastoin.

Somen aikakausi on myös tehnyt sen, että kärsivällisyyttä ei ole, jokaisella on mielipide vailla tietoa. Tähän nyt valitettavasti vastaa parhaiten äärioikeisto ja se kykenee keräämään äänet juuri siksi. Tyhmyys, kärsimättömyys ja tietämättömyys.

Pahoittelut. Se on varmaan kun on tullut luettua muutakin kuin Aku Ankkaa ja Erä-lehteä.

Vierailija
267/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiston toiminta perustuu faktoihin ja vasemman laidan mielipiteisiin.

Vierailija
268/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olipas omahyväinen ja kiiltokuvamainen kommentti, joka on ostettu suoraan äärivasemmistopropagandaa levittämältä punikkien aivopesukoneistolta. Eli kaikki, jotka ovat eri mieltä, ovat tyhmiä. Taitaa olla tämäkin kommentoija vähä-älyinen, matginaalisessa kuplassa elävä, joka tykkää haistella oman ulosteensa hienostunutta tuoksua. "

Onneks sinä olet niin fiksu että osasit sentään haukkua vähä-älyiseks, marginaalisessa kuplassa eläväks ja omien ulosteiden haistelijaks, ilman mitään pointtia.

Mistä tälle pikku dudelle sais peilin? Hän on itse irvikuva siitä ihmisestä jota on vihaavinansa.

Vierailija
269/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh.. Silloin ne alkavat kannattamaan vihervassuja. Sitten kun kasvavat aikuisiksi alkavat kannattamaan persuja.

Lol. Kun luulee tietävänsö kaikesta kaiken ja luulee olevansa aikuinen äänestää populistista höttöä. Elämä on vähän monimutkaisempaa kuin pelkkä viha kaikkea kohtaan.

Vierailija
270/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olipas omahyväinen ja kiiltokuvamainen kommentti, joka on ostettu suoraan äärivasemmistopropagandaa levittämältä punikkien aivopesukoneistolta. Eli kaikki, jotka ovat eri mieltä, ovat tyhmiä. Taitaa olla tämäkin kommentoija vähä-älyinen, matginaalisessa kuplassa elävä, joka tykkää haistella oman ulosteensa hienostunutta tuoksua. "

Onneks sinä olet niin fiksu että osasit sentään haukkua vähä-älyiseks, marginaalisessa kuplassa eläväks ja omien ulosteiden haistelijaks, ilman mitään pointtia.

Mistä tälle pikku dudelle sais peilin? Hän on itse irvikuva siitä ihmisestä jota on vihaavinansa.

Ajattelen toisin, mitä meinasit tehdä?

Vierailija
271/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Kun luulee tietävänsö kaikesta kaiken ja luulee olevansa aikuinen äänestää populistista höttöä. Elämä on vähän monimutkaisempaa kuin pelkkä viha kaikkea kohtaan.

Niinpä siksi muutos oikealle on suurempaa kun toisinpäin. Eli viha vähenee ja järki kasvaa.

Vierailija
272/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai niin, tuo sinun teksti on sinun mielestä tasapainoisen ja hyvin perehtyneen järkevän ihmisen tekstiä?

Pikku dude sä olet naiivi tavalla joka asettaa sinut muiden käytettäväks, täälä aikuisten maailmassa sä et tuu pärjään jos et opettele ajatteleen ilman muiden sloganeita ja omituisia kultti termejä.

Et sinä minulle kosta tukia lopettamalla, teet minusta vain vihollisen, maanpetos ei korjaa mitään."

Puhu vain omasta puolestasi, koetko, että oma tekstisi oli tasapainoisen ja hyvin asioihin perehtyneen järkevä tai edes aikuisen ihmisen tekstiä?

Sinun elämässä pärjäämistäsi parantaa merkittävästi, kun opettelet hillitsemään itseäsi tunnekuohuissasi. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko, jos pidät noita sloganejasi "dude" jollain tavalla ainutlaatuisina tai sellaisina, että niitä joku vakavissaan haluaisi kopioida. Halusin painaa naamasi naurettavuuteesi ja siksi peilasin ne takaisin, ole siis hyvä.<

Hienosti tuotit taas tekstiä joka ei sisällä mitään, et kirjaimellisesti kyennyt muuhun kun haukkumaan minua, täysin ilman perusteluita, ylitunteellisesti vain riehut ja kopioit mun sanomisia ja sitten vielä yrität kettuilla minulle siitä että sinä kopioit minua.

Minä en pysty edes loukkaantuun tästä, se on niin kaukana todellisuudesta että se ei kosketa minua ollenkaan.

Alkais oleen korkea aika hakea apua tuohon sun mielenterveysongelmaan pikku dude.

Vierailija
273/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata 100% varmuudella, että kukaan tämän palstan lukija, ainakaan meistä naisista, ei ala kannattamaan persuja. Teksti, jota täältä saa lukea ei varsinaisesti toimi vaalimainoksena. Sori siitä. 

Vierailija
274/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on vaikeampi kusettaa kuin naisia. Eivät ole yhtä hyväuskoisia.

Jospa joo. Kukaan ei ole tätä feministivihaa varmasti itärajan takaa lobannut. Ei tietenkään, miksi he sellaista tekisivät? 

kyllä feministit ihan itse ovat asiansa niin hoitaneet, ettei niistä tykkää kukaan. mutta pientä uhriutumista pitää aina olla, vai mitä, feministi? ja miksei yksikään kaunis nainen ole feministi? kysympä vaan...

Vierailija
275/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lue nyt jo: https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar"

Tuo historcalmaterialism.org on marxilainen hörhölehti, joten en tajua miksi yhdistät sen feminismiin tai intersektionaalisuuteen.

No jos marxilaiset ITSE rinnastavat marxismin intersektionaalisuuteen niin mikä minä olen vastaan sanomaan!

Mistä lähtien persut on pitäneet marxilaisia rehellisenä tietolähteenä? Tämä on uutta tietoa minulle, kerro lisää!

Että persut on nykyään marxilaisia, ai että...

Vierailija
276/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä siksi muutos oikealle on suurempaa kun toisinpäin. Eli viha vähenee ja järki kasvaa.

Yliopistot ja älyköt on tunnetusti oikealla. Eikun.

Vierailija
277/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkankorotus saa persuileen, enää ei mene koko palkka bensaan kuten kävi edellisen hallituksen aikoina. Eroa 50 cnttiä litralta ja päivittäinen työmatka 120 km. Kyllä persuttaa. Ymmärsin, sak eli suomi aatteella kumoon ja tonni sponssirahaa vuodessa. Näin työmiestä kyykättiin. Onneksi persuttaa. 

On ne persut vaan pirun kovia kun saavat öljyn barrelihinnan ja euron kurssin suhteessa dollariin kohdilleen. Ei ihan mitätön puolue.

Vierailija
278/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata 100% varmuudella, että kukaan tämän palstan lukija, ainakaan meistä naisista, ei ala kannattamaan persuja. Teksti, jota täältä saa lukea ei varsinaisesti toimi vaalimainoksena. Sori siitä. 

Yleensä alkaa, sori siitä.

Vierailija
279/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistot ja älyköt on tunnetusti oikealla. Eikun.

Yliopistot ovat pahimpia aivopesupaikkoja. Ja siellä olevat ovat viisaita, mutta eivät älykkäitä. Siinä ero.

Vierailija
280/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen toisin, mitä meinasit tehdä?

No nyt olen yrittänyt auttaa sinua ymmärtään oman käytökses patologisuuden ja hakemaan apua, seuraavaks varmaan luovutan ja jos alkaa ärsyttää niin sitten alan ärsyttää sua, nopeuttaakseni sinun itsetuhoa, osa porukasta täälä selkeästi tekee niin jo ja sinä annat sen tapahtua.

Pikku dude sinä olet pulassa ylimielisyytesi takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan