Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni mies on persuuntunut?

Vierailija
25.10.2024 |

Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.

Kommentit (592)

Vierailija
341/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ruotsi on muuten jo luopunut feministisestä ulkopolitiikasta toisin kuin nämä kotimaiset hörhöt. Mikä älämölö syntyisikään, jos joku oikeistopuolue julistaisi Suomen siirtyvän maskulinistiseen ulkopolitiikkaan."

Feministisen politiikan vastakohta ei ole maskuliininen politiikka vaan epätasa-arvoinen politiikka.

Feminismi ei ole tasa-arvoinen eikö se tasa-arvoiseksi muutu vaikka te feministit kuinka niin valehtelette. Feministit ei koskaan kohtele miehiä ja naisia tasa-arvoisesti. 

Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupiirin sukupuoli. Samanlainen ideologia molemmilla nismeillä

Mikäs ismi se sitten on, jossa kannatetaan tasa-arvoa sinun mielestäsi? Kyllä se on ihan näihin päiviin asti ollut feminismi. Ja se on ihan itsestään selvää, että ainakin 95% suomalaisista naisista kannattaa sukupuolten tasa-arvoa. Millä nimellä sitä nyt haluaakin sitten kutsua. 

Vierailija
342/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää sukupuolittaa politiikkaa. Miehiä ja naisia löytyy sekä vasemmalta, että oikealta ja näiden väliltä. Vain kuplassaan elävä mielenvikainen haluaa sukupuolittaa politiikkaa vastakkainasettelun luomiseksi. Juntti, moukka tai sivistynyt voi olla sukupuolesta riippumatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ruotsi on muuten jo luopunut feministisestä ulkopolitiikasta toisin kuin nämä kotimaiset hörhöt. Mikä älämölö syntyisikään, jos joku oikeistopuolue julistaisi Suomen siirtyvän maskulinistiseen ulkopolitiikkaan."

Feministisen politiikan vastakohta ei ole maskuliininen politiikka vaan epätasa-arvoinen politiikka.

Feminismi ei ole tasa-arvoinen eikö se tasa-arvoiseksi muutu vaikka te feministit kuinka niin valehtelette. Feministit ei koskaan kohtele miehiä ja naisia tasa-arvoisesti. 

Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupiirin sukupuoli. Samanlainen ideologia molemmilla nismeillä

Mikäs ismi se sitten on, jossa kannatetaan tasa-arvoa sinun mielestäsi? Kyllä se on ihan näihin päiviin asti ollut feminismi. Ja se on ihan itsestään selvää, että aina

Egalitarismi.

Minäkään en tykkää siitä että feminismi esittää olevansa kaikkien asialla mutta ei se mun arvoja ole silti muuttanut ja olen silti vasemmistoa.

Vierailija
344/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kaipaavat patriarkaalisen yhteiskunnan perään. Naisia saa olla mukana kunhan he toimivat kabinettipäätösten periaatteella ja vihavaat kouluttamattomia ja köyhiä maahanmuuttajia.

Persujen ajatusmaailma on yhtä homehtunutta kuin joku Kärsämäen, Pihtiputaan tai ihan minkä tahansa pikkupaikkakunnan ajattelu. Niljakkain puolue suomen historiassa ja niljakkaimpia ilmiöitä sitten Lapuan liikkeen jälkeen.

Karmein kohtalo suomelle olisi Persujen diktatuuri.

Vierailija
345/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehillä on henkilökohtaista kokemusta asiasta"

Höpsistä. Ihan tutkimusten mukaan kielteisimmät asenteet muualta tulleita kohtaan on ihmisillä joiden kotiseudulla niitä asuu vähiten.

Samoin naisia kritisoivat eniten miehet joilla on vähiten aitoja kokemuksia läheisistä suhteista naisten kanssa.

Höpsis. Helsingissä Jakomäessä äänestetään eniten persuja, koska siellä on eniten muualta tulleita.

Itsekin äänestän persuja, koska näen noita terveydenhuollossa joka päivä sekä kollegoina että potilaina ja myisin taloni pois, jos saisin tehdä töitä vain kantisten kanssa. Meilläkin ihmiset lähtevät pois, kun ovat ulkkareiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
346/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö persut alkoi väittää, että tunteet ajaa naisia, ja järki miehiä, ja siksi persut on järki-ihmisten puolue?

Niinkö?

Persut on vihan kultti, ja viha jos mikä on tunne. Ikävää, jos se on se ainoa tunne, mitä joku osaa tuntea.

Vierailija
347/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset on aivan järkyttävän omahyväisiä ja itsekkäitä minä minä minä minä ihmisiä jotka ei edes yritä ajatella kenenkään muun etua kuin itsesnä"

Ihanko pokkana väität että miehet eivät kannata oikeisto saadakseen siitä itselleen jotain hyötyä?

Persut harrastaa projisointia. Tällä palstalla ihan vakio. 

Vierailija
348/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun joku ilmoittaa sulkevansa tunteet pois päätöksenteosta.

*Hänellä* ei ole suuntaa"

Kyllä. Jokaisella meillä on arvot jotka ohjaavat sitä miten toimimme. Ja arvot ovat nimenomaan tunnetta, tunnetta siitä mikä tuntuu minusta hyvältä ja mitä arvosta. Niitä voidaan yrittää perustella järjellä mutta pohjimmiltaan ne ovat sisällä oleva tunne siitä mikä on juuri minulle hyvää ja oikein.

Noin puhuu ihminen joka ajattelee pelkästään tunteilla eikö käytä järkeä ollenkaan lisättynä tuo minulle hyvää, minun etu, minä minä minä

Ajatteletko että teet itse päätökset jotenkin pelkällä järjellä? Se on juuri vaarallista koska jos ei tajua tunteiden osuutta päätöksissä niin on silloin sokea niiden vaikutukselle. Kun itse ymmärrän havainnoida sen miksi päädyn ensituntumalta johonkin johtopäätökseen, voin välttää helpommin sen sudenkuopat. 

Yleinen harha on esim. se että elämä joka on minulle itselleni hyvää on automaattisesti muillekin ja siksi minun pitää erityisesti ajaa juuri omani kaltaisen elämän yleisyyttä. Mutta oikeasti minun pitää ajaa jokaisen oikeutta elää omanlaistaan elämää niin kauan kuin se ei poista minulta itseltäni oikeutta elää kuten itse tahdon. Silloin hyödyt maksimoituvat ihan kaikkien kannalta.

Vierailija
349/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ismi se sitten on, jossa kannatetaan tasa-arvoa sinun mielestäsi? Kyllä se on ihan näihin päiviin asti ollut feminismi. Ja se on ihan itsestään selvää, että aina

No feminismiä se ei voi olla. Kokeile egalitarismia.

Vierailija
350/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan oikea mies EI KANNATA intersektionaalista feminismiä, avoimia rajoja, sosiaaliturvaan perustuvaa mm-politiikkaa, sikakovaa verotusta, LBHQXY-sekoilua, puolustusvoimien määrärahojen leikkauksia, Venäjä-myönteisyyttä, miesvihaa jne. muuta sairasta paskaa jota vihervasemmisto ajaa kiilusilmäisesti.

Eli siis miehet äänestävät persuja koska ovat uskoneet ihan ilman mitään kritiikkiä heille kerrotut sadut siitä miten kamalia kaikki persuista vasemmalle ovat?

Sieltä tuli monta viestiä peräisin samalta peräkammarininceliltä. Eikä jäänyt epäselväksi että feminismi ainakin ninkuin hän sen tukitlsee kiristää päätä. Voi sua rassua. Tosi mies TYKKÄÄ NAISISTA. 

Vierailija
351/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpsis. Helsingissä Jakomäessä äänestetään eniten persuja, koska siellä on eniten muualta tulleita."

Jos mennään ihan kaupunginosan tarkkuuteen niin noitakin tapauksia on. Mutta yhtään isommalla mittakaavalla persujen kannatus on suurinta sellaisilla pienemmillä paikkakunnilla joissa on vähemmän muualta tulleita. Tämä on siis ihan tilastoihin perustuva havainto.

Vierailija
352/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun logiikka menee näin. Timo Furuholm on kouluttamaton 50-luvulle haikaileva moukka, koska on mies ja miehet ovat persuja ja juntteja. Jenna Simula on sitten taas erittäin sivistynyt koulutettu kaupunkilaisnainen, joka äänestää vasemmistoa, koska on nainen ja täten fiksu. 

Myöntäkää, ketju on tyhmä. Ei ihme, että Suomessa mennään päin seinää.

T: Demari

Vierailija
353/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut lupailivat vaaleissa kaikenlaista mitä eivät sitten toteuttaneet, ja jymäytetyt eivät pysty tunnustamaan edes itselleen, että ovat tulleet jymäytetyiksi.

Joo, se on hassua, kun nyt kaikki leikkaukset ja supistamiset tuntuvat hyvältä idealta ja Suomen talouden pelastamiselta, mutta ei puhettakaan, että tällaista saisi tapahtua esimerkiksi vasemmistohallituksen aikana.

Vierailija
354/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan oikea mies EI KANNATA intersektionaalista feminismiä, avoimia rajoja, sosiaaliturvaan perustuvaa mm-politiikkaa, sikakovaa verotusta, LBHQXY-sekoilua, puolustusvoimien määrärahojen leikkauksia, Venäjä-myönteisyyttä, miesvihaa jne. muuta sairasta paskaa jota vihervasemmisto ajaa kiilusilmäisesti.

Eli siis miehet äänestävät persuja koska ovat uskoneet ihan ilman mitään kritiikkiä heille kerrotut sadut siitä miten kamalia kaikki persuista vasemmalle ovat?

Sieltä tuli monta viestiä peräisin samalta peräkammarininceliltä. Eikä jäänyt epäselväksi että feminismi ainakin ninkuin hän sen tukitlsee kiristää päätä. Voi sua rassua. Tosi mies TYKKÄÄ NAISISTA. 

Mitä tekemistä naisista tykkäämisellä on feminismin kanssa? Ettet yrittäisi taas vääristellä?

Vierailija
355/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää sukupuolittaa politiikkaa. Miehiä ja naisia löytyy sekä vasemmalta, että oikealta ja näiden väliltä. Vain kuplassaan elävä mielenvikainen haluaa sukupuolittaa politiikkaa vastakkainasettelun luomiseksi. Juntti, moukka tai sivistynyt voi olla sukupuolesta riippumatta. 

Ehkä niin, mutta palstalta naisvihamielisiä ja hyvin alatyylisiä kommentteja lukemaan joutuva nainen ei kyllä millään ala äänestämään ko. puoluetta. Mutta jatkakaa toki tätä "vaalityötänne". Hyvin se menee. 

Vierailija
356/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tekemistä naisista tykkäämisellä on feminismin kanssa?"

Sitä tekemistä että jos oikeasti tykkää naisista ihan noin ihmisinä eikä vain reikänä niin ei ole koko ajan vähättelemässä ja mollaamassa miten "naiset sitä ja feministit tätä".

Jos tykkäät naisista vain kun he ovat juuri sellaisia kuin sinulle sopii niin et silloin kyllä tykkää naisista sukupuolena.

Vierailija
357/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut lupailivat vaaleissa kaikenlaista mitä eivät sitten toteuttaneet, ja jymäytetyt eivät pysty tunnustamaan edes itselleen, että ovat tulleet jymäytetyiksi.

Joo, se on hassua, kun nyt kaikki leikkaukset ja supistamiset tuntuvat hyvältä idealta ja Suomen talouden pelastamiselta, mutta ei puhettakaan, että tällaista saisi tapahtua esimerkiksi vasemmistohallituksen aikana.

Edellistä hallitusta työllisti sellaiset pikkujutut, kuin korona ja Ukrainan sota.

Sitä edellinen vasemmistohallitus oli Lipponen 1999-2003. 

Mitähän hallitusta tarkoitat? Oikeisto oli vallalla melkein 20 vuotta hallituksessa, enkä kyllä huomannut mitään valtavaa talousosaamista missään vaiheessa.

Vierailija
358/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä edellinen vasemmistohallitus oli Lipponen 1999-2003. "

Joka muuten oli yksi koko Suomen historian kovimman talouskasvun ajoista. Joten ei vasemmisto aina tuo mitään huonoa talouteen. 

Vierailija
359/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä tekemistä naisista tykkäämisellä on feminismin kanssa?"

Sitä tekemistä että jos oikeasti tykkää naisista ihan noin ihmisinä eikä vain reikänä niin ei ole koko ajan vähättelemässä ja mollaamassa miten "naiset sitä ja feministit tätä".

Jos tykkäät naisista vain kun he ovat juuri sellaisia kuin sinulle sopii niin et silloin kyllä tykkää naisista sukupuolena.

Hassuahan on juuri se että perinteisestä parisuhdemallista haaveilevat kertovat aina ensin miten mies ja nainen ovat perustavasti erilaisia ja siksi heille sopivat erilaiset roolit. Mutta sitten kun se perustavasti erilainen nainen ajatteleekin poliittisesti eri tavalla kuin mies niin se onkin äkkiä ihan väärin eikä niin saa tehdä. Eikä kukaan mies voi sellaisesta naisesta tykätä.

Vierailija
360/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitä edellinen vasemmistohallitus oli Lipponen 1999-2003. "

Joka muuten oli yksi koko Suomen historian kovimman talouskasvun ajoista. Joten ei vasemmisto aina tuo mitään huonoa talouteen. 

Lipponen. Kremlin kahden miljoonan euron kaasuputkimies.