Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies on persuuntunut?

Vierailija
25.10.2024 |

Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.

Kommentit (592)

Vierailija
321/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinähän tässä olet aivan pihalla. Ruotsi on muuten jo luopunut feministisestä ulkopolitiikasta toisin kuin nämä kotimaiset hörhöt. Mikä älämölö syntyisikään, jos joku oikeistopuolue julistaisi Suomen siirtyvän maskulinistiseen ulkopolitiikkaan.

Maria Ohisalo: Suomi tekee feminististä ulkopolitiikkaa

https://www.verkkouutiset.fi/a/maria-ohisalo-tata-on-feministinen-ulkop"

juu niin olen, tavallaan.

minä keskityn politiikkaan, noi kulttuurisota hömpät ei oikein jaksa kiinnostaa kun ne ei ole politiikkaa vaan vaalishowta jolla huijataan heikkolahjaisia.

On ne ihan mielenkiintoisia ilmiöitä mutta aika mielenköyhää molemmin puolin.

On se tietysti hyvä että kaikista vähäjärkisimmät voivat hirttäytyä niihin, eräänlainen poliittinen filtteri.

Ei, et keskity. Et pysy aiheessa, et pysy keskustelussa mukana. Jotain näppäimistöltäsi lentää mutta keskustelua se ei ole.

Vierailija
322/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun joku ilmoittaa sulkevansa tunteet pois päätöksenteosta.

*Hänellä* ei ole suuntaa"

Kyllä. Jokaisella meillä on arvot jotka ohjaavat sitä miten toimimme. Ja arvot ovat nimenomaan tunnetta, tunnetta siitä mikä tuntuu minusta hyvältä ja mitä arvosta. Niitä voidaan yrittää perustella järjellä mutta pohjimmiltaan ne ovat sisällä oleva tunne siitä mikä on juuri minulle hyvää ja oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinähän tässä olet aivan pihalla. Ruotsi on muuten jo luopunut feministisestä ulkopolitiikasta toisin kuin nämä kotimaiset hörhöt. Mikä älämölö syntyisikään, jos joku oikeistopuolue julistaisi Suomen siirtyvän maskulinistiseen ulkopolitiikkaan.

minä keskityn politiikkaan, noi kulttuurisota hömpät ei oikein jaksa kiinnostaa kun ne ei ole politiikkaa vaan vaalishowta jolla huijataan heikkolahjaisia.

On se tietysti hyvä että kaikista vähäjärkisimmät voivat hirttäytyä niihin, eräänlainen poliittinen filtteri.

Sinä teet oikeasti poliittista työtä, se on omituista kuinka sen huomaa heti

Juu, olet oikeassa. : )

Minä en kyllä usko että se on hyvä juttu, tuntuu ainakin siltä että kansa on vieraantunut poliittisista päätöksistä ja korvaavat sen some ilmiöillä ja samalla päättäjät vieraantuvat kansan todellisuudesta.

Vierailija
324/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakaan puolue ei pääse kasvamaan, kun jatkavat tällä nykyisellä asiallisuuden tasolla. Sen voi todeta. Puolueen linjassa on tiettyjä elementtejä, jotka karkottavat muiden puolueiden äänestäjiä. Jopa maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvia, veikkaan. 

Vierailija
325/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä sukupuolien välistä vastakkainasettelua, mutta ihan sama, tapelkaa vaan omissa kuplissanne. Kaksi sairasta ääripäätä.

Vierailija
326/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, et keskity. Et pysy aiheessa, et pysy keskustelussa mukana. Jotain näppäi

Sinun luetun ymmärtämisessä on ihan selvästi jotain pahasti vialla.

Minä olen pahoillani sinun puolesta että meidän koulutusjärjestelmä ja terveydenhuolto on epäonnistunut kohdallasi, minä silti haluan sinulle hyvää vaikka oireiletkin.

Vierailija
327/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan puolue ei pääse kasvamaan, kun jatkavat tällä nykyisellä asiallisuuden tasolla. Sen voi todeta. Puolueen linjassa on tiettyjä elementtejä, jotka karkottavat muiden puolueiden äänestäjiä. Jopa maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvia, veikkaan. 

Esim. Jos Keskusta sanoutuu julkisesti irti vapaasta maahanmuutosta ja intersektionaalisista aatteista niin vaalivoitto olisi varma heti. Sama pätee moneen muuhunkin puolueeseen. Miksi näin ei tehdä on erinomainen kysymys.

Vierailija
328/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta itsehän he tämän tekevät, joten jatkakaa vaan. Muiden puolueiden laariin sataa. 

Vierailija
329/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt sinulta taisi kadota jo koko keskustelun punainen lanka, et ole vakavasti otettava keskustelija lainkaan. "

Eli kun persu ei osaa vastata, että miksi minä muutun marxilaiseksi sillä, jos sanon ettei marxilaiset ole luotettava lähde, minä olen kadottanut punaisen langan?

Aika tyypillinen persujen tapa sanoa, että ei keksi vastausta.

Vierailija
330/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä sukupuolien välistä vastakkainasettelua, mutta ihan sama, tapelkaa vaan omissa kuplissanne. Kaksi sairasta ääripäätä.

Sairasta ääripäätä jotka ratkaisevat kaikki tulevat vaalit teollistuneissa länsimaissa. Kaikkialla on sama tilanne.  Intersektionalismi jauhaa yhteiskunnat murskaksi.

Vierailija
331/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ruotsi on muuten jo luopunut feministisestä ulkopolitiikasta toisin kuin nämä kotimaiset hörhöt. Mikä älämölö syntyisikään, jos joku oikeistopuolue julistaisi Suomen siirtyvän maskulinistiseen ulkopolitiikkaan."

Feministisen politiikan vastakohta ei ole maskuliininen politiikka vaan epätasa-arvoinen politiikka.

Feminismi ei ole tasa-arvoinen eikö se tasa-arvoiseksi muutu vaikka te feministit kuinka niin valehtelette. Feministit ei koskaan kohtele miehiä ja naisia tasa-arvoisesti. 

Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupiirin sukupuoli. Samanlainen ideologia molemmilla nismeillä

Vierailija
332/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuideologia lupaa miehille kymmenen hyvää ja kolme kaunista. Ihan toinen juttu toimittaako persupolitiikka nämä asiat. Useille riittää pelkkä lupaus.

Persujen täydellisessÄ suomessa mennään jonnekkin utopiamenneisyyteen feikki-50-luvulle jossa uhkaavia kaupunkeja ei oltu vielä keksitty, kylällä oli kaikki samannäköisiä (ja sukua toisilleen), naiset oli nyrkin ja hellan välissä ja miehet luomakunnan kruunuja. Turhaa kulttuuria ja kontaktia ulkomaailmaan ei ollut ja maassa oli presidentti (mies, tietysti) joka sanoi mitä tehdään. 

Naisille taas tuo hörhöunelma ei lupaa yhtään mitään. Naiset valitsevat mieluummin sen todellisen maailman jossa saa vapaasti liikkua,  opiskella, valita työpaikan, vapauden olla oma itsensä ja saada siihen tukea yhteiskunnalta. Siksi äänestävät vasemmistoa.

Vierailija
333/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Jos Keskusta sanoutuu julkisesti irti vapaasta maahanmuutosta ja intersektionaalisista aatteista niin vaalivoitto olisi varma heti. Sama pätee moneen muuhunkin puolueeseen. Miksi näin ei tehdä on erinomainen kysymys.

Tuo "intersektionaaliset aatteet" on kyllä niin kummallinen olkiukko. 

Vierailija
334/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt sinulta taisi kadota jo koko keskustelun punainen lanka, et ole vakavasti otettava keskustelija lainkaan. "

Eli kun persu ei osaa vastata, että miksi minä muutun marxilaiseksi sillä, jos sanon ettei marxilaiset ole luotettava lähde, minä olen kadottanut punaisen langan?

Ei ei ei ja ei. Sotke rauhassa, en edes yritä tämän foorumin lainaushelvetissä korjata sumutustasi.

Coolies. :' D

Vierailija
335/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin olevani persu ja oikeistoa mut en minä kyllä allekirjoita mitään mitä täälä sanotaan, nää jutut on ihan sairaita, mielenvikaisia tekosyitä pettää omansa, ei tämä ole isänmaallisuutta vaan petos!

Vierailija
336/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuideologia lupaa miehille kymmenen hyvää ja kolme kaunista. Ihan toinen juttu toimittaako persupolitiikka nämä asiat. Useille riittää pelkkä lupaus.

Persujen täydellisessÄ suomessa mennään jonnekkin utopiamenneisyyteen feikki-50-luvulle jossa uhkaavia kaupunkeja ei oltu vielä keksitty, kylällä oli kaikki samannäköisiä (ja sukua toisilleen), naiset oli nyrkin ja hellan välissä ja miehet luomakunnan kruunuja. Turhaa kulttuuria ja kontaktia ulkomaailmaan ei ollut ja maassa oli presidentti (mies, tietysti) joka sanoi mitä tehdään. 

Naisille taas tuo hörhöunelma ei lupaa yhtään mitään. Naiset valitsevat mieluummin sen todellisen maailman jossa saa vapaasti liikkua,  opiskella, valita työpaikan, vapauden olla oma itsensä ja saada siihen tukea yhteiskunnalta. Siksi äänestävät vasemmistoa.

En ole persu, mutta jos asia on noin, niin miksi persuissa on naisia ja vasemmistossa miehiä? Ettet nyt vain ajattelisi hieman mustavalkoisesti?

Vierailija
337/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "intersektionaaliset aatteet" on kyllä niin kummallinen olkiukko. 

Vain jos ei halua asiaa käsittää.

Vierailija
338/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei ja ei. Sotke rauhassa, en edes yritä tämän foorumin lainaushelvetissä korjata sumutustasi.

Coolies. :' D

On hienoa nähdä sinut kopioimassa minua samassa ketjussa missä kettuilit toiselle jotain sekavaa kopioimisesta.

Sinä olet erivekkuli säkki epärehellistä paskaa koko "pikku dude"

Vierailija
339/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun joku ilmoittaa sulkevansa tunteet pois päätöksenteosta.

*Hänellä* ei ole suuntaa"

Kyllä. Jokaisella meillä on arvot jotka ohjaavat sitä miten toimimme. Ja arvot ovat nimenomaan tunnetta, tunnetta siitä mikä tuntuu minusta hyvältä ja mitä arvosta. Niitä voidaan yrittää perustella järjellä mutta pohjimmiltaan ne ovat sisällä oleva tunne siitä mikä on juuri minulle hyvää ja oikein.

Noin puhuu ihminen joka ajattelee pelkästään tunteilla eikö käytä järkeä ollenkaan lisättynä tuo minulle hyvää, minun etu, minä minä minä

Vierailija
340/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin olevani persu ja oikeistoa mut en minä kyllä allekirjoita mitään mitä täälä sanotaan, nää jutut on ihan sairaita, mielenvikaisia tekosyitä pettää omansa, ei tämä ole isänmaallisuutta vaan petos!

Tjoooooo, samaa tuumailin tätä lukiessa.

En minä nyt naisia vihaa enkä halua hylätä omiani, mitä vi-tun paskaa tää ketju on?

Maanpetturit haukkumassa muita persujen nimissä.