Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisten perhearvot ovat romahtaneet?

Vierailija
24.10.2024 |

Mikä tässä syynä?

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

woke on syynä

Vierailija
102/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olisin mieluummin ojittanut soita kuin vahtinut vuosikaudet vuorokauden ympäri monipäistä lapsikatrasta ja ojittajan tullessa kotiin olisi sitä ojittajaakin pitänyt jaksaa katsoa/pahimmillaan pelätä.

Oletko kokeillut kaivaa ojaa käsipelillä? Minä olen, hoitaisin paljon mieluummin perhettä. Jos sinun aivosi ovat noin feminismin pilaamat niin suosittelen ostamaan kuokan ja kokeilemaan ensialkuun 6h kaivamista yhtäsoittoa. Sen jälkeen voitkin jatkaa hommaa viisi vuotta.

Usko tai älä noihin hommiin ei penistä tarvita. Ojaa en erityisen paljoa ole käsipelin tehnyt, metsätöitä senkin edestä. Etenkin entisajan maalaisnaiset olivat myös kovassa kunnossa, koska hekin osallistuivat maatöihin lapsien kaitsemisen ohella. Miksi sinä et ole tarjoutumassa hoitamaan lapsia ja kotia, jos se on niin paljo

Naiset olivat kovassa kunnossa mutta myös fyysisesti rikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkojen mataluus vaikuttaa aina kaikkeen. Kalliit vuokrat ja kodit on varmasti pääasiallisin syypää, koska kyllähän palkka riittäisi jos asuminen olisi halvempaa ja ravinto myös.

Periaatteessa taloudella on ajettu alas perinteiset perhearvot. Yllättävintä on että konservatiivit on niitä jotka heikentää syntyvyyttä ja perheiden hyvinvointia.

Vierailija
104/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä koko keskustelusta tulee mieleen, että Putinin vaikuttamispyrkimyksillä on todella otollinen maa suomalaisten naisten keskuudessa, varsinkin vihervasemmistolaisten naisten keskuudessa. Putlerin toivehan on, että Suomen(kin) väestö vaan näivettyisi.

Vierailija
105/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on sotkenut koko Suomen. Eletään jossain harhoissa ja odotellaan prinssiä viemään pois. No käyhän ne prinssit kerran polkemassa ja moro.

Niin, someahan ei käytetä muualla kuin Suomessa.... 

Käytetään toki. Mut jännä juttu et somen tulon jälkeen kukaan ei tunnu pariutuvan enää for Life.

Nainen suorastaan hypnotisoituu kiinni Tinderiin kun ajattelee sitä munan määrää minkä vois sieltä saada. Hyytyy sitten täysin vatkaamaan vain sitä tinderiä. Ei osata ajatella realistisesti että minkälaiseen parisuhteeseen nyt itse tässä kelpaan kun olen tällainen persjalkainen lihavuuteen taipuvainen ja harmaa suomalaismamma. Ei sitten enää kiinnosta se kodinhoito vaan lähdetään baanalle tarjoamaan perää.

Kovin olet munan perään. 

Vierailija
106/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tässä juuri niin vaikeaa kun se harvoin riittää että naiselle kertoo kuinka asiat ovat. Silti jatkuu se sama epätoivoinen ja tuhoisa meno. Jos jollain lailla saisi naisen käsittämään että on ihan hänen oman etunsa mukaista tehdä niinkuin mies häntä opastaa.

Vierailija
107/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä koko keskustelusta tulee mieleen, että Putinin vaikuttamispyrkimyksillä on todella otollinen maa suomalaisten naisten keskuudessa, varsinkin vihervasemmistolaisten naisten keskuudessa. Putlerin toivehan on, että Suomen(kin) väestö vaan näivettyisi.

No yllättäen KGB osaa marxismin levittämisen.

Vierailija
108/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi arvioida muiden elämää, sä tai mä ei tiedetä mitä toinen ajattelee. Sulle kauhea elämä sivusta katsottuna voi olla jollekin taivas..

Mä oon aina ihmetellyt omaa äitiä, siinä on nainen saanut elää raskaan elämän ja syy siihen on isäni " työnarkomania" mä joskus 20v sitten kaikkitietävänä nuorena aikuisena säälin äitiäni ja tottakai menin jakamaan ajatukseni.. Vastaus oli täydellinen pöyristyminen. Tämä oli elämä jonka hän tiesi valitsevansa kun sanoi tahdon. Hän koki saaneensa kaiken.. 

Ja mä idiootti mietin mistä hän on jäänyt paitsi kun ei ole matkustellut ym.

Vierailija
109/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok, että nainen toimii miehen käskyjen mukaan, hoitaa lapsia tai leipoo ja kokkaa tai siivoaa paikkoja kunhan se ei vaan ole oma mies käskemässä vaan pomo joka käskee töissä.

Mutta miehelle on ok olla toisen miehen käskytettävänä? Läähpuuh, komenna minua pomomies.

Vierailija
110/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok, että nainen toimii miehen käskyjen mukaan, hoitaa lapsia tai leipoo ja kokkaa tai siivoaa paikkoja kunhan se ei vaan ole oma mies käskemässä vaan pomo joka käskee töissä.

Mutta miehelle on ok olla toisen miehen käskytettävänä? Läähpuuh, komenna minua pomomies.

Ei ole. Sille on syynsä miksi miehet ovat useammin yrittäjiä.

Vierailija
111/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on sotkenut koko Suomen. Eletään jossain harhoissa ja odotellaan prinssiä viemään pois. No käyhän ne prinssit kerran polkemassa ja moro.

Käytetään toki. Mut jännä juttu et somen tulon jälkeen kukaan ei tunnu pariutuvan enää for Life.

Puhu persu suomea. 

Sun tunteet on vain sun tunteita, eivät faktoja. 

Jokainen varmasti haluaa olla toisen kanssa koko ikänsä koska sellaineen ihannekuva meihin on istutettu, mutta valitettavasti ihmiset ja olosuhteet muuttuvat. Minusta on erittäin hyvä, että huonon suhteen voi lopettaa. 

Ap: mitä vttua sinä jauhat asioista, joista et mitään tiedä. Persut on vastenmielisiä vihaajia ja öykkäreitä, joten älä persuile. Hanki terveempi itsetunto ja asenne ihmisiin, niin joku  saattaa joskus sinut huoliakin.

Vierailija
112/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu persu suomea. 

Jokainen varmasti haluaa olla toisen kanssa koko ikänsä koska sellaineen ihannekuva meihin on istutettu, mutta valitettavasti ihmiset ja olosuhteet muuttuvat. Minusta on erittäin hyvä, että huonon suhteen voi lopettaa. 

Ap: mitä vttua sinä jauhat asioista, joista et mitään tiedä. Persut on vastenmielisiä vihaajia ja öykkä

No on ihan tutkittua tilastoa saatavilla että some huonontaa parisuhteita. On tutkittua tietoa että some lisää pettämistä.

Vierailija
113/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu persu suomea. 

Ap: mitä vttua sinä jauhat asioista, joista et mitään tiedä. Persut on vastenmielisiä vihaajia ja öykkä

Vastenmielistä kirjoitusta kiroiluineen.

Vierailija
114/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut kevittää typeryyksissään Putinin propaa, jonka yksi osa on naisten oikeuksien karsiminen ja synnytyspakotys ihan 1930-luvun Saksan malliin.

Vierailija
115/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasomies Venäjän federaation asialla. Ilmiantakaa.

Vierailija
116/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu persu suomea. 

Eikös juuri intersektionaalisten uskovaisten mukaan tunteet ole tärkeämpiä kuin faktat?! 

Oliko tässäkin kaksoisstandardi?

Vierailija
117/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tässä juuri niin vaikeaa kun se harvoin riittää että naiselle kertoo kuinka asiat ovat. Silti jatkuu se sama epätoivoinen ja tuhoisa meno. Jos jollain lailla saisi naisen käsittämään että on ihan hänen oman etunsa mukaista tehdä niinkuin mies häntä opastaa.

Jorma, lääkkeet.

Vierailija
118/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten perhearvot ovat romahtaneet koska vahva itsenäinen nainen ratsastaa kullikarusellilla auringon nousuun asti. 

Vierailija
119/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vihaaja, koska rakastan isoäitiäni ja olisin toivonut hänelle paremman elämän kuin mitä hän loppujen lopuksi sai? Selvä. Tämä keskustelu on ainakin osoittanut sen, että miehillä on ihan erilaiset kahvikeskustelut isoäitiensä kanssa kuin naisilla."

Ilmankos nämä niiden "perhearvojen" perään haikailevat ja ihmettelevät, mikä naisilla mättää, kun ei ole isoäidit uskaltaneet poikasille paljastaa, mitä se elämä isoäidin näkökulmasta todellisuudessa oli. On vain luettu historian kirjasta, että emännällä oli ruoka-aitan avaimet, joten ei emäntiä sorrettu, ei!

Kyllä minä mieluummin sitä lapsikatrasta olisin hoitanut kuin suota kuokkinut. Eihän täällä hyvänen aika ymmärretä edes alustavasti kuinka rankkaa elämä ja työ ennen oli.

Varmasti olisit, jos työnjako olisi ollut tuo. Mitä oman suvun vanhemmilta olen maatilan elämästä kuullut, siellä oltiin kylläkin emäntää ja lapsia myöten navetta- ja peltotöissä. Näiden lisäksi sitten lastenhoito ja "tuvan työt" olivat toki vain "hameväen hommaa".

Vierailija
120/143 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sille on syynsä miksi miehet ovat useammin yrittäjiä.

Ja joutuu useammin maksuhäiriöihin, ulosottoon, syytteeseen, henkirikosuhriksi ja vankilaan ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän